Informatii utile banci | Anunturi banci

Cum se face o reclamatie la Unicredit Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-09-13 13:48

Procesul de reclamatii al Unicredit Bank:

Informatiile publicate de banca:

In aplicarea regulilor privind administrarea reclamatiilor in sectorul financiar-bancar, UniCredit Bank S.A. (“UniCredit Bank/ Banca”) pune la dispozitia publicului, si pe pagina de internet http://www.unicredit.ro, urmatoarele informatii:

  • Prin petent se intelege persoana fizica sau juridica care a depus o reclamatie catre Banca cu privire la prestarea unei activitati sau unui serviciu oferit de Banca.
  • Prin reclamatie se intelege cererea sau sesizarea formulata in scris, prin care un petent isi exprima nemultumirea cu privire la activitatile si serviciile prestate de Banca. Orice reclamatie va fi formulata in scris, semnata de catre petent sau imputernicitii legali ai acestuia (care actioneaza exclusiv in numele petentului si fara un interes comercial propriu) si poate fi depusa la sediul central sau la oricare dintre sediile unitatilor teritoriale ale Bancii, sau poate fi transmisa prin:
    i) posta, la adresa Bd. Expozitiei nr.1F, sector 1, Bucuresti, cod postal 012101
    ii) posta electronica, la adresa infocenter@unicredit.ro
    iii) sistem on-line pe site-ul UniCredit Bank, Sectiunea “Opinii si Sesizari”.

    De asemenea, sesizari pot fi formulate si telefonic la numarul +40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Orange, RCS&RDS, Vodafone).

    Petentul poate verifica stadiul solutionarii reclamatiei depuse utilizand mijloacele de contact mentionate mai sus.
  • Petitia trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii:

    – datele de identificare ale petentului (pentru persoane fizice: nume si prenume petent, CNP, act de identitate, domiciliu, numar de telefon, e-mail; pentru persoane juridice: denumire petent, numar de inregistrare in Registrul Comertului (J), CUI, sediul social, numar de telefon, e-mail, reprezentant legal);

    – calitatea petentului care formuleaza petitia (titular/reprezentant legal);

    – obiectul petitiei: serviciul ori activitatea reclamata;

    – orice documente sau alte informatii relevante.

    Petitiile sunt inregistrate de catre Banca in Registrul unic de petitii.

    Banca va raspunde la fiecare reclamatie primita in termenul legal, potrivit dispozitiilor relevante aplicabile.

    In scopul solutionarii reclamatiei, Banca poate contacta petentul pentru furnizarea de informatii suplimentare.

    In cazul in care nu poate fi furnizat un raspuns in termenul respectiv, Banca va informa petentul cu privire la cauzele intarzierii si va indica termenul probabil in care va fi finalizata analizarea reclamatiei.

    In cazul in care solutia finala nu raspunde pe deplin solicitarii petentului, Banca va oferi explicatii detaliate privind masurile adoptate, petentul avand dreptul de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor (medierea, concilierea, arbitrajul), prevazute de dispozitiile legale in vigoare, si de a se adresa organelor si autoritatilor competente, cum ar fi:

    – Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) – Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, office@csalb.ro;

    – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, office@anpc.ro;

    – Autoritatea Nationala De Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bucuresti, Bld. Gheorghe Magheru nr. 28 – 30, sector 1, cod postal 010336, anspdcp@dataprotection.ro;

    – Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) – Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, office@asfromania.ro;

    – instantele de judecata competente in solutionarea litigiilor.

Sursa: Unicredit.ro

Taguri: reclamatie banca  reclamatie Unicredit  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat

BRD Groupe Societe Generale a anuntat "o producție record de credite de consum în prima jumatate a acestui an (+13% în dinamică anuală) și T2 (+20% în dinamică anuală)." Pe de alta parte, rata creditelor neperformante a ajuns la un nou minim istoric de detalii

CEC Bank a preluat Fondul de Garantare a Creditului Rural

CEC Bank a finalizat preluarea pachetului de 99,993% din capitalul social al Fondului de Garantare a Creditului Rural (FGCR) de la BRD Groupe Societe Generale, Banca Comercială Română și Raiffeisen Bank, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

BCR aproba credite online prin aplicatia George, dar contractele se semneaza la banca

Banca Comercială Română (BCR) a acordat deja, în ultima săptămână, primele credite ipotecare online, o premieră absolută în România, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluția financiară CASA MEA este detalii

Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar

Anunt Eximbank: INDISPONIBILITATE TEMPORARA INTERNET BANKING PERSOANE FIZICE Va informam ca joi, 23 martie 2023, serviciul de Internet Banking pentru persoane fizice va fi indisponibil in intervalul 20:00 – 24.00, ca urmare a derularii detalii

 



 

Ultimele Comentarii