ASIGURARI | Stirea Zilei

Generali Asigurari a inregistrat in primul trimestru prime brute subscrise de 114,5 milioane lei

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-05-21 12:30

Generali Asigurări a înregistrat în perioada ianuarie-martie 2010 un volum total de prime brute subscrise de 114,5 milioane lei, în uşoară descreştere (-4,7%) faţă de primul trimestru al anului 2009 (120,1 milioane lei). (VEZI PREZENTAREA IN DOCUMENTUL ATASAT).

Luna martie a reprezentat prima lună de creştere din 2010, volumul primelor brute subscrise fiind cu 14% mai mare faţă de luna martie a anului 2009, semn că vânzările intră pe un trend ascendent, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

Deşi asigurările generale au înregistrat per ansamblu o scădere uşoară (-3%; 93,4 milioane lei), au existat segmente de business care au înregistrat creşteri de două cifre: asigurările de incendiu pentru riscuri industriale (+42%), cele de locuinţă (+11,4%), accidente (+65%) şi RCA şi Carte Verde (+12%). Creşterea semnificativă pe asigurările de accidente se datorează în mare parte conversiei de business dintre RAI şi Generali Asigurări, pentru asigurările de călătorie în străinătate, efectuată la începutul acestui an.

„Scăderea mare a pieţei auto şi a celei de leasing au avut un impact negativ decisiv asupra segmentului CASCO la nivel de piaţă, iar Generali nu a făcut excepţie, chiar dacă impactul nu a fost liniar. Din fericire, am reuşit să echilibrăm balanţa prin concentrarea pe alte produse cu potenţial de dezvoltare şi în perioada următoare. Spre exemplu, suntem foarte mulţumiţi de rezultatele înregistrate pe segmentul de asigurări de locuinţă, iar un rol important l-a avut şi campania de susţinere a produsului Eurocasa Completa Plus, care a avut un impact foarte bun. Dincolo de strategie şi implementare, pe o piaţă puternic competitivă, succesul acestei campanii ne arată că Generali are unul dintre cele mai bune produse de pe piaţă pe segmentul de asigurări complete de locuinţă”, a explicat Marie Kovářová (foto), Director General Generali Asigurări.

Asigurările de viaţă au înregistrat un volum total de prime brute subscrise de 20,9 milioane lei. Deşi volumul de prime brute subscrise a scăzut cu 12%, numărul poliţelor încheiate în primul trimestru a crescut cu 25% comparativ cu perioada similară a anului 2009, iar rata de retenţie a clienţilor a fost foarte bună. Motivul principal al scăderii primelor brute subscrise pe segmentul de viaţă l-a constituit diminuarea valorii primei medii de asigurare. Strategia pe segmentul de viaţă a fost schimbată, în sensul că produsele deja existente au fost repoziţionate, s-au creat şi altele noi, astfel încât oferta de produse să fie adaptată noilor condiţii financiare care au condus la scăderea puterii de cumpărare a românilor.

„Avem în plan revenirea în forţă pe asigurări de viaţă începând cu cel de-al doilea trimestru şi susţinerea lor puternică până la sfârşitul anului. Chiar avem în desfăşurare în prezent o campanie dedicată de marketing şi vânzări, ale cărei prime semnale ne dau încredere că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveşte îndeplinirea obiectivului de creştere pe segmentul asigurărilor de viaţă”, a explicat Kovářová.

Forţa proprie de vânzare a Generali Asigurări a reuşit să aducă 50% din volumul total de prime brute subscrise, cu 11% mai mult faţă de primul trimestru al anului 2009. Compania a investit continuu în echipa de vânzări, prin programe de training specializate şi prin activităţi menite să crească vizibilitatea brandului Generali la nivel local. Aceeaşi strategie va fi urmărită pe tot parcursul anului 2010.

Pentru 2010, compania estimează o creştere peste ritmul pietei.
„Pentru anul acesta, urmărim o creştere sănătoasă şi profitabilă pe toate segmentele de business şi o evoluţie generală a volumului de prime brute subscrise peste nivelul general estimat al pieţei. Vom fi în continuare foarte atenţi la parametrii de profitabilitate şi la creşterea segmentului de retail din portofoliul de clienţi, precum şi la consolidarea segmentului corporate, care are potenţial ridicat de dezvoltare”, a declarat Marie Kovářová. „Chiar dacă avem semnale timide în ceea ce priveşte revenirea economică a României, credem că aplicând măsurile potrivite contextului vom reuşi să ne îndeplinim obiectivele”.

Rezultatele Grupului Generali – I trimestru 2010

Generali Group a înregistrat o creştere semnificativă a profitului net, ajungând la 527 milioane euro (faţă de 104 milioane euro în T1 2009). Volumul de prime brute subscrise a fost de 20,9 miliarde euro (+16,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2009). Asigurările de viaţă au evoluat până la 14,2 miliarde euro (+25.7%). Segmentul non-viaţă s-a menţinut la valoarea din T1 2009, respectiv 6,6 miliarde euro.

Cesare Geronzi, Preşedintele Consiliului de Administraţie Generali Group - “Deşi climatul macroeconomic a rămas unul dificil, Grupul Generali a reuşit să încheie primul trimestru cu o creştere solidă, intensificând strategia pe termen lung şi programul de diversificare a operaţiunilor sale, atât din punct de vedere geografic, cât şi pe sectoare. Aceste rezultate recompensează înclinaţia spre inovare şi competitivitate a Grupului, reflectând abilitatea sa de a-şi îmbunătăţi profitabilitatea şi de a veni în întâmpinarea aşteptărilor unei clientele diverse. Generali s-a concentrat pe creşterea business-ului său tradiţional de economisire pentru a răspunde competiţiei internaţionale în creştere şi pentru a putea opera într-un mediu supus crizelor neaşteptate, ce rezultă într-o nevoie crescută de securitate din partea clienţilor. Grupul poate continua să stabilească ţinte ambiţioase, din poziţia unei organizaţii formate din oameni care pot face faţă celor mai mari provocări”.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Schimbarea ROBOR cu IRCC la credite: ce e bine sa stim

ROBOR este un indice de dobanda utilizat la acordarea de credite noi in lei cu dobanda variabila pentru persoane fizice, doar pana in luna mai 2019. Dupa aceasta data, conform OUG 19/2019, dobanda variabila la creditele noi in lei pentru persoane fizice, nu si pentru persoanele juridice, detalii

Banca Transilvania majoreaza la 4% dobanda la depozitele pe 6 luni si 1 an. Vezi topul bancilor cu cele mai mari dobanzi la depozitele in lei

Banca Transilvania (BT) a majorat la 4% dobanda pentru un depozit in lei pentru persoane fizice la termene de 6 luni si un an, aceasta fiind cea mai mare dobanda platita de bancile mari pentru economiile in lei. (vezi topul dobanzilor, in detalii

Bancile sunt pregatite sa-i ajute pe cei care vor avea probleme cu plata ratelor la credite

Creșterea accentuată a prețurilor, războiul de lângă România, majorarea dobânzilor, reprezintă motive de îngrijorare pentru consumatorii români de servicii și produse financiare. Reprezentanții sistemului bancar transmit detalii

Amanarea ratelor la credite nu mai ajuta la nimic, dimpotriva

Amanarea ratelor la credite nu-i ajuta cu nimic pe cei cu credite cu dobanda variabila indexata la ROBOR. Dimpotriva, ar putea sa le cauzeze si mai multe probleme mai tarziu, cand vor trebui sa plateasca o rata si mai mare decat in prezent. In perioada pandemiei coronavirusului, amanarea detalii

 



 

Ultimele Comentarii