PENSII PRIVATE | Ultima Ora

NN Pensii face precizari despre mesajul de informare a clientilor privind nationalizarea Pilonului II de pensii private

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-04-12 14:56

Mesaj informare participanți Pilonul II de pensii (comunicat NN Pensii):

Ca urmare a reacțiilor apărute după trimiterea mesajului informativ de tip e-mail către participanții la Fondul de Pensii Administrat Privat NN (Pilonul II), dorim să facem următoarele precizări:

- Conținutul scrisorii trimise de NN Pensii către clienții săi este unul exclusiv informativ și acesta nu reprezintă un avertisment. Nevoia acestei informări a venit ca răspuns la solicitările de clarificare din partea clienților noștri provocate de discuțiile publice din ultima perioadă cu privire la viitorul sistemului de pensii.

- Această comunicare a venit în contextul în care NN transmite lunar peste 300.000 de mesaje electronice clienților săi, care conțin informații referitoare la situația contului lor individual de pensie de fiecare data când noi sume sunt adăugate, iar anual sunt trimise aproximativ 1,9 milioane de scrisori care analizează evoluția nivelul anului anterior către adresa de corespondență a clienților.

- Apreciem faptul că, prin declarațiile făcute, atât Ministerul de Finanțe, cât și Autoritatea de Supraveghere Financiară au avut un punct de vedere ferm cu privire la susținerea sistemului de pensii administrate privat. Aceste declarații sunt îmbucurătoare, cu atât mai mult cu cât considerăm că aportul fondurilor de pensii private în susținerea dezvoltării economiei naționale poate crește semnificativ.

- Reconfirmăm angajamentul nostru de a-i servi pe cei peste 1,9 milioane de clienți, ale căror economii pentru pensie le administrăm. De aceea, ne delimităm de orice contextualizare într-un spectru politic, oricare ar fi acesta, a mesajului transmis pe 11 aprilie clienților noștri. 

- Menționăm că vom continua să informăm publicul larg și mai ales pe clienții noștri prin mijloacele de comunicare pe care le avem la dispoziție despre nevoia și alternativele de economisire pentru pensie, contextul piețelor pe care suntem prezenți și evoluția propriilor economii administrate de noi.

Taguri: Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF)  pensii private  fonduri de pensii  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Cu venituri de 10.000 de lei, ai servicii dedicate, tip premium banking, la Banca Transilvania

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “Creșterea numărului de clienți detalii

IFN-ul Credit Prime a dat credite de 30 milioane euro, cu dobanzi de 900%

IFN-ul Credit Prime, detinut de firma Ecofinance, din grupul Dyninno, inregistrat in paradisul fiscal Malta, anunta intr-un comunicat ca si-a majorat portofoliul de credite cu 40% in 2022: "Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, detalii

CEC Bank a finantat peste 3.000 de proiecte din fonduri europene

• 9 mai, Ziua Europei: Fondurile europene au contribuit la dezvoltarea României Fondurile europene au un rol esențial în dezvoltarea României, CEC Bank finanțând, de la demararea Exercițiului Financiar 2007-2013 și până detalii

Garanti BBVA are un chatbot pentru comunicarea cu clientii

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii