BANCI | Profil

Raiffeisen inchide toate casieriile, din 17 ianuarie pentru firme si din 1 februarie 2022 pentru persoane fizice

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-01-17 08:58

Din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri si 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape intreaga retea de unitati a Raiffeisen Bank va opera fara casierii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Banca va mai pastra casierii in cateva dintre unitatile sale, urmand ca doar in aceste agentii sa fie facute operatiuni cu numerar, in mod exceptional, pentru plata ratelor la credite.

Lista cu agentiile bancii care mai fac operatiuni cu numerar o gasiti la acest link.

Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare si a presupus implementarea rapida a solutiilor pentru operatiuni fara numerar, nu doar in industria bancara.

Solutiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clientilor, sunt accesibile prin retelele de masini ale bancii, mult mai mari numeric decat reteaua de unitati, cu disponibilitate, in mare parte, 24/7.

Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operatiunilor intr-un timp mult mai scurt, fata de casieriile clasice.

“Pandemia a insemnat, pe langa multe altele, si o deschidere mai mare din partea clientilor fata de solutii digitale, lucru care ne-a incurajat sa adaptam in consecinta si solutiile noastre pentru numerar, degrevand astfel agentiile de o munca repetitiva, cum e cea de casierie. Astfel, colegii nostri din unitati vor putea dedica mai mult timp interactiunilor cu valoare adaugata pentru clienti, fiind la dispozitia lor atat pentru consultanta legata de serviciile digitale ale bancii, cat si pentru produsele de creditare, de economisire sau investitii", a spus Monica Udrescu, director Canale de Vanzare cu Interactiune Umana la Raiffeisen Bank.

Operatiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi facute pe masini multifunctionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).

Detalii despre reteaua de unitati si de MFM/ATM la Raiffeisen Bank gasiti la acest link.

Ce operatiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

• Depunere si retragere de numerar in si din conturile proprii;
• Depunere in contul unui tert;
• Plata ratelor;
• Plata facturi;
• Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
• Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
• Mini-extras de cont;
• Interogare sold;
• Schimbare PIN;
• Deblocare PIN

Informatii despre reteaua de 50 de echipamente depunere multivaluta (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridice) gasiti la acest link.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,22 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali ai bancii a depasit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 455 de masini multifunctionale (MFM-uri, din care 108 sunt si pentru lei si pentru euro si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

Taguri: Raiffeisen Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii