BANCI | Ultima Ora

Programul BCR in 30 noiembrie si 1 decembrie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-11-28 18:04

Banca Comercială Română (BCR) anunță că, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială.

Unitățile BCR şi centrele de afaceri corporate nu vor fi deschise, cu excepția celor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora, în general între 10:00 și 20:00, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Serviciile bancare online prin George rămân disponibile permanent, iar clienții vor putea efectua majoritatea tranzacțiilor curente, printre care:

• Deschidere conturi
• Verificare cont curent
• Vizualizare informații despre portofoliul de produse
• Generare extrase bancare
• Management carduri (blocare, modificare limită, reemitere)
• Transferuri interne și internaționale
• Plăți instant și cu telefonul (NFC)
• Plăți utilități
• Plăți automate și programate
• Schimb valutar
• Adăugare bani instant dintr-un cont de la altă bancă (top-up)
• Deschidere depozite & conturi economii
• Accesare credit de consum
• Refinanțare alte credite
• Card credit
• Descoperit de cont
• Asigurări casă, bunuri personale și instrumente de plată, venituri, credit, călătorie

BCR este disponibilă non-stop și prin telefon, la *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS sau +4.021.407.42.00 pentru apeluri internaționale.

ATM-urile și mașinile multifuncționale BCR din zonele de Easy 24 Banking vor fi alimentate și sunt operaționale permanent pentru:
• Depuneri sau retrageri numerar
• Schimb valutar
• Plăți facturi
• Transferuri
• Interogare sold
• Schimbare PIN
• Mini-extras pentru cardurile de debit/credit BCR

E bine de știut că BCR oferă non-stop și Zonele Easy 24 Banking, amenajate în cadrul anumitor unităţi BCR. Disponibile 24 de ore din 24, acestea sunt 100% automatizate, fiind dotate cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar pentru orice posesor de card bancar. Detalii despre amplasarea lor în rețeaua BCR găsiți aici: https://www.bcr.ro/ro/retea-unitati

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 321 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 1.700 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Dupa un an de razboi, Raiffeisen nu s-a decis daca pleaca sau nu din Rusia

„În ultimele unsprezece luni, Grupul RBI (Raiffeisen Bank International) a evaluat toate opțiunile strategice pentru viitorul Raiffeisenbank din Rusia, inclusiv o ieșire atent gestionată. Când am anunțat evaluarea, ne-am așteptat ca acest proces să detalii

Banca Transilvania, nota 10 la comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obținut rating VEKTOR 10 pentru comunicarea din 2022 cu investitorii și acționarii, în urma evaluării Asociației pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România ( ARIR ), conform unui comunicat al bancii, in care se detalii

AGA Unicredit: „Ca urmare a deciziei luate in cadrul hotararii…”

Unicredit a publicat un Convocator pentru AGA si AGOA din 21 februarie 2023, semnat de presedintele bancii, Catalin Rasvan Radu, cu urmatoarea ordine de zi, la punctul 1 (vezi foto): „Luarea la cunostinta a faptului ca emiterea unui numar de 760 de detalii

Hotii de carduri au acum inteligenta artificiala: cum ne ferim de ei

ING Bank și Directoratul Național pentru Securitate Cibernetică lansează un avertisment pentru toți românii care dețin carduri că noile tentative de fraudă din mediul online vor fi mai elaborate și mai greu de detectat, întrucât atacatorii cibernetici au început să folosească instrumente de inteligență artificială, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Printre cele mai utilizate metode de fraudare pentru accesarea datelor personale ale utilizatorilor se numără e-mail-urile de tip phishing prin care se solicită actualizarea datelor, anunțurile privind false investiții sau contractarea unor credite internaționale, dar și „ofertele de nerefuzat”. Totodată, multe mesaje înșelătoare sunt promovate și pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii