IFN | Anunturi banci

Cum fac o reclamatie la Cetelem?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-03-02 18:04

Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti:

- prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro;

- prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania;

- la punctele de lucru Cetelem din incinta magazinelor partenere.

Iata informatiile publicate de Cetelem, cu privire la procedura de administrare a unei reclamatii:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii

Pentru BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti satisfactia clientilor este esentiala si ne preocupam constant de imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.

Parerea si sugestiile fiecaruia dintre clienti sunt importante pentru noi si ne ajuta in eforturile noastre zilnice.

In cazul in care ai intampinat o dificultate sau te-ai confruntat cu o situatie mai putin placuta, te rugam sa ne semnalezi acest lucru, pentru a aduce imbunatatiri si a remedia eventualele probleme sesizate.

Iti multumim pentru timpul pe care il acorzi trimiterii sesizarii si te asiguram ca o vom trata cu maxima importanta!

1. Cum formulezi o reclamatie

Pentru a identifica si verifica situatia sesizata, este necesar sa ne ajuti cu cateva informatii:

 datele tale de identificare, de exemplu: nume, numar de dosar, CNP, numar de telefon, adresa de e-mail

 detalierea situatiei reclamate (ce s-a intamplat, cand, etc.)

 modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului la sesizarea ta (in scris, telefonic, prin e-mail)

2. Cum ne poti transmite o reclamatie

 prin email la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro

 in scris, prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania

 prin intermediul punctelor de lucru Cetelem din incinta magazinelor noastre partenere, lista o gasesti aici.

3. Termen de solutionare a reclamatiilor

Raspunsul reclamatiei va fi expediat catre tine conform reglementarilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

 in termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clienti care au ca obiect contracte de credit incheiate de BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti cu clientii sai, sau care au ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul in care investigarea reclamatiei tale depaseste termenul legal de raspuns comunicat, vei fi informat cu privire la stadiul de solutionare si iti va fi comunicat noul termen.

Daca vei considera ca raspunsul primit nu iti este favorabil, te informam ca te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, poti apela la mediator potrivit legislatiei privind medierea sau la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in sistemul bancar.

Te asiguram de intregul nostru suport pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si iti multumim ca ne oferi oportunitatea de a imbunatati calitatea serviciilor si a produselor noastre.

Taguri: reclamatie Cetelem  reclamatie banca  BNP Paribas Personal Finance  banca  reclamatie IFN  Cetelem  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



EximBank crediteaza producatorul de cereale Agro Chirnogi

EximBank și holdingul agricol Agro-Chirnogi Călărași, unul dintre cei mai mari jucători din agribusiness-ul românesc, au încheiat un acord financiar în valoare de 40 de milioane de lei, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Cum se actualizeaza datele personale la Cetelem

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul actualizarii online a informatiilor obligatorii pentru cunoasterea clientilor persoane fizice BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA PARIS SUCURSALA BUCURESTI
("Banca", "CETELEM"), in calitatea sa detalii

Oney Bank actualizeaza datele clientilor la Cetelem

Oney Bank, detinuta in majoritate de grupul francez BPCE si Auchan Holding, actualizeaza datele clientilor care obtin imprumuturi in magazinele Auchan si Leroy Merlin pe site-ul Cetelem, firma de credite de consum detinuta de o alta banca franceza, BNP Paribas.  Conform unui anunt detalii

ING Bank: Ce trebuie sa stii despre sanctiunile si operatiunile bancare in contextul razboiului din Ucraina cu Rusia

ING Bank a creat pe site-ul ING.ro o pagina cu informatii dedicata razboiului din Ucraina izbucnit in urma invaziei Rusiei in aceasta tara. Iata informatiile publicate de banca: Situația din Ucraina. Ce trebuie să detalii

 



 

Ultimele Comentarii