BANCI | Ultima Ora

Numarul facturilor platite prin debit direct la BRD a crescut cu 20%

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-12-19 12:40

Numărul facturilor plătite prin intermediul Simplis Debit – serviciul de debit direct oferit de BRD - a crescut în primele 11 luni ale anului 2011 cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010, ajungând la peste 80.000 de facturi pe lună. Numărul clienţilor ce beneficiază de acest serviciu a depăşit 30.000, anunta banca intr-un comunicat.

„Evoluţia ascendentă a serviciului Simplis Debit confirmă faptul că există o deschidere mai mare a clienţilor noştri faţă de această modalitate sigură, simplă şi rapidă de plată a facturilor”, afirmă Alina Iosep, Director Piaţă Persoane Juridice şi Persoane fizice Autorizate din cadrul Departamentului Strategie şi Marketing al BRD.

Serviciul de debit direct asigură plata automată a facturilor, a căror achitare se face prin debitarea la scadenţă a contului curent cu suma facturată.

Pentru a beneficia de acest serviciu este suficientă semnarea unui Mandat de Debitare Directă, care nu necesită reînnoire periodică. Există posibilitatea de a controla plăţile efectuate, prin stabilirea unui plafon maxim lunar pentru fiecare factură plătită. În plus, orice tranzacţie care nu este în conformitate cu valoarea facturii poate fi returnată în contul clientului la solicitarea acestuia.

Clienţii BRD pot achita facturile către orice furnizor de servicii sau utilităţi ce acceptă această modalitate de plată. În prezent, BRD are unul dintre cele mai mari portofolii de companii de servicii ce îşi desfăşoară activitatea în domenii precum telefonie şi Internet, furnizarea de gaze naturale, apă, energie electrică, asigurări, leasing etc.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Problema cu platile in aplicatia Home Bank ING

Aplicatia Home Bank a ING are o problema cu platile in lei facte dupa un sablon, cele salvate sau cele frecvente, conform plangerilor clientilor bancii. "Nu pot face plata unei facturi, ca in fiecare luna, dupa ce completez datele nu se intampla nimic, nu o pot finalliza", reclama un cititor. ING a raspuns, pe Facebook, ca exista aceasta problema, iar solutia este ca platile sa se faca prin introducerea contului manual, fara a se uiliza datele presetate, sau sa se foloseasca datele din raportul de tranzactii: "Platile in lei functioneaza in parametrii normali, singura problema fiind la platile salvate/frecvente. Se poate realiza plata prin introducerea contului IBAN manual sau utilizand o plata din raportul de detalii

Noi credite APIA pentru fermieri de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează Creditul De 5 ori APIA, destinat finanțării culturilor agricole și creșterii animalelor, prin care fermierii pot obține până la de 5 ori valoarea unui credit anual APIA, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

ARB: Controlul Consiliului Concurenței la banci reprezintă o practică uzuală normală

Consiliul Concurenței verifică existența unui potențial comportament anticoncurențial la nivelul sectoarelor economice, un astfel de demers fiind o practică uzuală normală într-o economie funcțională, conform unui comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga; Asociația Română a Băncilor și băncile membre au o conduită conformă normelor de concurență, aceasta reprezentând o preocupare permanentă și prioritară la nivelul comunității bancare. În acest sens, la nivelul comunității bancare, a fost adoptat Ghidul privind conformarea cu regulile de concurență prin intermediul căruia participanții și-au asumat angajamentul de a da dovadă, în desfășurarea activităților, de un comportament detalii

Cumparaturile pentru scoala se fac in mall si supermarket, mai putin online

• Principalele tipuri de cheltuieli sunt cele cu îmbracămintea și încălțămintea • 1 din 3 părinți spune că va apela la meditații pentru copilul său • 3 din 4 părinți le-au cumpărat deja copiilor smartphone, tabletă sau laptop
 
2 din 3 părinți susțin că bugetul alocat pentru cumpărăturile cu începerea anului scolar va fi mai mare decât anul trecut. Astfel, peste 38% vorbesc despre o creștere a cheltuielilor cu 30%, în timp ce aproximativ 28% apreciază că această sumă a crescut cu 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, conform unui comunicat de detalii

 



 

Ultimele Comentarii