BANCI | Stirea Zilei

OTP Bank adauga o facilitate serviciului de internet banking OTPdirekt

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-05-26 18:25

OTP Bank România anunţă îmbunătăţirea serviciului OTPdirekt cu o opţiune inovatoare pe piaţa bancară românească, Electronic RM.

Electronic RM oferă clienţilor OTP Bank, atât persoane juridice cât şi fizice, informaţii în timp real, prin intermediul platformei de internet banking, despre: creditul în derulare (tipul facilităţii de credit, valută, valoare aprobată, disponibil, maturitate, rate scadente, dobândă, comisioane); încasările realizate din cecuri şi bilete la ordin sau cecurile şi biletele la ordin emise în favoarea furnizorilor, primite la plată.

In plus, Electronic RM are în componenţa sa şi o parte opţională de alertare, disponibilă clienţilor persoane juridice. Clienţii pot alege să fie alertaţi prin intermediul unor SMS-uri pe telefonul mobil, cu privire la:
- Obligaţiile de plată aferente facilităţilor de credit aflate în derulare (rate de credit, dobânzi, comisioane);
- Scadenţa finală a facilităţilor de credit;
- Depozitele ajunse la scadenţă.
Odată cu SMS-urile trimise pe telefonul mobil, clientul persoană juridică va fi notificat şi prin intermediul unor alerte primite în cadrul interfeţei de internet banking, acesta având posibilitatea de a-şi exprima în mod direct dorinţa pentru prelungirea sau nu a valabilităţii facilităţilor de credit.

Electronic RM aduce o serie de avantaje utilizatorilor serviciului OTPdirekt:
 Obţinerea informaţiilor în timp real, fără a mai fi nevoiţi să contacteze telefonic reprezentanţii băncii;
 Preîntâmpinarea eventualelor întârzieri la plata dobânzilor şi la rambursarea ratelor de credit;
 Îmbunătăţirea managementului lichidităţilor clienţilor persoane juridice;
 Prezentarea în timp util a documentaţiei necesare efectuării analizei de către bancă, pentru prelungirea facilităţilor de credit (în special cele tip revolving) sau pentru reeşalonarea facilităţilor în situaţiile în care clienţii întâmpină dificultăţi la rambursare;
 Eficientizarea activităţii clienţilor persoane juridice; Reducerea costurilor la facturile telefonice.

„Noua opţiune OTPdirekt reprezintă un instrument foarte util de informare pentru clienţii noştri. Ştim cu toţii cât de preţios este timpul, în contextul actual, şi cum acesta ne influenţează direct toate activităţile zilnice.”.Electronic RM este o modalitate confortabilă, rapidă şi sigură de obţinere a informaţiilor bancare, care se potriveşte stilului de viaţă modern”, a declarat Dragoş Mirică, Director Executiv – Corporate Business, OTP Bank România.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii