BANCI | Ultima Ora

Ouale Toneli cer falimentul Metro pentru ca nu i-a platit facturile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-05-27 17:40

O firmã care are de recuperat bani de la Metro Cash&Carry România a solicitat în instantã deschiderea procedurii de insolventã a retailerului, iar Tribunalul Bucuresti a admis cererea introductivã si a stabilit data de 3 octombrie ca termen în acest dosar, potrivit Mediafax.

Tribunalul Bucuresti a admis, la 16 mai, cererea introductivã formulatã de producãtorul si distribuitorul de ouã Toneli Holding privind procedura generalã de insolventã împotriva Metro România si a desemnat Consulta 99 drept administrator judiciar al companiei.

Datoria reclamatã se ridicã la 588.000 de lei, reprezentând facturi neachitate pentru livrãri de ouã, în perioada 2004 - 2007.

Potrivit Metro, suma ar fi 211.696 de lei, însã valoarea nu este certã, lichidã si exigibilã.

Compania sustine cã nu a primit decizia instantei, pe care ulterior o va ataca.

"Considerãm aceastã hotãrâre complet neîntemeiatã si vom ataca hotãrârea cu recurs în instantã, dar pentru acest lucru avem nevoie ca hotãrârea judecãtoreascã sã fie redactatã si comunicatã conform legii", a declarat pentru MEDIAFAX seful Biroului de reprezentantã al grupului Metro AG în România, Delia Cucu.

Sentinta Tribunalului Bucuresti din 16 mai este definitivã si poate fi atacatã cu recurs în zece zile de la pronuntare.

Cucu a adãugat cã nu se poate vorbi despre insolventã sau faliment în cazul Metro Cash&Carry, în conditiile în care compania a înregistrat o cifrã de afaceri de 1,6 miliarde de euro în 2007.

Instanta a stabilit cã deschiderea procedurii de faliment trebuie notificatã cãtre debitor, creditori si Oficiul Registrului Comertului de pe lângã Tribunalul Bucuresti pentru mentiuni.

Potrivit deciziei instantei, termenul limitã pentru înregistrarea cererii de admitere a creantelor este 11 iulie. Termenul limitã pentru verificarea creantelor, întocmirea, afisarea si comunicarea tabelului preliminar al creantelor a fost stabilit pentru 8 august. Tabelul definitiv al creantelor va trebui întocmit si afisat pânã în 5 septembrie, iar prima adunare a creditorilor urmeazã sã aibã loc, potrivit deciziei instantei, pe 11 august.

"Dispune indisponibilizarea actiunilor ori a pãrtilor sociale sau de interes în registrele speciale de evidenta sau în conturile înregistrate electronic. Pune în vedere adunãrii generale a actionarilor/asociatilor debitoarei sã desemneze un reprezentant-administrator special", se aratã în sentinta Tribunalului Bucuresti.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Cu venituri de 10.000 de lei, ai servicii dedicate, tip premium banking, la Banca Transilvania

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienÈ›i Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeaÈ™i perioadă a anului trecut, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “CreÈ™terea numărului de clienÈ›i detalii

IFN-ul Credit Prime a dat credite de 30 milioane euro, cu dobanzi de 900%

IFN-ul Credit Prime, detinut de firma Ecofinance, din grupul Dyninno, inregistrat in paradisul fiscal Malta, anunta intr-un comunicat ca si-a majorat portofoliul de credite cu 40% in 2022: "Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, detalii

CEC Bank a finantat peste 3.000 de proiecte din fonduri europene

• 9 mai, Ziua Europei: Fondurile europene au contribuit la dezvoltarea României Fondurile europene au un rol esenÈ›ial în dezvoltarea României, CEC Bank finanÈ›ând, de la demararea ExerciÈ›iului Financiar 2007-2013 È™i până detalii

Garanti BBVA are un chatbot pentru comunicarea cu clientii

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, îÈ™i reafirmă angajamentul pentru digitalizare È™i lansează chatbot-ul de ultimă generaÈ›ie, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experienÈ›a clienÈ›ilor È™i a simplifica serviciile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii