BANCI | Interviu

Procesatorul de carduri SIBS: in 9 iunie am inregistrat restrictii tehnice severe la platile cu cardurile mai multor banci

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-07-13 13:17

Procesatorul de carduri portughez SIBS Romania, care a in 2020 a preluat firma romaneasca Romcard, confirma ca sambata, 9 iunie 2022, a inregistrat "restrictii tehnice severe", care au afectat platile cu carduri ale mai multor banci, pe perioada intregii zile.

Declaratia SIBS Romania:

"SIBS Romania confirma ca a inregistrat restrictii tehnice severe care au afectat serviciile de procesare in timp real Sambata, 9 iulie, incepand cu ora 5.25 a.m.

Echipa a luat măsuri imediate pentru a restabili aceste servicii cât mai curând posibil. Comunicatiile au fost restabilite pentru toti clientii nostri în jurul orei 23.00 p.m..

Echipa SIBS Romania monitorizeaza serviciile 24X7, lucru care a permis detectarea rapida a incidentului si implementarea imediata a planului si actiunilor de contingenta. Echipa a fost în contact permanent cu clienții și cu alte părți terțe implicate. SIBS Romania lucrează acum la auditarea tuturor cauzelor acestui incident.

SIBS Romania se angajeaza sa realizeze planul de rezilienta, care a fost definit ca fiind una dintre prioritatile strategice de la achizitia de catre Grupul SIBS a companiei din Romania.

Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat clienților nostri și utilizatorilor lor.

SIBS Romania este cel mai mare procesator tert din Europa de Est si ofera o gama larga de servicii si produse, inclusiv servicii de procesare a platilor, emitere si personalizare card, externalizare ATM si POS, servicii 3D Secure, platforme de e-wallet si solutii complete de fidelizare pentru banking si retail, cu operatiuni in Romania si alte piete, precum Moldova, Serbia, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia și Lituania. Face parte din Grupul SIBS, o companie cu o experiență de aproape 40 de ani în oferirea de servicii financiare, moderne, fiabile și sigure în zona de plati, pentru mai mult de 150 de milioane de utilizatori de pe trei continente diferite, procesând peste 7 miliarde de tranzacții anual. Pe lângă faptul că este un important procesator de plăți în Europa, SIBS este un punct de referință în soluții și servicii de securitate și antifraudă în externalizarea proceselor de afaceri și lider iberic în producția și personalizarea cardurilor.

Hugo Araujo 12.07.2022 CEO SIBS Romania"

SIBS nu a raspuns insa la intrebarile Bancherul.ro privind cauza incidentului, de ce a durat atat de mult rezolvarea acestuia si cate banci si clienti au fost afectati.

Am mai trimis la SIBS urmatoarele intrebari, privind clarificarea declaratiei de mai sus:

- In ce consta si cum a fost implementat planul de contingenta?

- Ce presupune planul de rezilienta si care este termenul de realizare?

- Cum este asigurata in prezent continuitatea serviciilor, in cazuri de criza?

Cardurile, ATM-urile si POS-urile mai multor bănci, precum CEC Bank, OTP Bank, Libra Internet Bank, nu au funcționat pe parcursul întregii zile de sâmbătă, din cauza procesatorului de carduri SIBS Romania, care raspunde de tranzacțiile cu carduri pentru respectivele bănci. (vezi aici detalii)

Stire in curs de actualizare

Taguri: OTP Bank  probleme functionare carduri  reclamatie banca  CEC Bank  Libra Internet Banking  banca  carduri de credit  carduri de debit  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță, pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Mircea Stroe - conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu - conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan - reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. (vezi video la finalul detalii

Valeriu Stoica: Judecatorii ar trebui sa recomande concilierea, inainte de procesul dintre un consumator si o banca

„Primul lucru pe care ar trebui să îl facă judecătorul la începutul procesului ar fi să întrebe părțile dacă au apelat la concilierea în cadrul CSALB.” „Cele mai armonioase comunități sunt cele detalii

Florin Danescu, ARB: Cand ai o presiune financiara si nu te poti descurca, te astepti ca si contractul din trecut sa se modifice in acord cu realitatea ta

„În fața problemelor actuale din societate oamenii nu trebuie să fie pesimiști, ci precauți” (Florin Dănescu) „Abordarea legislativă a presat băncile, ca un pat al lui Procust, spunând cum să se rezolve detalii

Bancile trebuie sa renunte la reglementarile standardizate, fara suflet

Într-o perioadă impredictibilă din punct de vedere economic și social, soluțiile pentru rezolvarea problemelor financiare nu pot fi generale, ci sunt la îndemâna băncilor și consumatorilor, prin negociere, spun mai mulți specialiști, prin intermediul detalii

 



 

Ultimele Comentarii