Protectia Consumatorilor | Vodafone

Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-01-28 11:40

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.

In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un reprezentant vodafone, care m-ia prezentat seviciul Vodafone TV pentru o perioada de proba gratuit 15 zile, am fost de acord, nu am fost multumit de serviciu, in Decembrie 2021, pe 9,16,22, l-am sunat pe reprezentant sa trimita pe cineva sa ridice echipamentul ca nu sint multumit, si am primit si mesaj ca am de plata o factura, dinsul a spus ca nu este nici o problema, ca mesajele vin automat.

Acum eu nu stiu ce sa fac,sa platesc sau nu ?
Aveam alta parere despre Vodafone Romania.
Va multumesc", intreaba un cititor.

Raspuns

Stimate domn,

Vodafone a procedat, intr-adevar, abuziv, prin incheierea contractului pentru serviciul de televiziune Vodafone TV, cu toate ca dumneavoastra nu ati fost multumit de serviciu si l-ati anuntat pe reprezentantul Vodafone ca nu doriti acest serviciu si ati solicitat ridicarea echipamentelor.

Mai grav, reprezentatul Vodafone v-a mintit atunci cand v-a informat ca mesajele privind facturile vin automat, dat fiind ca dumneavoastra nu ati fost de acord cu incheierea contractului.

De aceea, sfatul meu este sa trimiteti la Vodafone o reclamatie in care sa solicitati anularea contractului si a facturilor pentru serviciul Vodafone TV.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail ( persoane.fizice_ro@vodafone.com ), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam

Taguri: Vodafone  reclamatie Vodafone  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  Protectia Consumatorului  Reclamatiibanci.ro  

Comentarii

alexandru turturica
Prelungire ABUZIVA 3 numere de contact la Vodafone
Buna ziua, Va scriu pentru ca am aflat ca cele 3 numre de abonamnet au fost prelungite cu inca 24 luni, dupa ce in luna Ianuarie si Martie am fost sunat de catre un Agent de vanzari al companiei Vodafone, ca sa mi prezinte pentru cele 3 numere o oferta ( fara telefon sau vreun accesoriu, sau altceva) si care nu va prelungi actul contractual doar ca este bonus, niste 5G ( care desi era activat in oferta decat l-am prelunjit unul dintre numere ca baza legala adica mergs cu contract semnat si stampilat intr-un sediu Vodafone. Al telefon cu mare ' papagal de nu prea am inteles nimic, am zis ca este ok, doar sa nu mi se prelungeasca baza contractuala, si a zic ca NU,.. ca este Bonus... A mai zis ca peste cateva luni imi va trimite oferta cu un terminal de telefon Nou, Nimic.. si dupa cateva luni am ajun la un sediu Vodafone, si SURPRIZA , toate cele 3 abonamenta ale Dvs au fost prelungite cu inca 24 luni urmand ca prin 2024 sa se expire.. Cica daca mi-am dat acordul cu nume data nastere, si ro -UL FIRMEI ESTE CONTRACT INCHEIAT. Dar ei au uitat sa o sune prima data pe ADMINSTRATORUL FIRMEI LEGAL ( EU SUN DOAR INPUTERNICITUL FIRMEI) PLUS CA SUNT PROBLEME MARI CU SEMNAUL LA CELE 2 LOCAII ALE FIRMEI, etc.. la inceput totul ok semnal servici bune, pe urma, slab, si au crescut abonamentele platesc enorm.. si faza tare la care am ajuns sava scriu ca au fost prelungite abuziv printr-n simplu telefon,, toate cele 3 numere fara nici un beneficiu, mai rau semnal de slaba calitate si servici la fel.. Cum pot sa rezolv impreuna cu Administratorul copanie Va dati seama cati sunt in aceasi situatie? oameni batrani, care spun da. si sunt efectic furati de vorbe, etc.. L-eam cerut inregistrarea si nu vor sa mi-o da.. Astept raspun de la Dvs, Multumesc O seara buna!

Vasile Coman - Bancherul.ro
prelungire abonament Vodafone
Stimate domn, Pentru ca agentul Vodafone nu v-a informat in mod adecvat in ce consta oferta, iar dumneavoastra nu ati inteles ca este vorba de o prelungire a abonamentului, sfatul meu este sa faceti la Vodafone o reclamatie, in care sa solicitati anularea abonamentului. In reclamatie precizati faptul ca agentul Vodafone nu v-a explicat la telefon suficient de clar in ce consta oferta, iar dumneavoastra i-ati spus ca nu doriti prelungirea abonamentului. Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link. Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone. „Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone. Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema. Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC) sau cu ajutorul altor autoritati. Cu stima, Vasile Pop Coman jurnalist Reclamatiibanci.ro vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Alajrad Andreea Georgiana
Reclamație Vodafone


Mocanu Ion
Sa renunț la contractul Tv
A expirat și mam mutat



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Vodafone



Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone. In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un detalii

Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

"Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme. În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 detalii

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv detalii

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea, ne-a transmis un cititor. "6.11.2020 reteaua Vodafone a cazut in Tulcea. Se ocupa oare cineva de asta?" este mesajul primit de la un cititor. Vodafone nu a anuntat, pana in prezent, daca sunt probleme de semnal cu reteaua de detalii

 



 

Ultimele Comentarii