BANCI | Interviu

Problema de functionare a aplicatiei Raiffeisen persista: clientii se plang ca nu pot face plati (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-10-30 08:51

Aplicatia Raiffeisen Smart Mobile continua sa aiba probleme de functionare si in aceasta dimineata, reclama clientii bancii, dupa ce ieri nu a fost disponibila intreaga zi.

Astfel, clientii bancii spun ca astazi pot sa intre in aplicatii, insa nu reusesc sa faca operatiuni esentiale, precum plati si transferuri:

"Sunteti penibili! Am incercat, acum, sa fac un transfer urgent, pe care trebuia sa-l fac ieri. N-am reusit, nu pot autoriza. In plus, lista de tranzactii nu e disponibila! Va bateti joc, cel putin spuneti, pe bune, ce probleme aveti, poate va intelegem. Mi-am pierdut timpul, ieri, incercand in zadar sa-mi accesez contul si sa-mi fac treaba! E vorba de BANII NOSTRI, incompetentilor!", conform unui comentariu de pe Facebook la postarea Raiffeisen din aceasta dimineata, in care anunta ca toate serviciile sunt functionale:

"TOATE SERVICIILE RAIFFEISEN BANK SUNT FUNCȚIONALE.

Echipa tehnică a lucrat la remedierea situației care a afectat, pe parcursul zilei de 29 octombrie, disponibilitatea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică și a depunerilor de numerar la bancomatele multifuncționale (MFM-uri).

Toate celelalte servicii ale băncii au funcționat fără nicio întrerupere.

Mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!"

Alte comentarii

"Nu este adevărat!Acum încerc sa mi vad tranzacțiile și îmi spune ca încerc maj târziu pt ca este o problema!încerc sa fac un transfer și același mesaj, deci, nu funcționează!"

"Merge aplicatia dar nu cu toate functionalitatile ei, tranzactiile nefiind vizibile."

"Nu merge nimic, de vineri după amiază. Nici măcar azi, luni ora 10:15 nu funcționează depunerile la MFM"

"Nici la aceasta ora nu funtioneaza, trebuia sa primesc bani în cont și nu sunt. Ieri am depus bani la MFM și nu au fost depuși toți în cont, îmi lipsesc bani!!!"

"si la mine la fel! Am sunat la ei si au deschis o solicitare! De 24h astept sa vad banii sa pot sa fac plati! Asa ceva eu nu am vz la nici o banca!"

"Nu merge nimic. Azi 30 oct dupa 10 incercari sa fac o plata ma declar invins. Din pacate este ff urat sa ii puneti pe cei din call center sa furnizeze info eronate si sa spuna ca nu sunt problme. Sunt. Si la fel de deranjante sunt modificarile de termeni si cond care se modifica aproape saptamanal."

Raiffeisen Bank a raspuns:

"In prezent, aplicatiile functioneaza in parametrii normali.
Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.
Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.
iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.
In cazul in care urmezi pasii dar eroarea persista, pentru verificarea situatiei, te rugam sa te adresezi serviciului de relatii cu clientii, de pe numarul de telefon declarat bancii, la *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02."

Aplicatiile Raiffeisen nu au functionat ieri pe parcursul intregii zile (vezi aici detalii).

Raiffeisen explica de ce nu au functionat aplicatiile bancii in 29 octombrie: nu a fost un atac informatic (vezi aici detalii)

ACTUALIZARE

Problema cu platile a fost rezolvata

Raiffeisen Bank a raspuns, la intrebarea Bancherul.ro, ca "situatia a fost remediata, nu avem nicio dificultate in realizarea tranzactiilor la acest moment (ora 13 n.r.)."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  internet banking  mobile banking  Raiffeisen Smart Mobile  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Raiffeisen explica de ce nu au functionat aplicatiile bancii in 29 octombrie: nu a fost un atac informatic

Aplicatiile Raiffeisen Bank nu au functionat in ziua de 29 octombrie 2023 timp de peste 12 ore, conform reclamatiilor clientilor bancii. Motiv pentru care am trimis la Raiffeisen cateva intrebari: - Care a fost cauza problemelor tehnice care au detalii

ANPC a primit 500 de reclamatii privind ratele la creditele ipotecare

ANPC a primit 500 de reclamatii de la clientii bancilor pe adresa de e-mail anuntata de autoritate in urma cu doua luni, cu privire la cresterea ratelor la credite. Autoritatea a cerut consumatorilor sa-i trimita reclamatii dupa ce a amendat bancile pentru ca ar detalii

Nu poti sa te informezi serios doar de pe internet. Ai nevoie si de carte.

• Este firesc ca Banca Națională a României și băncile comerciale să fie preocupate de impactul negtiv al situațiilor de criză în care se pot afla consumatorii • Pentru a evita litigiile dintre consumatori și bănci detalii

Banca te ajuta cand nu-ti poti plati rata la credit

• Copiilor mei le-am dat sfaturi financiare simple: economisește, pune banii la început în pușculiță, mai târziu într-un cont! Apoi, folosește banii cu chibzuință, în mod inteligent! Nu da banii pe lucruri de care nu ai detalii

 



 

Ultimele Comentarii