BANCI | Profil

Cardurile de credit emise de Banca Transilvania, folosite in proportie de 96% la cumparaturi, doar 4% la retrageri de numerar

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-07-23 11:08

STAR, programul de loialitate al Băncii Transilvania, destinat clienţilor cu carduri de cumpărături, a contribuit în decurs de 10 ani la schimbarea obiceiurilor la cumpărături: clienţii aleg plata la comercianţi, în magazine fizice şi online, cu cardul şi cu telefonul, integral sau în rate, dar şi într-o „monedă” diferită, punctele STAR, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

STAR este un ecosistem de care beneficiază atât posesorii de carduri, cât şi comercianţii.

Peste o jumătate de milion de persoane au carduri STAR, pentru care programul înseamnă puncte de loialitate la cumpărături integrale din ţară şi din străinătate sau shopping în până la 24 de rate la peste 17.000 de magazine partenere, dar şi acces la credit cu valoare de până la cinci ori venitul lunar.

Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania
Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania

 “STAR este programul-vedetă al Băncii Transilvania. A ajuns să fie cel mai reprezentativ program de loialitate pentru carduri de credit din România datorită complementarităţii acţiunilor noastre, care acoperă business-ul de carduri în ansamblul său - atât zona de emitere, cât şi cea de soluţii de acceptare carduri.

Pe de o parte, atragem noi clienţi posesori de carduri STAR şi comercianţi în ecosistem, iar pe de altă parte lansăm constant funcţionalităţi şi oferte pentru cardurile de cumpărături” – Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking.

Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development la Banca Transilvania
Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development la Banca Transilvania

 “Vrem să ducem STAR la următorul nivel, cu accent tot mai ridicat pe tranzacţii şi beneficii din zona online, într-un mediu complet digital. Efortul de a menţine efervescenţa programului este unul considerabil şi constant, cu sute de campanii derulate anual cu comercianţii parteneri” – Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development.

Cum a schimbat STAR modul clienţilor BT de a face cumpărături:

 A crescut preferinţa pentru plăţile cu cardul la comercianţi, faţă de retragerea de numerar de la bancomate. 96% din tranzacţiile cu cardurile STAR sunt cumpărături, faţă de 48%, cum era în 2011, când a fost lansat programul.

 A crescut preferinţa pentru cumpărăturile cu telefonul şi accesoriile de plată, mai ales prin BT Pay, lansat acum trei ani.

Prin intermediul aplicaţiei, clienţii au acces la informaţiile despre carduri - istoricul tranzacţiilor, informaţii despre linia de credit, achitarea obligaţiei lunare de plată etc. - şi pot gestiona cardurile direct din aplicaţie. Mai mult de jumătate din cadurile STAR sunt înrolate în BT Pay.

 Clienţii plătesc inclusiv într-o nouă “monedă”, punctele STAR, care înseamnă cumpărături gratuite, fiecare punct însemnând un leu.

Aproape 100 de milioane de puncte STAR au fost acordate până acum clienţilor – echivalentul a tot atâţia lei.

 Banii sunt gestionaţi mai bine şi mai uşor, programul însemnând plată în rate sau acumulare de puncte de loialitate.

De-a lungul anilor, clienţii au ales plata în rate mai ales pentru bunuri de valori mai mari, cum ar fi articole pentru casă – mobilă, decoraţiuni, materiale de construţii, respectiv electronice şi electrocasnice, dar şi pentru hobby-uri, vacanţe etc.

Un studiu despre carduri, realizat în acest an de Quantix pentru Banca Transilvania, arată că brandul STAR este asociat cu familiaritate, diferenţiere de programe similare de pe piaţă şi cu relevanţă.

Respondeţii îl consideră foarte potrivit pentru realizarea planurilor personale şi este considerat modern, adaptat comerţului online, cu grad ridicat de acoperire în rândul comercianţilor.

Programul STAR a contribuit de-a lungul anilor la creşterea business-ului BT pe partea de carduri.

La momentul lansării programului, în 2011, banca avea aproximativ 150.000 de carduri de credit emise, din aproape 1,8 milioane, beneficiind de o crestere constanta, an de an, si ajungând acum la peste 550.000 din 4,5 milioane.

Resurse:

 Programul STAR

 Cardurile de cumpărături BT

 Blogul BT: Stelele programului STAR

 Întreb BT – întrebări şi răspunsuri din banking

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  carduri de credit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au abonament de cont curent

Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au Abonament de cont curent Smart Banking, dintre care mai mult de jumătate au ales Abonamentul 365, conform unui anunt al bancii, in care se adauga: Ce înseamnă abonamentele Smart Banking: Se adresează tuturor clienților persoane fizice, atât celor existenți, cât și celor noi. Sunt de cinci tipuri, în funcție de stiluri diferite de viață - Salut, Student, 365, Premium și Premium+. Primele două sunt gratuite, iar celelalte înseamnă 7, 17 și 20 de lei/lună. Pentru alegerea unuia dintre abonamente, clienții pot consulta detalii

Alpha Bank a obtinut un profit net de 33 milioane euro in 2022

Alpha Bank a anuntat ca profitul net in 2022 a ajuns la nivelul de 33 milioane de euro, "reflectând atât o performanță comercială notabilă, cât și o gestionare eficientă a riscurilor", conform unui comunicat de presa. Comunicatul Alpha Bank: Rezumatul rezultatelor Alpha Bank Romania pentru anul 2022: performanță comercială și financiară solidă În anul 2022, Alpha Bank Romania a continuat să își mențină angajamentul față de clienții săi și să sprijine economia românească, în pofida mediului macroeconomic provocator, înregistrând, totodată, o performanță comercială și financiară solidă: • Portofoliul de credite al Alpha Bank în Romania a detalii

Patria Credit imprumuta firmele cu angajati de etnie roma

REDI ECONOMIC DEVELOPMENT SA și Patria Credit IFN S.A. anunță semnarea unui parteneriat local unic pentru finanțarea și incluziunea antreprenorilor romi, cu precădere agricultori, din micile comunități rurale din țară, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Prin detalii

BT Trade, aplicatia pentru tranzactii cu actiuni pe bursa

 BT Trade este cel mai simplu mod de a deschide un cont de tranzacționare.  Aplicația de mobil oferă acces la piața de capital românească și la aproape 30 de piețe internaționale.  Prin BT detalii