IFN | Anunturi banci

Cum fac o reclamatie la Cetelem?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-03-02 18:04

Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti:

- prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro;

- prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania;

- la punctele de lucru Cetelem din incinta magazinelor partenere.

Iata informatiile publicate de Cetelem, cu privire la procedura de administrare a unei reclamatii:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii

Pentru BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti satisfactia clientilor este esentiala si ne preocupam constant de imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.

Parerea si sugestiile fiecaruia dintre clienti sunt importante pentru noi si ne ajuta in eforturile noastre zilnice.

In cazul in care ai intampinat o dificultate sau te-ai confruntat cu o situatie mai putin placuta, te rugam sa ne semnalezi acest lucru, pentru a aduce imbunatatiri si a remedia eventualele probleme sesizate.

Iti multumim pentru timpul pe care il acorzi trimiterii sesizarii si te asiguram ca o vom trata cu maxima importanta!

1. Cum formulezi o reclamatie

Pentru a identifica si verifica situatia sesizata, este necesar sa ne ajuti cu cateva informatii:

 datele tale de identificare, de exemplu: nume, numar de dosar, CNP, numar de telefon, adresa de e-mail

 detalierea situatiei reclamate (ce s-a intamplat, cand, etc.)

 modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului la sesizarea ta (in scris, telefonic, prin e-mail)

2. Cum ne poti transmite o reclamatie

 prin email la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro

 in scris, prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania

 prin intermediul punctelor de lucru Cetelem din incinta magazinelor noastre partenere, lista o gasesti aici.

3. Termen de solutionare a reclamatiilor

Raspunsul reclamatiei va fi expediat catre tine conform reglementarilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

 in termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clienti care au ca obiect contracte de credit incheiate de BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti cu clientii sai, sau care au ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul in care investigarea reclamatiei tale depaseste termenul legal de raspuns comunicat, vei fi informat cu privire la stadiul de solutionare si iti va fi comunicat noul termen.

Daca vei considera ca raspunsul primit nu iti este favorabil, te informam ca te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, poti apela la mediator potrivit legislatiei privind medierea sau la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in sistemul bancar.

Te asiguram de intregul nostru suport pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si iti multumim ca ne oferi oportunitatea de a imbunatati calitatea serviciilor si a produselor noastre.

Taguri: reclamatie Cetelem  reclamatie banca  BNP Paribas Personal Finance  banca  reclamatie IFN  Cetelem  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Familia Regală, în vizită la Banca Transilvania

Suntem mai mult decât onorați de vizita făcută de Familia Regală a României la Sediul Central al Băncii Transilvania, în 13 octombrie, în Cluj-Napoca, conform unui anunt al bancii, in care se adauga: Majestatea Sa Margareta și Alteța Sa Regală Principele detalii

Reclamatii Credit Europe Bank - solutionarea alternativa a litigiilor

Credit Europe Bank are publicat pe site, crediteurope.ro, la sectiunea "reclamatii consumatori", un document privind solutionarea alternativa a litigiilor prin intermediul CSALB. Informatiile publicate in document: Ai un litigiu financiar-bancar? Dacă te-ai adresat detalii

Cei care amana ratele la credite vor plati ulterior dobanda la dobanda, adica mai mult

Cei care-si amana ratele la credite, pe o perioada de maxim noua luni, conform proiectului de lege publicat de Ministerul Finantelor, vor plati, ulterior, dobanda la dobanda, adica mai mult. "Dobânda datorată de debitori corespunzătoare sumelor detalii

Cardurile BCR sunt din material reciclat

BCR accelerează migrarea portofoliului de carduri din plastic către materiale reciclate, mai prietenoase cu mediul Peste 90% din cardurile emise în ultimele șase luni, în cadrul noilor pachete de cont curent ale BCR - George și George detalii

 



 

Ultimele Comentarii