BANCI | Ultima Ora

Profitul ING Bank, in crestere cu 25%

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-12-23 17:15

ING Bank si-a majorat profitul net cu 25%, la 784 milioane lei, in primele noua luni din 2022, conform informatiilor publicate de banca intr-un comunicat.

Portofoliul de credite a inregistrat un avans anual de 13%, in timp ce depozitele atrase de la clienti au crescut cu 7%.

Taxele platite de banca in Romania s-au ridicat la valoarea de 493 milioane lei.

Comunicatul ING Bank: 

ING Bank România: Dezvoltare și preocupare pentru nevoile clienților

• În primele nouă luni din acest an, banca a continuat un ritm de creștere susținut;

• Banca ocupă primul loc în clasamentul dealerilor primari pentru trimestrul III al acestui an;

• ING introduce creditul instant de până în 500.000 RON pentru IMM-uri cu cifre medii de afaceri, depozite la termen cu dobânzi crescute;

• S-a publicat Raportul Anual de Mediu ING 2022;

Declarație Mihaela Bîtu – CEO ING Bank România

„Dincolo de buna performanță comercială și financiară, aș dori să remarc faptul că acțiunile noastre din acest an s-au înscris pe trei direcții prioritare.

În primul rând, suntem alături de clienții noștri în această perioadă incertă, atât prin consiliere și soluții individualizate, cât și prin inițiativele de educație financiară pe care le susținem: Banometru și Startarium. Creșterea dobânzilor pentru depozitele bonus și la termen, introducerea creditului cu dobândă fixă și creditului digital pentru IMM-uri stau mărturie eforturilor noastre de a îmbunătăți continuu experiența clienților noștri.

Mihaela Bîtu – CEO ING Bank România
Mihaela Bîtu – CEO ING Bank România

Este notabilă creșterea cu 28% față de aceeași perioadă a anului precedent a soldului creditelor acordate IMM-urilor, un segment de piață mai vulnerabil, în special în acest context economic provocator.

De asemenea, am accelerat parcursul nostru în zona de sustenabilitate, adoptând în acest an o nouă guvernanță și un set revizuit de ambiții și obiective, atât în ceea ce privește amprenta proprie de carbon, dar și facilitarea tranziției clienților noștri către economia verde.

Bineînțeles, rămânem fideli strategiei noastre bazată pe inovație și digitalizare, care ne-a consacrat în piața românească, și mă bucur că pe parcursul anului am crescut portofoliul digital ING, investind totodată sume considerabile în reziliența și securitatea platformelor digitale utilizate de clienții noștri.”

Focus pe flexibilitate și predictibilitate pentru clienții persoane fizice

În trimestrul III, ING a consolidat și îmbunătățit oferta de depozite bancare adresate persoanelor fizice. După introducerea Depozitului Bonus în primăvară, ING a continuat să ofere instrumente atractive de economisire pentru populație, prin creșterea dobânzilor pentru conturile de economii, dar și pentru depunerile la termen de 3, 6 și 12 luni.

În zona de creditare, ING și-a ajustat portofoliul de produse revizuind creditul ipotecar cu dobândă fixă astfel încât să îl facă și mai accesibil clienților, la un cost mai mic, oferind în același timp o perioadă suficientă de rate fixe, cât să traverseze perioada incertă actuală.

Din perspectiva digitalizării creditelor de nevoi personale, ING Bank permite rambursarea parțială a acestora direct în Home´Bank, unde clienții beneficiază de opțiunile de reducere a ratei lunare de plată, precum și a perioadei de creditare rămase.

Produse care să servească o piață de un dinamism în creștere
În segmentul Business Banking, dedicat companiilor mici si mijlocii, ING a continuat să sprijine tranziția antreprenorilor către practici durabile, prin acordarea de credite pentru investiții cu o componentă de sustenabilitate.

Printre acestea se numără finanțarea de 2,6 milioane EUR pentru compania General Membrane, creditul de 2 milioane EUR pentru compania Dodi Plast Tech pentru achiziția de echipamente necesare reciclării materialelor plastice reutilizabile și o finanțare de 7 milioane EUR grupului Adrem, unul dintre cei mai mari integratori de soluții personalizate pentru furnizorii de energie din România.

