Bogdan Neacsu, presedintele ARB: “Bancile trebuie sa apeleze la concilierea cu clientii din proprie initiativa. Sa nu astepte sa fie rugate!”
Autor: Bancherul.ro
2021-06-10 09:45
Bogdan Neacșu, Președinte CEC Bank și noul Președinte al Asociației Române a Băncilor (ARB) vorbește despre deschiderea pe care trebuie să o arate băncile către problemele consumatorilor.
Instituțiile de credit trebuie să răspundă rapid, să găsească soluții personalizate, să fie flexibile și să folosească metoda concilierii derulată în cadrul CSALB din proprie inițiativă, deoarece este un mecanism care și-a dovedit eficiența în ultimii ani.
Care credeți că sunt avantajele soluționării alternative a litigiilor pentru sistemul bancar în general și pentru banca pe care o conduceți?
Într-o relație comercială mai apar și discuții care se transformă ulterior în probleme sensibile de negociere sau renegociere a termenilor. În aceste condiții ne dorim să existe un arbitru care să ne ajute să mediem mai bine relația cu clienții, cu atât mai mult cu cât vorbim de un produs bancar. Adică un produs care marchează viața unei persoane fizice o perioadă mai lungă de timp decât a-și cumpăra o haină sau un bun de larg consum.
Trebuie să ai o relație corectă în tot ceea ce faci. Cu atât mai mult când vorbim de bani și de faptul că împrumutăm bani cetățenilor persoane fizice sau persoane juridice, acest lucru trebuie să se facă în condiții corecte. Poate că nu tot timpul când inițiem această relație reușim să explicăm foarte bine termenii contractuali. Probabil că de aici apar neînțelegeri sau probleme pe parcursul acestei relații și, de aceea, trebuie să existe acest mecanism de conciliere. La ora asta ne aflăm în fața unui mecanism foarte bine pus la punct, foarte bine recepționat atât de clienți, cât și de bănci.
Situația personală și economică se poate schimba. La CSALB consumatorii pot veni nu doar dacă au probleme financiare grave, ci și dacă ceva s-a modificat în viața lor...
Mai ales că situațiile de genul ăsta pot fi temporare și interesul nostru este să păstrăm relația cu clientul respectiv o perioadă cât mai lungă de timp. Și să o păstrăm în cele mai bune condiții. Evident că dacă apar probleme în viața economică și în viața clientului, banca trebuie să aibă o marjă de flexibilitate.
Că amâni la plată, că aplici o rescadențare, trebuie să faci în așa fel încât să stimulezi clientul să plătească în funcție de condițiile în care se află el. Altfel, dacă el nu are de unde să plătească, nici banca nu încasează. Dacă îl strângi mai tare cu ușa, nu înseamnă că rezolvi problema!
Ce cred că este foarte important să învățăm din toată cazuistica este cum trebuie să ne manifestăm această flexibilitate. Pentru că nu doar interpretarea unui comision sau a unei clauze contractuale este ceva de dorit, dar contextul economic care poate afecta o persoană fizică este ceva ce trebuie să înțelegem. Și, recunoaștem că nu tot timpul suntem spot on ca să percepem toate aspectele.
Care sunt cele mai simple dintre metodele pe care le aplicați pentru consumatorii cu probleme financiare?
De cele mai multe ori vorbim de perioadele de grație sau de amânare la plată. Este, să zic așa, soluția momentului. Noi am implementat atât soluțiile noastre, cât și moratoriile publice de care cu toții știm. Clientul nu vine la noi și nici la CSALB să spună: Domnule, nu mai vreau să plătesc! Nu, de obicei spune: Aș vrea să plătesc, dar aș putea să o fac în condițiile astea! Pentru că așa îmi permite situația. Și aici apare elementul de negociere și, la final, ajungem la o soluție.
Mai sunt situații când trebuie să negociem anumite comisioane pentru că poate nu au fost clar exprimate în contract sau poate nu au fost înțelese sau mai sunt anumite spețe sociale pe care trebuie să le discutăm și aici nu ne mai raportăm la contract. Pur și simplu trebuie să acționăm!
Sunt mai deschiși consumatorii și băncile către argumentul echității față de cel al legalității contractelor?
E vorba de o curbă de învățare. Cu toții, practic după anii 2000-2004, am început să înțelegem mai bine ce înseamnă datoriile contractuale dintr-un produs bancar. A fost o foarte lungă perioadă cu problema clauzelor abuzive care a și educat consumatorul: să fie mai atent la acești termeni, să înțeleagă riscurile la care se supune, iar băncile să aibă o politică mult mai transparentă în a explica din primul moment consumatorului ce anume își asumă, în ce constă contractul respectiv.
Un client nu are obligația să se informeze, însă datoria noastră este să petrecem cât timp este nevoie pentru a-i explica sau pentru a încerca să-i rezolvăm problemele. Scopul este să existe încredere în relația dintre noi și clienți, pentru că vorbim de relații pe termen foarte lung.
În felul ăsta se face și educație financiară...
Cu siguranță. Eu cred că cel mai mare câștig, pe lângă rolul de arbitru pe care îl are CSALB, este maniera în care ne educăm cu toții. Nu trebuie să avem pretenția că noi știm mai multe decât un client. Știm mai multe dintr-un punct de vedere, dar din maniera în care percepe clientul, nu o să știm niciodată pe deplin cum stau lucrurile. Faptul că ajungem cu toții la un punct comun prin negocierea în cadrul CSALB înseamnă o componentă de educație și pentru client, dar și pentru noi.
Ce proceduri aveți implementate în bancă în relația cu CSALB pentru a merge lucrurile cât mai ușor?
Vorbim de o informare continuă a sucursalelor, a agențiilor față de această metodă de conciliere. Sunt clienți care aud de CSALB, dar dacă omul nostru din agenție nu este pregătit să înțeleagă măcar ce înseamnă fenomenul sau soluția asta de conciliere, ajungem la conflicte de altă natură. Și atunci, ce ne dorim noi, având o rețea foarte mare: colegii din front office să înțeleagă foarte bine ce înseamnă acest mecanism și imediat să-l pună la dispoziția unui client nemulțumit. De ce? Pentru că funcționează! Clientul nu are timp să facă multe drumuri, spețele de obicei nu sunt foarte complicate. Și atunci ne-am pus problema: noi nu vrem să punem pe nimeni pe drumuri, dar vrem să rezolvăm o situație foarte rapid. Ce trebuie să fac pentru treaba asta? Faptul că există departamente specializate este un atu, dar contează și cu ce mandat îl trimiți pe reprezentantul băncii în cadrul CSALB și în fața clientului, până la urmă.
Apoi, contează să știm când trebuie să facem rabat. Dacă este un comision, un caz social, o amânare la plată, nu cred că este o problemă să găsim repede rezolvarea. Clientul nu trebuie să se roage de noi! Trebuie să înțelegem și să facem lucrurile, iar asta presupune decizie pe loc. Când a apărut cazul și cât de repede s-a soluționat? Asta este cel mai important! Și CSALB, dar mai ales clientul își dorește acest lucru, nu să poarte discuții permanente pentru o speță.
Ce așteptări aveți de la CSALB pentru viitor?
Să își păstreze această transparență și deschidere față de ce înseamnă problemele consumatorilor. Și să păstreze maniera eficientă în care lucrează cu noi, băncile, ca să ne aducă la masa de negociere cu soluții pregătite și adaptate. Din cauza asta se cheamă Centrul de Soluționare și nu centrul de discuții.
Aveți vreun mesaj către colegii de breaslă, către celelalte bănci?
Este mult mai facil și întărește mult mai bine relația bancă-client faptul că acel client găsește la CSALB o ușă deschisă. Cel mai bun mesaj este să apelăm din proprie inițiativă la astfel de lucruri, nu să așteptăm să fim rugați.
Taguri: Asociatia Romana a Bancilor (ARB) CEC Bank banca Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB)
Comentarii
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Interviu
ING Bank: Programul IMM Invest a crescut increderea firmelor micro si mici in finantarea bancara
Programul IMM Invest, prin care statul garanteaza si subventioneaza dobanda la creditele pentru firme, a sporit increderea firmelor mici in finantarea bancara, a spus Delia Olteanu, manager segment IMM in Divizia de Business Banking la ING Bank Romania, in cadrul detalii
Omer Tetik, CEO Banca Transilvania: Daca dobanzile vor creste in continuare, vom veni proactiv cu solutii ca sa depasim impreuna perioada asta (video)
Omer Tetik - CEO al Băncii Transilvania, cea mai mare bancă din România, în dialog cu Nela Petrișor – conciliator CSALB, avocat și fost judecător al ÎCCJ și Cătălin Bălan - comunicator CSALB. (vezi video la finalul detalii
Flavia Popa, BRD: „Inca din 2019 ii directionam catre CSALB pe clientii cu care suntem in instanta”
Flavia Popa - secretar general al BRD, în dialog cu Camelia Popa - conciliator CSALB și avocat și Irina Chițu - analist financiar. - „Vrem să ajungem și în al 17-lea ceas la un acord cu un client al băncii, indiferent dacă suntem detalii
Seful bancherilor: "daca clientul are o problema financiara sau o problema temporara de a suporta un anumit cost, banca trebuie sa se ajusteze!"
Bogdan Neacșu, Președintele Asociației Române a Băncilor și Președintele CEC Bank, în dialog cu Mihai Tănăsescu, avocat și conciliator CSALB și Irina Chițu, analist financiar. - Schimbarea indicelui ROBOR cu IRCC se face detalii
- CSALB: bancile sunt dedicate salvarii relatiei cu consumatorii nemultumiti
- Fuziunea Eximbank cu Banca Romaneasca: cum vor fi afectati clientii bancilor
- Actualizarea datelor personale la banca fara ghisee ProCredit Bank se poate face doar pe hartie
- Revolut si ING mi-au blocat conturile din cauza unor transferuri considerate fraude. Ce pot sa fac?
- Idea Bank va fi o entitate separata, de tip banca digitala, in cadrul Grupului Banca Transilvania
- Acord pentru accelerarea absorbtiei fondurilor europene prin PNDR intre Eximbank si AFIR
- CSALB: incep sa apara cazuri de solutionare amiabila a cererilor de dare in plata
- Mugur Isarescu, guvernatorul BNR: Nu ne gandim sa majoram dobanzile, dar nici sa le mai scadem
- CSALB recomanda restantierilor la credite sa evite firmele care promit stergerea din Biroul de Credit
- “Negocierea in cadrul CSALB este un semnal de incredere pe care bancile il dau consumatorilor”
Topuri Banci
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
- Topul bancilor cu cele mai mici comisioane la contul curent cu card si online banking
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Concursul de educatie financiara European Money Quiz si-a stabilit castigatorii
- Club online de educatie financiara pentru liceeni
- Creditele acordate de banci, record al ultimilor 12 ani
- Stiai ca daca transferi bani pentru altii, chiar fara sa vrei (involuntar), risti sa faci inchisoare?
- Bancile saluta adoptarea legislatiei privind identificarea persoanelor prin mijloace video
ROBOR
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
- ROBOR 3 luni (date statistice pe perioada 1995-2019, conform BNR)
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, in crestere cu peste 70% dupa primele trei luni ale anului
- Deficitul contului curent a crescut cu 56% in primele doua luni ale anului
- Deficitul contului curent - 815 milioane euro, dupa prima luna a anului
- Deficitul contului curent la 11 luni a depasit nivelul prognozat pentru intregul an
- Finantarea verde in Romania reprezinta doar 4% din totalul creditarii, arata o analiza a BNR
Legislatie
- Protectia datelor personale: intrebari si raspunsuri frecvente publicate de ANSPDCP
- Cat este salariul minim net in 2022: 1.524 de lei
- OUG 50/2010 actualizata privind contractele de credit pentru consumatori
- OUG 52 din 2016 actualizata privind contractele de credit imobiliare si modificarea OUG 50/2010
- Regulament nr. 2 din 2012 privind organizarea si functionarea la Banca Nationala a Romaniei a Centralei Riscului de Credit
Analize economice
- Romania, cea mai slaba performanta la nivel regional in comert exterior pe T1 2022
- Datoria publica, trecuta de 50% din PIB doar pe date operative
- Romania, in ultima treime a preturilor la curent electric si gaze din UE, dar in prima treime la scumpirea acestora
- Dobanda de politica monetara - Romania in context regional: cat va mai creste?
- Dobanda pe termen lung la obligatiunile Romaniei a crescut la 6,20% in martie 2022
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cum fac o reclamatie la BCR?
- EximBank crediteaza producatorul de cereale Agro Chirnogi
- Cum se actualizeaza datele personale la Cetelem
- Oney Bank actualizeaza datele clientilor la Cetelem
- ING Bank: Ce trebuie sa stii despre sanctiunile si operatiunile bancare in contextul razboiului din Ucraina cu Rusia
Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
- Legalitatea prelucrarii datelor personale de catre Biroul de Credit
- Care sunt bancile si IFN-urile care-si raporteaza clientii la Biroul de Credit?
Ministerul Finantelor
- Cum gasesc contul IBAN al ANAF in care platesc Declaratia Unica?
- Declaratia unica se depune pana la 25 mai, inclusiv
- Datoria publica, trecuta de 50% din PIB pe date operative: care sunt consecintele
- Noi programe de finantare: IMM Prod, Rural Invest, Garant Construct, Innovation
- Programul Noua casa 2022: care sunt conditiile de creditare
Procese
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
- Taxa de reziliere a abonamentului Vodafone inainte de termen este ilegala (decizia definitiva a judecatorilor)
- ANAF trebuie sa plateasca BCR Leasing dobanzi fiscale de 6,7 milioane lei, pentru obligatii suplimentare de plata a TVA anulate de justitie
- Clauzele abuzive din contractele de credit nu au termen de prescriptie, deci pot fi constatate oricand, chiar si dupa plata creditelor, a decis CJUE
Stiri economice
- Care este valoarea CASS (Contributia la Asigurari Sociale de Sanatate) pentru Declaratia Unica 2022?
- PIB-ul din T1 2022, estimat in crestere cu 6,5%, o surpriza majora!
- Termeni si conditii de utilizare Google AdSense Online
- Deficit public de 1,19% din PIB dupa primul trimestru din 2022. Ajustarea bugetara s-a topit vizibil
- Fostul sef al OMV: exploatarea zacamintelor de gaze din Marea Neagra ne poate aduce independenta energetica fata de Rusia
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Statistici
- Inflatia anuala - 13,76% in aprilie 2022 si va ramane cu doua cifre pana la mijlocul anului viitor
- Deficitul bugetar, deja 0,72% din PIB in februarie 2022
- Datoria publica, majorata la 48,9% din PIB in 2021
- Dobanda pe termen lung a obligatiunilor romanesti a crescut la 5,60% in februarie 2022
- Cele mai performante 5 fonduri de investitii au avut randamente anuale intre 34% si 40%
Noutati BCE
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
- BCE recomanda bancilor sa nu plateasca dividende
- Modul de functionare a relaxarii cantitative (quantitative easing – QE)
- Dobanda la euro nu va creste pana in iunie 2020
- BCE trebuie sa fie consultata inainte de adoptarea de legi care afecteaza bancile nationale
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
- FGDB explica modul de aplicare a procedurii de recapitalizare interna a unei banci cu depozitele negarantate ale clientilor (bail-in)
CSALB
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
- Rolul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in sustinerea stabilitatii financiare
- CSALB recomanda bancilor sa nu mai claseze cererile incomplet documentate pentru solutionarea amiabila a litigiilor
- CSALB: bancile s-au impacat in acest an cu 445 de clienti nemultumiti, care au primit concesii in valoare de 1,2 milioane euro
- In ce conditii te poate ajuta banca, atunci cand ai o problema cu creditul - sfaturi de la CSALB
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
First Bank
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
- Cetatenii americani din Romania pot incasa cecurile de asistenta financiara pentru COVID-19 doar la First Bank
- First Bank finalizeaza achizitia Bank Leumi Romania
Noutati BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
- Banca Transilvania and EBRD become majority shareholders of Victoriabank in Moldova
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Noutati Comisia Europeana
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
- Council of the European Union statement on Bulgaria path towards ERM II participation
Institutul National de Statistica
- Deficitul comercial, majorat cu 34% in T1 2022, dupa ce importurile lunare au trecut pragul de 10 miliarde euro
- ”Inflatia industriala”, majorata la peste 51%, dupa un avans de sapte procente in martie 2022
- Productia de cereale a crescut cu 50% in 2021
- Inflatia anuala a trecut pragul de 10% in martie 2022
- Vanzarile cu amanuntul - crestere marginala, cu produsele alimentare in scadere
Informatii utile asigurari
- Asigurari de viata: crestere de 18% in 2021
- Dosarele de dauna City Insurance se pot depune la FGA (Fondul de Garantare a Asiguratilor)
- Transilvania Broker de Asigurare ofera comsionul digital
- Doar 1,8 milioane de locuinte dintre cele peste 9 milioane sunt asigurate
- Regulile privind incheierea asigurarii auto RCA online
ING Bank
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
- ING Bank anunta rezultatele financiare la 9 luni 2021: creditarea si profitul cresc substantial
- Cum se face o reclamatie la ING Bank?
Ultimele Comentarii
-
Abonare la rata Unicredit
Cum procedez să amin tarta la ... detalii
-
Abonare la rata Unicredit
Cum procedez să amin tarta la ... detalii
-
Mda
Dobânzi fixe ... pentru câțiva ani și ulterior devin variabile. Trebuie sa subliniem că ... detalii
-
Cheltuieli eligibile microgranturi iphone
Un telefon iphone este cheltuiala eligibila daca este un obiect utilizat pentru activitatea de baza ... detalii
-
Cheltuieli eligibile microgranturi 2000€
Achiziția unui IPhone este cheltuiala ... detalii