IFN | Profil

BT Mic isi ajuta clientii sa-si faca site-uri

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-07-26 17:19

Primii 10 antreprenori din programul Start Online by BT Mic

Zece clienţi BT Mic au participat în noul program de accelerare destinat afacerilor mici inițiat de BT Mic, iar azi îşi lansează online afacerea, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga:

Programul este o nouă etapă în parteneriatul de lungă durată dintre BT Mic și Facilitatea de Dezvoltare a Fondului European pentru Europa de Sud-Est (EFSE DF).

Detalii:

 Programul Start Online a început în martie 2021, fiind destinat microîntreprinderilor și întreprinderilor mici care doreau să aibă inclusiv prezență online.

 30 de firme au fost selectate inițial pentru a participa și beneficia de sesiuni de instruire dedicate și sfaturi personalizate cu privire la extinderea afacerilor în mediul online.

 10 companii au avansat în faza de realizare a magazinelor online: Office Vision, ABM Kids, Caramel Gold, Stefara Decor, Sezon Coffee Roasters, Himera Vet, Isabela Teodor, Miclean
Zootehnia, Wowzaaa Treats și Kosmo Line Spa.

Firmele selectate au prezență în 7 orașe din România, iar ca profil de activitate sunt foarte diverse: cafenea, comerț cu papetărie, produse de patiserie, pet shop, jucării și îmbrăcăminte pentru copii, produse cosmetice, florărie, design și producție vestimentară.

 Colaborarea dintre BT Mic şi business-uri continuă încă trei luni de la lansarea de azi a site-urilor, timp în care antreprenorii vor beneficia de consultanţă privind gestionarea business-
ului online.

 Inițiativa Start Online by BT Mic este o premieră pentru Grupul Financiar Banca Transilvania prin adresabilitate și etape specifice, care cuprinde consultanță pentru gestionarea afacerii online, realizarea efectivă a magazinului online, familiarizarea cu strategiile de vânzare și de marketing, suport pentru etapele de lansare și post-lansare a magazinelor, precum și monitorizarea rezultatelor și implementarea ideilor noi.

 Partenerii programului care au asigurat know-how-ul și serviciile necesare trecerii în online sunt: ​​ MTH Digital - agenție de digital marketing (partener principal), GoMag - furnizorul
platformei digitale pentru magazinele online, TRUSTED - ajută antreprenorii să fie la curent cu legislația actuală și să aplice bunele practici ale comerțului electronic, Hosterion - asigură găzduirea site-urilor și a magazinelor online, respectiv GPeC - principala comunitate e-commerce și cel mai mare organizator de evenimente și cursuri de e-commerce din România.

Declaraţii:

 Cristina Sindile, Director General, BT Mic: “Iniţiativa StartOnline by BT Mic vine în întâmpinarea afacerilor mici care doresc să îşi scaleze business-ul în online. În ultimul an am
stat foarte aproape de clienţii noştri şi am realizat care le sunt dificultăţile legate de folosirea online-ului ca şi canal de vânzare. Drept urmare, s-a născut acest program de accelerare a afacerilor mici în online.

Este un program integrat, complet, în care ne-am propus să parcurgem cu antreprenorii toate etapele necesare pentru a gestiona un business în online: de la evaluarea ideii şi până la ce înseamnă gestionarea zilnică a unui business cu prezenţă online”.

 Markus Aschendorf, președintele Facilității de Dezvoltare a Fondului European pentru Europa de Sud-Est (EFSE DF), sponsorul proiectului Start Online: „Suntem încântați că facem
parte din această inițiativă întrucât este abordată o constrângere importantă cu care se confruntă microîntreprinderile și întreprinderile mici din România: lipsa know-how-ului și a capacității de digitalizare și sporire a prezenței online.

Cu implicarea instituțiilor financiare
locale, cum este BT Mic, și expertiza consultanților nostri parteneri, contribuim la transformarea digitală a ecosistemului de business pentru a asigura rezistența acestuia, pentru a îmbunătăți rata de supraviețuire a companiilor și pentru a susține crearea locurilor de muncă”.

 Raluca Radu, Director General, MTH Digital: “În condițiile în care sectorul e-commerce a depășit 5,6 miliarde de EUR vânzări online în 2021, conform estimărilor ARMO și GPeC, este
deosebit de important pentru afacerile românești să își dezvolte prezența online și să ajungă astfel să își crească cifra de afaceri. La MTH Digital ne propunem să susținem antreprenorii care doresc să se promoveze online și ne bucurăm să facem parte din demersul Start Online by BT Mic”.

Blogul BT Mic are o secțiune dedicată acestui program de accelerare, Start online, care cuprinde povestea fiecărui business susţinut și sfaturi practice din partea partenerilor Start Online by BT Mic.

BT Mic este una dintre companiile Grupului Financiar Banca Transilvania, care completează rolul băncii de susținere a oamenilor întreprinzători. Se adresează firmelor cu cifra de afaceri anuală de până la 1 milion de lei, din toate domeniile de activitate. Până acum, BT Mic a susţinut peste 15.000 de afaceri mici să crească.

Compania oferă mai mult decât finanţare, prin promovarea clienţilor pe Blogul BT Mic, cele mai recente iniţiative fiind Şi eu sunt client BT Mic şi Cumpără de la o afacere mică.

Facilitatea de Dezvoltare a Fondului European pentru Europa de Sud-Est (EFSE DF) a fost creată în 2006 pentru a sprijini obiectivul fondului de finanțare a dezvoltării. EFSE DF oferă asistență tehnică personalizată, instruire și suport instituțiilor, organizațiilor și persoanelor din sectorul financiar și din ecosistemul mai larg.

Prin extinderea capacităților, deschiderea accesului la resurse, promovarea celor mai bune practici pentru finanțare durabilă și multe altele, EFSE DF multiplică impactul și extinderea fondului, creând condiții favorabile pentru ca antreprenoriatul durabil să prospere. Pentru mai multe informații despre Fondul
European pentru Europa de Sud-Est, accesați: https://www.efse.lu.

Taguri: BT  Banca Transilvania  BT Mic  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



eMAG a devenit cel mai mare magazin online si in Ungaria

Finantarea obtinuta de la Alpha Bank de catre eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, sustine constructia unui centru logistic eMAG de ultima generatie langa Budapesta, in Ungaria, cu o capacitate de pana la 120.000 mp, reprezentand o investitie de peste 100 de milioane de detalii

Libra Bank deschide o noua sucursala, cu numarul 55, in Pipera

Libra Internet Bank își continuă dezvoltarea echilibrată și deschide o nouă sucursală, Sucursala Pipera, într-una dintre cele mai dinamice zone de dezvoltare din București, pe latura nordică a lacului Tei, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: „Prin deschiderea unei sucursale Libra Internet Bank în mijlocul unei zone cu o dezvoltare fulminantă, sporim gradul de accesibilitate la consultanța specializată a băncii pentru un segment foarte important de clienți, persoane juridice și fizice. Credem în echilibrul dintre soluțiile digitale și proximitatea față de client. De aceea, le asigurăm tuturor clienților noștri atât condițiile pentru a face banking de la distanță, cât și accesul nemijlocit la detalii

BT Leasing a preluat Țiriac Leasing

BT Leasing și Țiriac Leasing, jucători de top pe piața de leasing din România, au devenit prin fuziune o singură companie, BT Leasing, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: În urma fuziunii, BT Leasing ajunge la 25.000 de clienți, 500 de milioane de euro detalii

BRD se imprumuta cu 300 milioane euro

BRD, sucursala romaneasca a bancii franceze Groupe Societe Generale, a convocat in 16 februarie o adunare a actionarilor privind aprobarea unui imprumut de 300 milioane euro, necesar asigurarii noilor cerinte de capital impuse la nivel european de autoritatile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii