BANCI | Ultima Ora

Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-05-13 16:17

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe Facebook:

"Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.

Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere!"

Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.

"Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar", a comentat cineva pe Facebook.

ACTUALIZARE

Raiffeisen a anuntat, in jurul orei 19, ca aplicatiile functioneaza din nou:

"UPDATE, 19:13 - Incidentul a fost rezolvat. Aplicațiile sunt funcționale."

14.05.2022, ora 13:34

"Nici la aceasta ora nu funcționează online la Raiffeisen.
E cazul sa schimb banca?", ne-a transmis un cititor.

Intr-adevar, conform site-ului Raiffeisen Bank, sectiunea "Disponibilitatea serviciilor", cele trei aplicatii (Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business) apar ca fiind in continuare nefunctionale (vezi foto)

Conform site-ului Raiffeisen, aplicatiile de mobile banking si internet banking sunt in continuare nefunctionale
Conform site-ului Raiffeisen, aplicatiile de mobile banking si internet banking sunt in continuare nefunctionale

Conform unei postari pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client ca nici acum nu merge aplicatia, Raiffeisen spune ca in prezent aplicatiile sunt functionale, insa are cateva recomandari:

"In prezent, aplicatiile de internet/mobile banking functioneaza in parametrii normali.

Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache."

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Dupa un an de razboi, Raiffeisen nu s-a decis daca pleaca sau nu din Rusia

„În ultimele unsprezece luni, Grupul RBI (Raiffeisen Bank International) a evaluat toate opțiunile strategice pentru viitorul Raiffeisenbank din Rusia, inclusiv o ieșire atent gestionată. Când am anunțat evaluarea, ne-am așteptat ca acest proces să detalii

Banca Transilvania, nota 10 la comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obținut rating VEKTOR 10 pentru comunicarea din 2022 cu investitorii și acționarii, în urma evaluării Asociației pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România ( ARIR ), conform unui comunicat al bancii, in care se detalii

AGA Unicredit: „Ca urmare a deciziei luate in cadrul hotararii…”

Unicredit a publicat un Convocator pentru AGA si AGOA din 21 februarie 2023, semnat de presedintele bancii, Catalin Rasvan Radu, cu urmatoarea ordine de zi, la punctul 1 (vezi foto): „Luarea la cunostinta a faptului ca emiterea unui numar de 760 de detalii

Hotii de carduri au acum inteligenta artificiala: cum ne ferim de ei

ING Bank și Directoratul Național pentru Securitate Cibernetică lansează un avertisment pentru toți românii care dețin carduri că noile tentative de fraudă din mediul online vor fi mai elaborate și mai greu de detectat, întrucât atacatorii cibernetici au început să folosească instrumente de inteligență artificială, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Printre cele mai utilizate metode de fraudare pentru accesarea datelor personale ale utilizatorilor se numără e-mail-urile de tip phishing prin care se solicită actualizarea datelor, anunțurile privind false investiții sau contractarea unor credite internaționale, dar și „ofertele de nerefuzat”. Totodată, multe mesaje înșelătoare sunt promovate și pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii