BANCI | Stirea Zilei

Gold Effie pentru campania BRD „In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari”

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-06-11 18:05

Festivalul Effie a desemnat joi seară cele mai bune campanii din anul 2009, premiind agenţiile în cadrul unui eveniment organizat la Opera Română, anunta BRD.

Campania „În spatele oamenilor mari sunt alţi oameni mari”, creată de agenţia Propaganda pentru BRD-Groupe Société Générale pentru a marca aniversarea a 10 ani de la privatizarea băncii, a câştigat primul loc la categoria „Corporate reputation, image and identity”, o categorie foarte largă, deschisă practic tuturor competitorilor şi prin aceasta foarte greu de câştigat. Este al doilea premiu important primit de această campanie în ultimul an, „În spatele oamenilor mari...” fiind recompensată cu două medalii de bronz şi la Ad’Or 2009, la categoriile Best integrated campaign şi Best use of copywriting.

„Am lucrat la campania aniversară a BRD pornind de la un adevăr simplu: în spatele cuiva mare, celebru (Nadia Comaneci, Gică Hagi şi Ilie Năstase în cazul nostru) a stat cu siguranţă o persoană simplă, care, la un moment dat, l-a susţinut, l-a motivat. Pentru noi, aceşti oameni din umbră sunt la fel de importanţi ca şi cei care ajung pe podium şi iau laurii. Filozofia se regăseşte perfect în profilul BRD, care face acelaşi lucru: prin produse şi servicii specifice îşi susţine de 10 ani clienţii”, a spus Adrian Ţuluca, Managing Director al agenţiei Propaganda.

Campania a început pe 25 martie 2009, ziua în care s-au împlinit 10 ani de la privatizarea BRD, şi s-a derulat pe tot parcursul anului trecut. A fost o campanie integrată, construită în jurul poveştilor de viaţă ale celor trei mari campioni Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi, personalităţi care sunt principalii vectori de imagine ai BRD. Campania a avut o componentă TV puternică, acompaniată pe print, radio, outdoor şi online.

„Acest Effie înseamnă foarte mult pentru noi ca organizaţie, pentru că el vine să certifice eficienţa pe care campania a avut-o pentru noi, pe de o parte, şi relevanţa pentru publicul nostru, pe de altă parte. În 2009, un an de criză, condiţiile de creştere a indicatorilor de brand au fost extrem de dificile, lucru care dublează satisfacţia acestei recunoaşteri şi dovedeşte că publicul a „vibrat” la mesajul nostru. Şi, dacă în spatele oamenilor mari stau alţi oameni mari, în spatele succesului acestei campanii stau cu siguranţă know-how-ul şi implicarea unora dintre agenţiile de top din România – Propaganda pentru creaţie şi Zenith Media pentru partea de media, dăruirea celor trei legende ale sportului românesc, cărora le mulţumim încă o dată şi bineînţeles eforturile echipei de comunicare de la BRD”, a spus Bianca Dordea, Brand and Communication Director la BRD-Groupe Societe Generale.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii