BANCI | Ultima Ora

Raiffeisen a avut un incident privind functionarea cardurilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-01-30 05:58

Raiffeisen Bank a avut pe parcursul zilei de vineri, 28 ianuarie 2022, un incident privind functionarea cardurilor la platile in magazine si retragerile de bani de la bancomate, conform reclamatiilor clientilor bancii.

"E a nu stiu cata oara cand raman intepenita ca ultima proasta la casa...", s-a plans o clienta a bancii, pe Facebook.

"Mereu aveti defectiuni...cele mai proaste servicii, cea mai proasta organizare si cel mai prost sistem de IT", a comentat altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

"Am intampinat un incident.
Colegii ne-au comunicat ca in momentul de fata tranzactionarea cu cardul functioneaza la parametri normali.
Ne pare rau pentru disconfortul creat de aceasta situatie.
Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank".

Alti clienti s-au plans ca nu au putut retrage bani de la bancomate, desi banii au fost luati din conturi:

"Am vrut sa scot bani de la bancomat dar mi-a zis ca "tranzactia a fost refuzata de banca". Cand ma uit pe aplicația de banking văd că banii i-ați retras, dar bancomatul nu mi-a dat nimic. La call center mi-a răspuns un băiat care a zis că mă direcționează către alt departament după care mi-a închis. Eu ce să fac?", a reclamat un client Raiffeisen.

"Macar tie ti-au raspuns la call center", a raspuns altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

"Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.

Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.

Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul pentru a completa formularul dedicat.

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.

Iti multumim!
Echipa Raiffeisen Bank"

Aplicatia Smart Mobile este functionala

Un cititor a comentat pe Bancherul.ro ca nu-i functioneaza aplicatia Raiffeisen Smart Mobile:

"Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul."

Am intrebat reprezentantii Raiffeisen daca au fost probleme cu aplicatia, iar raspunsul este:

"Potrivit instrumentelor noastre de monitorizare, dar si a unei testari, aplicatia este functionala. E posibil sa fie ceva punctual la clientul respectiv (conexiune etc) caz in care trebuie sa faca o sesizare si sa se ocupe colegii de caz."

Raiffeisen nu a raspuns insa la intrebarea privind incidentul privind cardurile.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  internet banking  mobile banking  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Noi credite APIA pentru fermieri de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează Creditul De 5 ori APIA, destinat finanțării culturilor agricole și creșterii animalelor, prin care fermierii pot obține până la de 5 ori valoarea unui credit anual APIA, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

ARB: Controlul Consiliului Concurenței la banci reprezintă o practică uzuală normală

Consiliul Concurenței verifică existența unui potențial comportament anticoncurențial la nivelul sectoarelor economice, un astfel de demers fiind o practică uzuală normală într-o economie funcțională, conform unui comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga; Asociația Română a Băncilor și băncile membre au o conduită conformă normelor de concurență, aceasta reprezentând o preocupare permanentă și prioritară la nivelul comunității bancare. În acest sens, la nivelul comunității bancare, a fost adoptat Ghidul privind conformarea cu regulile de concurență prin intermediul căruia participanții și-au asumat angajamentul de a da dovadă, în desfășurarea activităților, de un comportament detalii

Cumparaturile pentru scoala se fac in mall si supermarket, mai putin online

• Principalele tipuri de cheltuieli sunt cele cu îmbracămintea și încălțămintea • 1 din 3 părinți spune că va apela la meditații pentru copilul său • 3 din 4 părinți le-au cumpărat deja copiilor smartphone, tabletă sau laptop
 
2 din 3 părinți susțin că bugetul alocat pentru cumpărăturile cu începerea anului scolar va fi mai mare decât anul trecut. Astfel, peste 38% vorbesc despre o creștere a cheltuielilor cu 30%, în timp ce aproximativ 28% apreciază că această sumă a crescut cu 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, conform unui comunicat de detalii

Contul de economii cu alimentare periodică, disponibil în aplicația de Mobile Banking CEC app

• În plus, clienții își pot personaliza conturile prin setarea denumirii dorite de fiecare în parte (alias-ul) 
   
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou produs de economisire, disponibil detalii

 



 

Ultimele Comentarii