BANCI | Stirea Zilei

OTP Bank adauga o facilitate serviciului de internet banking OTPdirekt

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-05-26 18:25

OTP Bank România anunţă îmbunătăţirea serviciului OTPdirekt cu o opţiune inovatoare pe piaţa bancară românească, Electronic RM.

Electronic RM oferă clienţilor OTP Bank, atât persoane juridice cât şi fizice, informaţii în timp real, prin intermediul platformei de internet banking, despre: creditul în derulare (tipul facilităţii de credit, valută, valoare aprobată, disponibil, maturitate, rate scadente, dobândă, comisioane); încasările realizate din cecuri şi bilete la ordin sau cecurile şi biletele la ordin emise în favoarea furnizorilor, primite la plată.

In plus, Electronic RM are în componenţa sa şi o parte opţională de alertare, disponibilă clienţilor persoane juridice. Clienţii pot alege să fie alertaţi prin intermediul unor SMS-uri pe telefonul mobil, cu privire la:
- Obligaţiile de plată aferente facilităţilor de credit aflate în derulare (rate de credit, dobânzi, comisioane);
- Scadenţa finală a facilităţilor de credit;
- Depozitele ajunse la scadenţă.
Odată cu SMS-urile trimise pe telefonul mobil, clientul persoană juridică va fi notificat şi prin intermediul unor alerte primite în cadrul interfeţei de internet banking, acesta având posibilitatea de a-şi exprima în mod direct dorinţa pentru prelungirea sau nu a valabilităţii facilităţilor de credit.

Electronic RM aduce o serie de avantaje utilizatorilor serviciului OTPdirekt:
 Obţinerea informaţiilor în timp real, fără a mai fi nevoiţi să contacteze telefonic reprezentanţii băncii;
 Preîntâmpinarea eventualelor întârzieri la plata dobânzilor şi la rambursarea ratelor de credit;
 Îmbunătăţirea managementului lichidităţilor clienţilor persoane juridice;
 Prezentarea în timp util a documentaţiei necesare efectuării analizei de către bancă, pentru prelungirea facilităţilor de credit (în special cele tip revolving) sau pentru reeşalonarea facilităţilor în situaţiile în care clienţii întâmpină dificultăţi la rambursare;
 Eficientizarea activităţii clienţilor persoane juridice; Reducerea costurilor la facturile telefonice.

„Noua opţiune OTPdirekt reprezintă un instrument foarte util de informare pentru clienţii noştri. Ştim cu toţii cât de preţios este timpul, în contextul actual, şi cum acesta ne influenţează direct toate activităţile zilnice.”.Electronic RM este o modalitate confortabilă, rapidă şi sigură de obţinere a informaţiilor bancare, care se potriveşte stilului de viaţă modern”, a declarat Dragoş Mirică, Director Executiv – Corporate Business, OTP Bank România.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Care banci au cel mai bun curs valutar pentru platile cu cardul?

Cel mai bun curs valutar pentru platile in euro cu cardurile de debit il gasim la Banca Transilvania (BT), iar cel mai dezavantajos este la Raiffeisen Bank, conform topului realizat de Bancherul.ro, care a luat in calcul cotatiile publicate de 14 banci (vezi foto). Astfel, BT aplica o detalii

Care banci au cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare?

Dobanzile la creditele ipotecare sunt in prezent mai mici decat anul trecut, desi Banca Nationala a Romaniei (BNR) a majorat rata de referinta de trei ori, incepand cu octombrie 2021, de la 1,5% la 2%. Dobanda Anuala Efectiva (DAE), indicatorul pentru costul total al unui credit, care detalii

Ce pot sa fac daca banca sau IFN-ul nu-mi raspunde la o reclamatie?

Atunci cand ai o problema cu banca sau IFN-ul si nu poti sa o rezolvi, fie pentru ca nu primesti raspuns la reclamatie, fie pentru ca acesta nu te multumeste, solutia este sa te adresezi CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul detalii

Indicele IRCC pentru creditele in lei cu dobanda variabila creste usor, la 1,17%

IRCC (Indicele de Referinta pentru Creditele Consumatorilor), indicatorul care face parte din componenta dobanzilor variabile la creditele in lei, alaturi de marja fixa a bancii, creste putin, la 1,17%, de la 1,08%, de la 1 ianuarie 2022. IRCC este relevant pentru creditele noi in lei cu detalii

 



 

Ultimele Comentarii