În al treilea trimestru, ING a lansat și un nou credit cu aprobare instantanee și cu rambursare în rate egale, pentru antreprenorii cu cifra de afaceri între 100.000 lei și 9.000.000 lei. Verificarea situației companiilor este realizată automat de bancă, fără a fi necesare documente financiare sau garanții materiale, iar antreprenorii pot împrumuta până la 500.000 lei, pentru orice tip de cheltuieli necesare companiei. Produsul s-a bucurat de o lansare de succes, sumele creditate doar în primele luni depășind 50 de milioane de lei.

Susținere structurală pentru sectoarele esențiale ale economiei
Pe segmentul companiilor mari, ING a continuat să susțină și să dezvolte parteneriatele de lungă durată cu clienții săi, activi în sectoare esențiale ale economiei. Printre aceștia se numără Agricover Distribution și Agricover Credit IFN, cărora în acest trimestru le-au fost majorate substanțial facilitățile de credit acordate, care acum însumează 350 milioane de lei.

În același timp, ING se menține cu consecvență în topul dealerilor primari din România, în trimestrul al treilea situându-ne pe primul loc în acest clasament.

Angajament și viziune pe termen lung în Sustenabilitate

Pentru ING, sustenabilitatea reprezintă o responsabilitate esențială atât în operațiunile proprii, cât și în activitatea comercială.

Ținta privind decarbonizarea, asumata pentru 2050, implică o foaie de parcurs ambițioasă, cu obiective intermediare. La nivelul grupului ING, este asumată ținta de reducere cu 75% a amprentei de carbon a operațiunilor sale, dar și de finanțare de proiecte verzi de 125 miliarde EUR pentru corporații și peste 1 miliard EUR pentru IMM-uri, până în 2025. Mai multe detalii despre activitatea și țintele de sustenabilitate ale ING se găsesc în raportul anual de sustenabilitate de mediu publicat în septembrie, disponibil online aici.  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

Taguri: credite de consum  ING Bank  credite firme  credite noi  reclamatie ING Bank  reclamatie banca  Home Bank  banca  cont bancar  credit online  credite nevoi personale  credite imobiliare  cont bancar firma  Credite IMM  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ARB: Controlul Consiliului Concurenței la banci reprezintă o practică uzuală normală

Consiliul Concurenței verifică existența unui potențial comportament anticoncurențial la nivelul sectoarelor economice, un astfel de demers fiind o practică uzuală normală într-o economie funcțională, conform unui comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga; Asociația Română a Băncilor și băncile membre au o conduită conformă normelor de concurență, aceasta reprezentând o preocupare permanentă și prioritară la nivelul comunității bancare. În acest sens, la nivelul comunității bancare, a fost adoptat Ghidul privind conformarea cu regulile de concurență prin intermediul căruia participanții și-au asumat angajamentul de a da dovadă, în desfășurarea activităților, de un comportament detalii

Cumparaturile pentru scoala se fac in mall si supermarket, mai putin online

• Principalele tipuri de cheltuieli sunt cele cu îmbracămintea și încălțămintea • 1 din 3 părinți spune că va apela la meditații pentru copilul său • 3 din 4 părinți le-au cumpărat deja copiilor smartphone, tabletă sau laptop
 
2 din 3 părinți susțin că bugetul alocat pentru cumpărăturile cu începerea anului scolar va fi mai mare decât anul trecut. Astfel, peste 38% vorbesc despre o creștere a cheltuielilor cu 30%, în timp ce aproximativ 28% apreciază că această sumă a crescut cu 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, conform unui comunicat de detalii

Contul de economii cu alimentare periodică, disponibil în aplicația de Mobile Banking CEC app

• În plus, clienții își pot personaliza conturile prin setarea denumirii dorite de fiecare în parte (alias-ul) 
   
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou produs de economisire, disponibil detalii

Banca Transilvania isi sporeste profitul cu 50% si plateste dividende de 1,13 lei/actiune

Profitul net consolidat al Grupului Financiar Banca Transilvania a crescut cu 51% in prima jumatate a acestui an, la 1,5 miliarde lei, a anuntat banca. Banca Transilvania a reusit sa atraga, zilnic, peste 1.600 de clienți noi și sa acorde, în medie, 730 detalii

 



 

Ultimele Comentarii