BANCI | Analiza

Raiffeisen a publicat cu greseli noile Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-12-01 20:07

Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare valabile din 1 februarie 2022

Raiffeisen Bank a publicat cu greseli noile Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare valabile din 1 februarie 2022.

Astfel, fraza de la articolul 3.1.4 nu are nici subiect, nici predicat, iar prepozitia "in" se repeta:

"3.1.4  In vederea respectarii politicilor Bancii de acceptare si cunoastere a clientelei si a prevederilor legale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, a Sanctiunilor Internationale/SUA precum si a prevederilor legale privind prevenirea si combaterea fraudelor in in oricare din urmatoarele situatii:"

In documentul valabil in prezent, acelasi articol se refera la situatiile in care banca poate refuza deschiderea unui cont, operatiunile de plata in cont sau poate bloca un cont, un card sau serviciile de internet/mobile banking:

"3.1.4  In vederea respectarii politicilor Bancii de acceptare si cunoastere a clientelei, Banca poate  refuza oricand deschiderea unui Cont si/sau efectuarea Operatiunilor de plata in Cont, poate bloca oricand serviciile de internet banking/mobile banking si/sau a Cardului si/sau a Contului ori poate proceda la incetarea unilaterala a Contractului aferent contului curent sau a oricarui Contract Specific in cazul in care:"

Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare valabile in 2021
Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare valabile in 2021

Iata situatiile in care Raiffeisen Bank poate refuza deschiderea unui cont sau il poate bloca, conform noilor Conditii Generale, incepand din 1 februarie 2022:

a) Clientul nu indeplineste oricare dintre obligatiile din clauza 3.1.3;

(3.1.3. Clientul are obligatia de a prezenta Bancii, la transmiterea de catre aceasta a oricarei solicitari, cereri ori
instructiuni ori la simpla cerere a Bancii, orice informatii si documente pe care Banca le considera necesare pentru deschiderea si operarea Conturilor, pentru justificarea operatiunilor solicitate ori pentru indeplinirea periodica de catre Banca, a obligatiilor stabilite prin lege si/sau normele si politicile Bancii. Clientul se obliga ca, la solicitarea Bancii, sa furnizeze acesteia orice informatii, documente sau declaratii suplimentare in vederea stabilirii obiectului si/sau rationamentului economic al tranzactiilor, sursei si/sau destinatiei fondurilor retrase in numerar si/sau a sursei fondurilor care fac obiectul tranzactiilor, indiferent de canalul/instrumentul/serviciul de plata prin care acestea au fost initiate, pentru stabilirea sursei fondurilor investite (initial) in Monede virtuale si a circuitului financiar privind Monedele virtuale (atat la achizitionarea cat si la incasari din Monede virtuale) sau alte informatii necesare in procesul de cunoasterea clientelei, de actualizare date pentru indeplinirea de catre Banca a obligatiilor stabilite prin lege, prin normele interne ale Bancii si/sau Sanctiuni Internationale/SUA.

b) Banca nu primeste informatiile/documentele/declaratiile solicitate sau daca primeste informatii incomplete, insuficiente, neconforme cu realitatea sau care nu pot justifica respectiva Operatiune de plata/deschiderea Contului;

c) Banca are suspiciuni sau motive rezonabile de suspiciune cu privire la realitatea/valabilitatea celor declarate, documentelor si informatiilor furnizate de Client;

d) Banca are suspiciuni rezonabile sau motive rezonabile de suspiciune cu privire la spalarea banilor, finantarea terorismului, fraude, incalcarea Sanctiunilor Internationale/SUA sau astfel de suspiciuni au fost comunicate Bancii de alte banci sau autoritati; ;

e) Banca a primit restrictii de tranzactionare pentru conturile Clientului de la autoritati competente;

f) Banca a primit solicitari de retur fonduri de la banci ordonatoare/banci corespondente, pe motiv de suspiciuni
de frauda, spalare de bani, finantare de terorism sau nerespectare Sanctiuni Internationale/SUA;

g) Clientul este Persoana Desemnata sau Parte Restrictionata.

h) Clientul nu prezinta documente justificative privind sursa fondurilor investite in Monede virtuale;

i) Clientul efectueaza tranzactii in legatura cu Monede virtuale cu furnizori de servicii de schimb între Monede virtuale şi monede fiduciare şi/sau Furnizorii de portofele digitale sunt neautorizati/neinregistrati sau sunt autorizati in tari desemnate de Uniunea Europeana ca fiind tari terte cu grad ridicat de risc si/sau jurisdicții necooperante în scopuri fiscal;

j) Clientul efectueaza tranzactii cu prestatori de servicii de plata din tari desemnate de Uniunea Europeana ca fiind tari terte cu grad ridicat de risc si/sau jurisdicții necooperante în scopuri fiscale

k) Clientul nu se incadreaza in profilul de risc stabilit de Banca in normele sale interne.

Banca poate lua imediat una sau mai multe din urmatoarele masuri:

(i) sa refuze contractarea de catre Client a unui Cont sau a unor produse/servicii/instrumente de plata;

(ii) sa refuze efectuarea  Operatiunilor de plata in Cont;

(iii) sa limiteze Operatriunile de plata pe care Clientul le poate efectua in Conturile sale (spre ex. limitarea incasarilor, a platilor in numer, a tranzactiilor prin intermediul Cardului/ serviciilor de internet banking/mobile banking etc.) cu notificarea Clientului in prealabil si precizarea termenului de la care aceste limitari se vor aplica;

(iv) sa blocheze Contul, Cardul si/sau serviciile de internet banking/mobile banking si/sau aplicatii/instrumente de plata atasate Conturilor/Cardurilor;

(v) sa inceteze unilateral Contractul aferent Contului curent sau a oricarui Contract Specific privind servicii/produse atasate Contului;

(vi) sa nu intitieze sau sa inceteze intreaga relatie de afaceri cu Clientul.

Taguri: Raiffeisen Bank  banca  

Comentarii

Cititor
Analfabetism functional
Poate daca ati fi citit ce ati luati copy -paste ca sa va faceti ca munciti, ati fi vazut ca exista predicat in aceasta clauza: in oricare din urmatoarele situatii ... banca poate lua imediat una sa mai multe din urmatoarele masuri....

Vasile Coman - Bancherul.ro
greseala Raiffeisen
Stimate Cititor, noi am citit ce am publicat, ca de fiecare data, si dupa cum se vede si in fotografie, articolul 3.1.4 are urmatoarea formulare: "3.1.4  In vederea respectarii politicilor Bancii de acceptare si cunoastere a clientelei si a prevederilor legale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, a Sanctiunilor Internationale/SUA precum si a prevederilor legale privind prevenirea si combaterea fraudelor in in oricare din urmatoarele situatii:" Asadar, nu exista nici subiect, nici predicat, iar prepozitia in se repeta.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Raiffeisen a publicat cu greseli noile Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare

Raiffeisen Bank a publicat cu greseli noile Conditii Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare valabile din 1 februarie 2022. Astfel, fraza de la articolul 3.1.4 nu are nici subiect, nici predicat, iar prepozitia "in" se repeta: "3.1.4  In vederea respectarii detalii

La care banci pot sa-mi fac un cont online

Un numar de 11 banci romanesti ofera posibilitatea persoanelor fizice sa-si deschida un cont bancar 100% online, fara a merge la banca, pe site-urile bancilor sau din aplicatiile bancare de mobile/internet banking, conform analizei realizata de Bancherul.ro. Alte 11 banci nu au in oferta detalii

Platile cu cardurile au crescut cu 60% in timpul pandemiei

Valoarea și numărul tranzacţiilor de plată cu cardurile emise de prestatorii de servicii de plată rezidenţi au crescut cu 60%, în iunie 2021 comparativ cu iunie 2019, accelerându-se astfel procesul de digitalizare în sistemul bancar pe detalii

Utilizatorii BT Pay, vizati de o tentativa de frauda tip phishing, prin e-mail

Utilizatorii aplicatiei de plati mobile BT Pay, de la Banca Transilvania (BT), sunt vizati de o tentativa de frauda tip phishing prin e-mail, prin care se incearca accesul la datele personale ale cardurilor, in vederea furtului banilor din conturi. Iata modul de actiune al detalii

 



 

Ultimele Comentarii