BANCI | Ultima Ora

Incident Raiffeisen privind functionarea aplicatiilor online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-05-03 20:16

Aplicatiile de mobile banking si internet banking ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, din cauza unui incident tehnic, conform unui anunt al bancii, postat pe Facebook, in jurul orei 11:

"Dragi clienți,

⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:

- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP);
- Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);
- Smart Market – flux înrolare.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor/.
🔍Cauza este în curs de remediere.
📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!"

[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente.

De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri).

Un client Raiffeisen a postat urmatorul comentariu, la recomandarea bancii de a merge in sucursale:

"Să mergem in sucursale? Care? Ca le-ati desființat pe aproape toate! Ridicol! Imi place sloganul "fără cash""

Banca a anuntat dupa aproximativ 6 ore (in jurul orei 18) ca problema a fost remediata:

[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ne bucurăm să vă anunțăm că echipa noastră a soluționat problema tehnică înregistrată astăzi, de deschidere a aplicațiilor online. Toate serviciile băncii sunt funcționale.

 

Taguri: aplicatie mobile banking  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Gupta
Incident Bank
Incident dupa incident, incidente in fiecare saptamana chiar pe partea operationala in sucursale, banca are un sistem informatic suprasolicitat si plina de probleme, degeaba digitalizam banca daca sistemul bancar nu ne permite. Numai vanzarea conteaza, personalul si restul nu. Incident Bank ®



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Problema cu platile in aplicatia Home Bank ING

Aplicatia Home Bank a ING are o problema cu platile in lei facte dupa un sablon, cele salvate sau cele frecvente, conform plangerilor clientilor bancii. "Nu pot face plata unei facturi, ca in fiecare luna, dupa ce completez datele nu se intampla nimic, nu o pot finalliza", reclama un cititor. ING a raspuns, pe Facebook, ca exista aceasta problema, iar solutia este ca platile sa se faca prin introducerea contului manual, fara a se uiliza datele presetate, sau sa se foloseasca datele din raportul de tranzactii: "Platile in lei functioneaza in parametrii normali, singura problema fiind la platile salvate/frecvente. Se poate realiza plata prin introducerea contului IBAN manual sau utilizand o plata din raportul de detalii

Noi credite APIA pentru fermieri de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează Creditul De 5 ori APIA, destinat finanțării culturilor agricole și creșterii animalelor, prin care fermierii pot obține până la de 5 ori valoarea unui credit anual APIA, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

ARB: Controlul Consiliului Concurenței la banci reprezintă o practică uzuală normală

Consiliul Concurenței verifică existența unui potențial comportament anticoncurențial la nivelul sectoarelor economice, un astfel de demers fiind o practică uzuală normală într-o economie funcțională, conform unui comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga; Asociația Română a Băncilor și băncile membre au o conduită conformă normelor de concurență, aceasta reprezentând o preocupare permanentă și prioritară la nivelul comunității bancare. În acest sens, la nivelul comunității bancare, a fost adoptat Ghidul privind conformarea cu regulile de concurență prin intermediul căruia participanții și-au asumat angajamentul de a da dovadă, în desfășurarea activităților, de un comportament detalii

Cumparaturile pentru scoala se fac in mall si supermarket, mai putin online

• Principalele tipuri de cheltuieli sunt cele cu îmbracămintea și încălțămintea • 1 din 3 părinți spune că va apela la meditații pentru copilul său • 3 din 4 părinți le-au cumpărat deja copiilor smartphone, tabletă sau laptop
 
2 din 3 părinți susțin că bugetul alocat pentru cumpărăturile cu începerea anului scolar va fi mai mare decât anul trecut. Astfel, peste 38% vorbesc despre o creștere a cheltuielilor cu 30%, în timp ce aproximativ 28% apreciază că această sumă a crescut cu 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, conform unui comunicat de detalii

 



 

Ultimele Comentarii