BANCI | Profil

ING Bank recicleaza panourile publicitare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-10-28 13:51

Comunicarea prin materiale promoționale de tip outdoor este caracteristică societății actuale și face parte din modul în care interacționează oamenii cu companiile. Ulterior utilizării acestora, materialele promoționale devin deșeuri, cele mai multe fiind distruse prin incinerare, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Conform unui studiu Eurostat, în 2020, România se afla la coada clasamentului în privința ratei circulare de reutilizare a materialelor, reutilizând doar 1.3% din totalul produselor care ar fi putut fi reutilizate.

Reutilizarea creativă a materialelor va fi realizată de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING în produse ce pot fi utilizate pentru mai mult timp.

ING Bank se numără printre companiile care își transformă materialele publicitare în produse promoționale, prin colaborarea cu această unitate protejată, dedicată angajării și integrării persoanelor cu dizabilități.

Angajamentele ING Bank pentru mediu vizează în primul rând finanțările și sprijinul clienților în tranziția către economia verde, fiind însă completate de diminuarea impactului negativ din operațiuni, alături de eforturile pentru sănătate financiară.

Printre cele mai recente măsuri adoptate de bancă se numără:

• tranziția portofoliului de carduri, începând cu luna mai, către o alternativă mai prietenoasă cu mediul, din plastic reciclat. Datorită acestei decizii, banca va reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%.

• participarea, în calitate de coordonator de sustenabilitate, la acordarea unui credit sindicalizat în valoare de 127 milioane Euro pentru Green Group, lider de piață în sectorul reciclării deșeurilor.

• elaborarea unui ghid pentru identificarea și procesarea facilă a tranzacțiilor sustenabile în segmentul companiilor medii și mici și acordarea primului credit sustenabil pentru antreprenorii IMM, urmat deja și de alte finanțări, în valoare totală de 18 milioane Euro, în zonele de energie regenerabilă și economie circulară (ex. împrumut de 6 milioane Euro acordat grupului român Promateris, lider pe segmentul de ambalaje compostabile în Europa Centrală și de Est, pentru dezvoltarea capacității de producție, dar și un credit de 2 milioane de euro pentru Simtel Team, companie românească de inginerie şi tehnologie, pentru achiziția de panouri solare și instalarea acestora).

„În ING Bank, dezvoltăm permanent produse și servicii pentru clienții noștri (corporate și persoane fizice deopotrivă), dar și programe sociale care să sprijine sănătatea financiară și tranziția către o economie sustenabilă. Avem ambiția de a deveni banca pentru sustenabilitate, iar anul acesta am continuat să facem pași concreți în această direcție și să fim atenți la efectele asupra mediului pe care le au acțiunile noastre. Dincolo de inițiativele dezvoltate exclusiv pentru aceste obiective, încercăm să adaptăm modul de a face business, așa încât să ne unim forțele atât pentru inovație și o experiență superioară a clientului, cât și pentru un impact negativ mai mic asupra mediului. Un astfel de exemplu este aplicația SoftPOS, aplicația care permite oricărui comerciant să renunțe la POS și să folosească telefonul.

Ne propunem să mai facem un pas, iar începând cu anul viitor, toate materialele de publicitate pe suport outdoor (mesh, bannere, prisma print) pe care le producem în cadrul campaniilor noastre de marketing vor fi reutilizate, prelungind astfel ciclul de viață al produsului.”, a declarat Alexandra Maier, Manager Sustenabilitate ING Bank.

ING Bank marchează astfel Ziua Sustenabilității, o campanie creată de Ambasada Sustenabilității.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. 

Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

 

Taguri: ING Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BT Property preia Funshop Park Turda

Fondul Imobiliar de Investiții Alternative BT Property a achiziționat Funshop Park Turda (Cluj) de la grupul polonez Scallier, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Tranzacția marchează intrarea fondului pe piața de retail, unde are ca obiectiv detalii

Garanti BBVA a obtinut un profit de 177 milioane lei in 2023

Garanti BBVA România a înregistrat în 2023 un profit net de 177 milioane lei și venituri operaționale de 521 milioane lei. Cu aceste rezultate, banca și-a atins cu succes obiectivele stabilite pentru anul precedent, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Banca Transilvania are cresteri anuale de 2 cifre

Banca Transilvania, cea mai mare banca din Romania, a inregistrat in primul trimestru al anului cresteri anuale de 2 cifre: - tranzactiile (transferuri, plati, retrageri si depuneri de numerar etc.) au crescut cu 35% - creditele noi s-au majorat cu detalii

CEC Bank acorda firmelor credite garantate de stat, prin Programul IMM Plus

• În anul 2023, în cadrul Programului IMM Invest Plus (IMM Invest Romania, Agro IMM Invest, IMM Prod, Rural Invest, Garant Construct, Innovation), au fost acordate peste 1.400 de finanțări, în valoare de aproximativ 1,8 miliarde de detalii

 



 

Ultimele Comentarii