BCR pierde clienti fideli de zeci de ani, dupa ce le-a blocat conturile fara sa-i anunte (actualizat cu dreptul la replica al BCR)
Autor: Bancherul.ro
2018-09-11 21:00
Mai multi clienti ai BCR spun ca vor schimba banca, invocand problemele recente privind actualizarea datelor personale, cand banca le-a blocat conturile fara sa-i anunte in prealabil, dar si din cauza birocratiei excesive, a modului greoi de comunicare si a comisioanelor mari in comparatie cu alte banci.
“Mi-a fost blocat cardul si nu am mai putut face plati. Am aflat asta la benzinarie, dupa ce am facut plinul. Nu mi se pare corect ca BCR sa procedeze astfel, motiv pentru care voi trece la alta banca. Oricum, din cate am vazut sunt banci cu comisioane mult mai mici decat la BCR”, ni s-a plans recent un client al BCR de peste 20 de ani, la Reclamatiibanci.ro.
“Bancile abuzeaza in continuare. Desi sunt un prestator de servicii, in loc sa serveasca, au acel comportament teribil de non-business, forcing, tipic unui serviciu IMPUS si nu cu adevarat concurential”, comenteaza un cititor pe site-ul Bancherul.ro.
Un client al BCR si-a exprimat indignarea, pe pagina Facebook a BCR, dupa ce banca i-a blocat contul fara sa fie anuntat, motiv pentru care ameninta ca va schimba banca:
“Buna ziua. Am si eu o firma. Mica, amarata, asa cum este ea, dar din ea traim si eu si familia mea. Acum ceva zile m-am trezit cu cardul blocat, fara motiv. Datorii nu am, taxele sunt platite. Mi-e greu sa ajung la BCR Otelu Rosu, pentru ca, pentru a intra ceva bani in firma aia mica si nenorocita, trebuie sa muncesc pana imi ies ochii din cap in punctul de lucru al firmei. Am facut un efort si m-am dus - mi se spune ca mi-ati blocat cardul pentru ca nu am adus actele pe care dvs le aveti de cand am deschis firma!! Actele nu le am la mine, pentru ca nu ati spus de ce am nevoie cand am venit in oras.
Deci, pe banii mei, imi blocati cardul meu. Ok. Azi, pentru ca v-am zis ca o sa incheiem colaborarea cat de curand, mi-ati blocat contul cu totul. Adica eu nu mai am acces la banii mei, cu care trebuie sa platesc taxele si sa fac celelalte plati ale firmei. Repet, fara a avea vreo datorie catre BCR sau vreo institutie a statului!! Fizic, imi este imposibil sa ajung la banca, pana saptamana viitoare, tarziu. Contul mi-l mut clar, imediat ce am timp sa imi deschid un altul la alta banca. Vreau sa imi explicati exact, cu legi toate citatele posibile, cum aveti dreptul sa imi blocati banii MEI.”
Raspunsul BCR a fost urmatorul: “Toți clienții noștri au fost informați atât letric, cât și prin SMS, cu privire la procesul de actualizare a datelor. Aceasta este o inițiativă legală ce se aplică la nivel național în domeniul bancar și trebuie să respectăm reglementările în vigoare. Mulțumim pentru înțelegere!”
Insa clientul a raspuns ca nu a fost deloc informat si nici nu a primit vreun telefon de avertisment inainte de blocarea conturilor, dupa cum a patit si clientul BCR mentionat mai sus: “Nu am primit niciun SMS și nicio scrisoare. Verificați dacă au fost trimise. Nu am nicio înțelegere pentru ce se întâmplă, pentru că se întâmplă pe banii mei, munciți de mine, fără a avea nicio datorie. Dacă ați văzut ca nu am adus ce trebuie, era greu sa fie dat un telefon? Sau nu aveți minute? Măcar un bip, ca sunam eu înapoi, ca îmi permiteam câteva minute de convorbire pana sa îmi blocați contul...”
“Am patit-o si eu astazi! Nu am primit nici o instiintare! Mi-au blocat conturile si cardul!”, se plange un alt client BCR.
“Astazi ne-au blocat si noua conturile si cardul, tot! Fara a fi notificati in nici un fel! Astazi cand trebuia sa platesc o factura urgenta si acum imi cer toate actele care le-am depus la deschiderea contului - in conditiile in care nu s-a schimbat nimic. In conditiile in care anul trecut am fost la BCR si am actualizat datele. In conditiile in care luna trecuta am fost la banca dupa un extras si nimeni nu mi-a zis nimic! BCR este o bataie de joc la adresa oamenilor, si nu se poate numi banca in anul 2018. Daca mai aveti de lucru si cu agentia de la Targu-Jiu, nasol a-ti pus-o pe romaneste. PS: Stie cineva daca ii putem da in judecata?! Putem sa ne unim intr-un grup comun, si sa facem o actiune comuna? Nu se poate sa-si bata joc de noi pe banii nostri si nervii nostri!!!!! “, se plange altcineva.
Problemele de comunicare ale BCR cu clientii, multi cu mare vechime in relatia cu banca, sunt reflectate si de urmatoarea izbucnire de furie:
“Cum e posibil sa ma anuntati ca daca nu actualizez datele imi restrictionati accesul la cont incepand din 1 septembrie, iar de azi nu mai pot face nici o operatiune? Este rusinos si abuziv ceea ce faceti. O sa primiti notificare avocatiala ca va dau in judecata, iar maine trimit angajatii organizatiei mele la dvs la sediu sa le dati salariile. Banca de incompetenti, aste sunteti!!!!
Asta ca sa nu mai spun ca imi inchid contul de la voi dupa 20 de cand colaboram.”
Dureros pentru banca si clienti depotriva este faptul ca aceasta decizie surprinzatoare de blocare a conturilor a fost luata impotriva unor clienti cu o vechime de zeci de ani in relatia cu banca!
“O banca care isi permite sa faca ce vrea cu banii tai . Nu poti sa blochezi un cont fara sa verifici atent ce se intampla.O banca care schimba intelegerile unilateral si care nu-si trateaza cu respect clientii si doar le foloseste banii...
Asta este experienta mea cu BCR dupa 26 de ani. Pacat !!!”, spune un client al BCR.
Este incredibil ca BCR a decis sa blocheze conturile unui client pe care-l cunoaste de 26 de ani!
Superficialitatea de care a dat dovada BCR in actualizarea datelor personale rezulta si din urmatoarea plangere a unui client:
“Draga BCR, in acest moment sunt in situatia delicata de a nu ma putea folosi de banii mei din contul meu pentru ca "datele nu au fost actualizate" desi acestea sunt actualizate de la sfarsitul lunii iulie. Angajati-va oameni care sa-si faca treaba cum trebuie. Ati reusit cu adevarat sa ma dezamagiti.”
Din raspunsul BCR, “Ne cerem scuze pentru această situație. Ne poți spune în ce unitate ai mers pentru actualizarea datelor?” rezulta ca fosta banca nr.1 din Romania, intrecuta acum de Banca Transilvania, nu dispune de un sistem centralizat de administrare a datelor clientilor, ceea ce a provocat si haosul in acest caz si, pe deasupra, si incompetenta angajatilor.
Clientul BCR a revenit cu detalii: “Pentru actualizarea datelor m-am prezentat in agentia BCR din Drobeta Turnu Severin, bd. Revolutiei 16-22 Decembrie 1989. Insa, in urma conversatiilor avute cu colegii dvs de la asistenta, am inteles ca persoana care a facut actualizarea nu s-a ocupat si de partea necesara pentru persoane juridice. Din pacate, lipsa de comunicare si, probabil, insuficienta pregatire a personalului din unitatea dvs. au dus la aceasta situatie extrem de neplacuta pentru mine. Inteleg ca nu sunt singura persoana care pateste asa ceva. Firesc ar fi fost sa mi se fi transmis pe loc ca pentru actualizarea datelor pentru PFA sunt necesare si alte documente decat copia actului de identitate. Inteleg ca este necesar sa ma prezint la o unitate BCR pentru a treia oara. Colaborez cu dvs. de 20 de ani, dar e prima data cand patesc asa ceva. Si e neplacut sa nu ma pot folosi de proprii bani pentru plata taxelor doar pentru ca un functionar al bancii, din neglijenta sau din nepricepere, nu si-a facut treaba asa cum ar fi trebuit. “
Interesant este ca cei care au avut probleme cu BCR si-au exprimat hotarat intentia de a trece la alta banca, in ciuda faptului ca sunt clienti vechi. Un indiciu al competitiei in crestere pe piata bancara nu doa in privinta costurilor, cat mai ales a calitatii servicilor.
“Si eu am avut un "show" cu BCR. Din discutiile avute cu ei a rezultat ca stiau ce s-a schimbat si ce nu, nu vad rostul pentru care trebuia sa intreprind eu ceva in acest scop. Mai devreme mi-a mai zis o persoana ca a patit exact ca Lili Tudor Bordea. Decizia mea a ramas sa "divortam", desi am avut o casnicie lunga”, spune un client BCR.
“Si decizia mea este de divort in stil italian. Cred ca isi bat joc de clienti in mod discretionar. Nimeni nu are nici o raspundere si nu ai cu cine sa stai de vorba. Actualizarea datelor inseamna date care au fost modificate si nu toate actele. Cred ca BCR a pierdut actele vechi sau nu le mai are si ne pune pe drumuri. De ce trebuie act constatator ? Sa- l plateasca daca au nevoie”, considera un alt client BCR.
ACTUALIZARE
Articolul a fost actualizat in 12 septembrie 2018, cu dreptul la replica transmis de BCR:
"Am transmis publicatiei Bancherul.ro dreptul nostru la replica si precizarile referitoare la articolele incorect documentate referitoare la procedurile derulate in conformitate cu legislatia privitoare la legislatiei de cunoastere a clientelei (L656/2002 (R1). Pozitia noastra a fost reflectata cu intarziere nepermisa, iar abordarea editoriala a publicatiei Bancherul.ro a ramas in mod inexplicabil neschimbata, in termeni de obiectivitate a relatarii. Ca atare suntem nevoiti sa reiteram precizarile si explicatiile detaliate si complete ale bancii, oferite atat clientilor cat si mass-media.
Regretam inconvenientele survenite in urma aplicarii procedurilor administrative privitoare la cunoasterea clientilor. Facem tot posibilul pentru a diminua orice incovenienta administrativa si a ne concentra pe servicii care conteaza si asistenta cu valoare adaugata pentru clienti. Aceasta include atat vizite ale consilierilor nostri la clienti, informari telefonice, informari letrice si notificari prin SMS, dar mai ales reducerea riscului juridic pentru acestia in cazul in care datele lor nu sunt actualizate.
Am transmis tuturor clientilor aflati in situatia de a-si actualiza datele personale notificari in conformitate cu prevederile legislatiei, cu reglementarile bancare si strategia bancii de a elimina orice fel de riscuri juridice pentru clienti. Din pacate, in cazurile fara reactie la notificarile repetate (email, telefon, scrisoare, SMS) ale bancii, a trebuit sa luam o serie de masuri de restrictionare pentru a ne asigura de respectarea legii si regulamentelor bancare, precum si eliminarea oricarui fel de riscuri juridice pentru clienti. Suntem la dispozitia clientilor nostri pentru a asigura servicii de calitate solutionarea rapida a oricarui incident, in acest context.
Articolul curent publicat de catre publicatia Bancherul.ro, a ignorat atat precizarile noastre anterioare, cat si realitatea efectiva.
Ne este inexplicabila atitudinea publicatiei Bancherul.ro."
Comentarii
Dana StamatoiuBCR abuzeaza si insista in loc sa corecteze comportamentul inadecvat
Catre BCR Adresa de contact a clientului nu este cea imaginata ci cea reala Actualizarea datelor nu presupune completarea unei CERERI ci declararea acestor date Modificarea termenilor contractuali prin impunerea unui formular incorrect nu este adecvata. Raspunsul la reclamatii dat de aceleasi personae care sunt reclamate nu conduce la corectia comportamentului inadecvat. Daca la deschiderea contului nu mergi la banca, de ce ai merge cand BCR doreste sa actualizeze datele ? Va invit sa mergeti la clientii vostri si dupa deschidere. NU doar cand aveti campanie de atragere client. Invocarea BNR cand e vorba de un formular abuziv nu este de bun augur. Faptul ca nu se exista manageri client corporate care inca nu stiu unde este sediul fiscal desi au documente in acest sens, astfel incat trimit comunicari la sedii fara activitate nu face decat sa intareasca ce am scris mai sus. Priviti in propria curte. Acolo e problema. Datele clientilor sunt pe mfinante, pe anaf, pe recom. Nu e nici un mister. Strategia bancii insa este eronata. Cizma in fata nu este mai este de mult agreata in Romania. In nici un caz de catre intreprinzatorii reali din economie. Daca chiar doriti clienti, orientate-va spre ei. Nu anulati orice posibilitate de reclamatie, responsabilizare, responsabilitate, adrese si contacte business reale.
Vojniac Cristian
Blocare cont pensie
Același tratament cu blocarea contului de pensie fără vreo atenționare sau preaviz a fost aplicat și în cazul meu singura soluție fiind renunțarea la contul BCR și mutarea la altă banca.
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Stirea Zilei
Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?
Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii
Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani
Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii
Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii
Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii
Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum
Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii
- Revolut isi obliga clientii sa plateasca credite facute prin fraude online
- Nimeni nu poate opri Facebook sa faca profit din promovarea fraudelor online
- Cum poti fi inselat cu actualizarea datelor in aplicatia George BCR
- Linia de credit este noul instrument de tortura al IFN-urilor
- Este normal ca IFN-urile sa nu-si ajute clientii care nu mai pot plati creditele si sa-i execute silit?
- Topul bancilor cu cele mai bune dobanzi la depozitele in lei
- In atentia BNR: mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei!
- Profitul bancilor atinge un nou record, de 13,7 miliarde lei, in 2023
- Am vazut 17 clipuri false cu Mugur Isarescu, pe Facebook, intr-o singura zi
- De ce nu opreste Facebook videoclipurile trucate cu Mugur Isarescu?
Profil de Bancher
-
Roberto Fiorini, Director Companii Internationale si Mid Market
UniCredit Bank
Roberto Fiorini este Director Companii ... vezi profil
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent după primele două luni, mai mare cu 25%
- Deficitul contului curent, -0,39% din PIB după prima lună a anului
- Deficitul contului curent, redus cu 17%
- Inflatia a încheiat anul 2023 la 6,61%, semnificativ sub prognoza oficială
- Deficitul contului curent, redus cu o cincime după primele zece luni ale anului
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
- CEC Bank a preluat Fondul de Garantare a Creditului Rural
- BCR aproba credite online prin aplicatia George, dar contractele se semneaza la banca
- Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar
Analize economice
- Rezultatul economic pe 2023, tot +2,1% dar cu 7 miliarde lei mai mare
- România - prima în UE la inflație, prin efect de bază
- Deficitul comercial lunar a revenit peste cota de 2 miliarde euro
- România, 78% din media UE la PIB/locuitor în 2023
- România - prima în UE la inflație, prin efect de bază
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, imediat sub pragul de 50% din PIB la începutul anului 2024
- Deficitul bugetar, deja -1,67% din PIB după primele două luni
- Datoria publică, sub pragul de 50% din PIB la finele anului 2023
- Deficitul bugetar, din ce în ce mai mare la început de an
- Deficitul bugetar după 8 luni, încă mai mare față de rezultatul din anul trecut
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
- Taxa de reziliere a abonamentului Vodafone inainte de termen este ilegala (decizia definitiva a judecatorilor)
Stiri economice
- România, total în afara țărilor similare cu deficitul de cont curent
- Producția industrială pe februarie, cu aproape 7% sub cea din urmă cu cinci ani
- Inflația anuală a revenit la nivelul de la finele anului anterior
- Pensia reală de asigurări sociale de stat a crescut anul trecut cu 2,9%
- Producția de cereale boabe pe 2023, cu o zecime mai mare față de anul precedent
Statistici
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
- România, pe ultimul loc în UE la evoluția productivității muncii în agricultură
- INS: Veniturile romanilor au crescut anul trecut cu 10%. Banii de mancare, redistribuiti cu precadere spre locuinta, transport si haine
- Inflatia anuala - 13,76% in aprilie 2022 si va ramane cu doua cifre pana la mijlocul anului viitor
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Comerțul cu amănuntul, în expansiune la început de an
- România, pe locul 2 în UE la creșterea comerțului cu amănuntul în ianuarie 2024
- Comerțul cu amănuntul, în creștere cu 1,9% pe anul 2023
- Comerțul cu amănuntul, în creștere pe final de an
- Comerțul cu amănuntul, stabilizat la +2% față de anul anterior
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Refuz de plată la o benzinărie suma de 103 euro
Mi s-au retras de două ori suma de 48 euro și suma de 103 euro suma corectă este de 48 de euro ... detalii
-
nevoia de banci
De ce credeti ca acum nu mai avem nevoie de banci si firme de asigurari? Pentru ca acum avem ... detalii
-
Mda
ACUM nu e nevoie de asa ceva .. acum vreo 20 de ani era nevoie ... ACUM de fapt nu mai e asa multa ... detalii
-
oprire pe salariu garanti bank
mi sa virat 2500de lei din care a fost oprit 850 de lei urmand sa mi se deblocheze restul sumei ... detalii
-
Amânare rate
Buna ziua, Am rămas în urma cu ratele , va rog frumos sa ma ajutați cumva , soțul a pierdut ... detalii