BANCI | Profil

Raiffeisen inchide toate casieriile, din 17 ianuarie pentru firme si din 1 februarie 2022 pentru persoane fizice

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-01-17 08:58

Din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri si 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape intreaga retea de unitati a Raiffeisen Bank va opera fara casierii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Banca va mai pastra casierii in cateva dintre unitatile sale, urmand ca doar in aceste agentii sa fie facute operatiuni cu numerar, in mod exceptional, pentru plata ratelor la credite.

Lista cu agentiile bancii care mai fac operatiuni cu numerar o gasiti la acest link.

Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare si a presupus implementarea rapida a solutiilor pentru operatiuni fara numerar, nu doar in industria bancara.

Solutiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clientilor, sunt accesibile prin retelele de masini ale bancii, mult mai mari numeric decat reteaua de unitati, cu disponibilitate, in mare parte, 24/7.

Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operatiunilor intr-un timp mult mai scurt, fata de casieriile clasice.

“Pandemia a insemnat, pe langa multe altele, si o deschidere mai mare din partea clientilor fata de solutii digitale, lucru care ne-a incurajat sa adaptam in consecinta si solutiile noastre pentru numerar, degrevand astfel agentiile de o munca repetitiva, cum e cea de casierie. Astfel, colegii nostri din unitati vor putea dedica mai mult timp interactiunilor cu valoare adaugata pentru clienti, fiind la dispozitia lor atat pentru consultanta legata de serviciile digitale ale bancii, cat si pentru produsele de creditare, de economisire sau investitii", a spus Monica Udrescu, director Canale de Vanzare cu Interactiune Umana la Raiffeisen Bank.

Operatiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi facute pe masini multifunctionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).

Detalii despre reteaua de unitati si de MFM/ATM la Raiffeisen Bank gasiti la acest link.

Ce operatiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

• Depunere si retragere de numerar in si din conturile proprii;
• Depunere in contul unui tert;
• Plata ratelor;
• Plata facturi;
• Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
• Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
• Mini-extras de cont;
• Interogare sold;
• Schimbare PIN;
• Deblocare PIN

Informatii despre reteaua de 50 de echipamente depunere multivaluta (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridice) gasiti la acest link.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,22 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali ai bancii a depasit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 455 de masini multifunctionale (MFM-uri, din care 108 sunt si pentru lei si pentru euro si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

Taguri: Raiffeisen Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Pre-aprobarea financiara a unui credit ipotecar la ING se poate face din aplicatia Home’Bank

- Începând de săptămâna aceasta, persoanele interesate de un credit ipotecar pot afla direct din aplicația Home’Bank suma exactă pe care o pot împrumuta, fără a se deplasa la bancă; - Pre-aprobarea este valabilă detalii

Banca Transilvania: Creditarea, activitatea si veniturile operationale au crescut accentuat, dovada ca romanii au planuri si in acest an

Romanii au continuat sa aiba planuri in acest an: aproape 63.000 de credite au fost acordate de Banca Transilvania in primele 3 luni ale anului, in valoare de 6.357 milioane de lei, se arata intr-un comunicat al bancii, in care se adauga: - 61% este cresterea detalii

OTP Bank a avut o pierdere de 24 milioane lei in T1 2022

OTP Bank România anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2022, se arata intr-un comunicat al bancii, in care se adauga: - OTP Bank România continuă strategia de dezvoltare locală cu evoluții pozitive pe principalele linii de detalii

BRD: creditele imobiliare au avut o performanta remarcabila - crestere de 139%

BRD a avut cea mai bună producție în primul trimestru de credite către indivizi înregistrată vreodată (+27% în dinamică anuală), cu o performanță remarcabilă pentru creditele imobiliare nou acordate (+139% în dinamică anuală), se detalii

 



 

Ultimele Comentarii