BANCI | Interviu

Perspectiva de rating a ING a fost scazuta de la stabila la negativa de catre Standard & Poor's

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-12-11 00:19

Agenţia de evaluare financiară Standard & Poor's (S&P) a anunţat miercuri că a reviziut de la stabile la negative perspectivele de rating ale ING Groep N.V., ING Verzekeringen N.V., ING Bank N.V., şi ale altor entităţi legate de grup, arată un comunicat S&P.

Totodată, Standard & Poor's a confirmat ratingurile 'AA-/A-1+' pentru ING Groep şi ING Verzekeringen, şi ratingurile 'AA/A-1+' ale ING Bank.

"Ratingurile ING reflectă poziţia competitivă puternică, gradul ridicat de diversificare şi managementul proactiv al riscurilor", a declarat Claire Curtin, analist de credite în cadrul Standard & Poor's.

Ratingurile indică, de asemenea, şi expunerea semnificativă a grupului la riscurile investiţionale şi mediul mai dificil în care îşi desfăşoară operaţiunile.

Revizuirea ratingului reflectă presiunile din ce în ce mai mari asupra performanţelor operaţionale şi opinia S&P că performanţele vor fi afectate, atât în sectorul bancar cât şi în cel de investiţii, de mediul dificil.

Perspectiva negativă arată că este şanse de circa 33% ca ratingurile grupului să fie coborâte pe termen mediu.

Comentarii

florin
:P
Perspectiva negativă arată că este(sunt ) şanse de circa 33% ca ratingurile grupului să fie coborâte pe termen mediu. ( sunt in loc de este :P )



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile si IFN-urile, obligate prin lege sa-si ajute clientii inainte sa-i execute silit

Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile, conform unui comunicat al CSALB. Măsurile de detalii

Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudenÈ›ialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

DeÈ™i economia țării este dependentă de finanÈ›area pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanÈ›ii băncilor spun că populismul unor politicieni È™i instituÈ›ii reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori È™i instituÈ›iile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitaÈ›i Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) È™i Alexandru Păunescu detalii

 



 

Ultimele Comentarii