BANCI | Stirea Zilei

ZUNO BANK, noua banca pe internet lansata de Raiffeisen Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-06-02 15:55

Raiffeisen International Direct Bank AG, banca directa recent fondata a Raiffeisen International Bank-Holding AG, va opera sub denumirea de ZUNO BANK in Europa Centrala si de Est (ECE), iar Slovacia va fi prima tara in care aceasta va fi lansata spre sfarsitul acestui an, se arata intr-un comunicat al bancii.

„ZUNO BANK, cea mai recenta entitate din reteaua de banci a Raiffeisen International, le va oferi clientilor retail o modalitate noua si deosebit de moderna de a face banking. Aceasta abordare este reflectata atat prin numele ales, cat si prin noua identitate vizuala, pe care o vom dezvalui mai tarziu in cursul acestui an, cu ocazia lansarii operatiunilor din Slovacia,”a declarat Herbert Stepic, Presedintele Raiffeisen International. Nume oficial al noii banci este acum ZUNO BANK AG, aceasta urmand sa opereze sub brandul ZUNO.

In dezvoltarea de la zero a unui nou brand bancar, ZUNO este un caz unic in sectorul financiar din Europa Centrala si de Est din ultimii ani. „Pentru aceasta sarcina dificila am decis sa cooperam cu profesionisti din cadrul agentiei britanice de branding The Brand Union, renumita pe plan mondial. Am stabilit numeroase criterii de selectie a numelui: am vrut pentru banca un nume scurt, neconventional si distinct, de care iti aduci aminte cu usurinta si care se potriveste din punct de vedere cultural si lingvistic tuturor pietelor din Europa Centrala si de Est. In acelasi timp, am optat pentru un nume care este „internet friendly” – la urma urmei, internetul va fi casa lui ZUNO”, a declarat Andras Hámori, Presedintele ZUNO BANK. Terry Tyrrell, Presedintele The Brand Union Worldwide a declarat: „Crearea unui nou brand care este in acelasi timp unic si memorabil pentru Europa Centrala si de Est a fost o provocare interesata. Numele ZUNO este minunat de simplu, totusi proaspat si cu o personalitate care-l va diferentia de competitorii sai.”

Banca va viza in mod special persoanele care prefera sa foloseasca internetul ca prim mijloc de comunicare cu banca lor. Acest grup este format in principal din persoane tinere, educate, care traiesc in zona urbana si care, in general, prefera sa nu viziteze agentiile bancii. Acestia sunt ganditori moderni ce duc o viata activa, pot si doresc sa economiseasca bani. „Acest segment are nevoie de solutii inovative. Prin site-ul nostru web si prin platforma de banking online intentionam sa ne diferentiem de alte oferte si sa facem aceasta unicitate vizibila imediat. In timp ce numele ZUNO accentueaza noutatea, logo-ul nostru – care va fi dezvaluit la o data ulterioara – va sublinia legaturile noastre cu Raiffeisen, una dintre cele mai de incredere banci din Europa Centrala si de Est. Prin intermediul identitatii si valorilor sale de brand, ZUNO va crea o comunitate pentru cei care aspira sa fie diferiti.” a concluzionat Andras Hamori.

La sfarsitul anului 2009, Raiffeisen International si-a anuntat intentia de a intra pe pietele din Europa Centrala si de Est cu un nou model de banca directa. Grupul planuieste sa lanseze ZUNO in aceasta zona, incepand cu Slovacia, spre sfarsitul anului 2010. Chiar daca banca directa se va concentra la inceput pe atragerea de noi clienti carora le va oferi produse de economisire, ZUNO intentioneaza sa-si dezvolte in mod continuu portofoliul de produse, care va reflecta nevoile clientilor sai.

Banca directa, subsidiara a Raiffeisen International, a primit licenta de functionare din partea Autoritatii de reglementare a pietei financiare din Austria in decembrie 2009. Principiul de “Pasaport Unic European” ii permite noii banci directe sa intre pe piata bancara dintr-o alta tara membra UE printr-o simpla notificare a autoritatilor de reglementare competente.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii