BANCI | Ultima Ora

Citibank ramburseaza comisioanele platite de clientii nemultumiti de produsele bancii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-05-21 15:12

Citibank România marchează 200 de ani de experienţă globală prin lansarea unui beneficiu unic pe piaţa bancară din România, anunta banca intr-un comunicat.

Cu noul beneficiu “Satisfacţie garantată”, clienţii Citibank România au posibilitatea de a primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii în termen de până la şase luni.

Beneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.

Astfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate.

În ceea ce priveşte cardurile de credit Citi, banca rambursează comisionul anual de administrare în cazul în care deţinătorul de card decide, în termen de 60 de zile de la contractare, că produsul nu corespunde nevoilor sau aşteptărilor sale.

De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, în situaţia în care clientul doreşte să închidă contul în maxim şase luni de la data deschiderii, banca îi va rambursa toate comisioanele unice lunare în valoare de 30 de lei plătite până la momentul respectiv.

“Cu 200 de ani de experienţă în construirea de relaţii pe termen lung cu clienţii noştri, prioritatea Citi este de a oferi, împreună cu produsele şi serviciile, o experienţă bancară superioară. Noul beneficiu care garantează satisfacţia clienţilor noştri demonstrează încă o dată faptul că oferta noastră este construită în jurul nevoilor clienţilor. Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireproşabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank. Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una dintre iniţiativele prin care ne-am propus să ne sprijinim clienţii să-şi transforme ambiţiile în realizări”, a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Legea privind plafonarea dobanzilor la credite, contestata de PNL la Curtea Constitutionala

Legea privind plafonarea dobanzilor la credite, initiata de senatorul Daniel Zamfir, cunoscut pentru legile sale impotriva sistemului bancar, redactate impreuna cu avocatul Gheorghe Piperea, implicat in numeroase procese impotriva bancilor, adoptata de Parlament in 6 mai, cu votul majoritar al detalii

A cazut iar sistemul informatic al ING Bank: Home Bank si site-ul bancii nu functioneaza (actualizat)

Home Bank, aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, o banca fara ghisee, care isi furnizeaza serviciile exclusiv prin carduri si online banking, nu a functionat timp de aproximativ 24 de ore, de vineri, in jurul orei 12, pana sambata, la aceeasi ora. Cu doar o saptamana in urma, detalii

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat. "Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: detalii

A picat iar ING-ul, nu puteti plati cu cardul

"A picat iar ING-ul, nu puteti plati cu cardul", ne-a spus vanzatoarea de la Mega Image, s-a plans un client ING, pe Facebook, in urma cu o ora.  "Poate reparati Home Bank azi!", reclama alt client ING. "Sigur il reparam", a raspuns detalii

Ultimele Comentarii