BANCI | Ultima Ora

Eroare tehnica la Raiffeisen: platile cu cardul au fost dublate, clientilor li s-au luat de doua ori banii din conturi

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-04-17 10:13

Raiffeisen Bank a anuntat aseara tarziu, pe Facebook, in jurul orei 24, ca din cauza unei erori tehnice au fost dublate unele tranzactiile cu cardurile, ceea ce inseamna ca banca a luat de doua ori banii din conturile clientilor, pentru aceeasi plata.

Raiffeisen a precizat ca sumele retinute in plus vor fi deblocate pe parcursul noptii, insa unii clienti ai bancii se plang ca inca nu au primit toti banii inapoi.

Clientii bancii s-au mai plans ca nu au fost avertizati cu privire la acest incident.

Anunul Raiffeisen, pe Facebook:

"Stimați clienți,
Din cauza unei erori tehnice, este posibil ca un număr de tranzacții, efectuate în zilele anterioare și intrate azi (16 aprilie) în decontare, să apară ca fiind dublate.
Pe parcursul nopții, sumele vor fi deblocate.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru neplăcerile cauzate."

Unii clienti se plang, pe Facebook, ca inca nu au primit toti banii inapoi:

"Neața. În care noapte vor fi deblocate? 🙄Suma mea tot blocata este.", a postat un client al bancii in aceasta dimineata, la ora 8.

"La mine nu s-au deblocat sumele".

"Marea deblocare nu s-a produs... 😂 La telefon nu răspunde nimeni... Mda...încep să regret că sunt clientul vostru... 🧐", a comentat un client Raiffeisen, in jurul orei 9.

Raiffeisen a raspuns:

"Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.
Pentru a asigura confidentialitatea datelor tale, anumite informatii nu pot fi verificate pe Facebook.
Astfel, pentru detalii cu privire la situatia mentionata, te rugam sa te adresezi serviciului nostru de relatii cu clientii, la numarul de telefon *2000 sau 0040 21 306 3002, de pe numarul declarat bancii."

Clientul a replicat: "Raiffeisen Bank Romania dacă ar și răspunde cineva de la serviciul dumneavoastră de relații cu clienții....", in timp ce alt client a comentat:

"Raiffeisen Bank Romania am încercat sa sun de 6 ori aseară. De fiecare dată același răspuns :"numărul apelurilor este foarte mare, vă rugăm reveniți" Era greu să trimiteți un mesaj tuturor clienților, pentru a anunta eroarea tehnică? Se pare că da!"

Alti clienti Raiffeisen au comentat, pe Facebook:

"Mi s-au returnat banii pe 2 din 3 tranzactii dublate azi noapte.. A treia cand? Eu acum plec la cumparaturi. Daca n-am cu ce sa achit cand ajung la casa, veniti si imi aduceti banii cash."

"Aștept sa Rezolvați problema! Ca nu este prima oară când îmi dispar bani după card! Fac o plata de 50lei azi și mâine îmi mai luați alții 50de lei de pe card...este normal??"

"Și cu cei aproximativ 1100 de lei care au dispărut fără să efectuez vreo tranzacție?"

"De un an sistemul informatic al Raiffeisen da rateuri, saptamana aceasta am facut de 3 ori o tranzactie pana a fost inregistrata."

Clientii Raiffeisen i-au reprosat bancii ca nu au fost anuntati:

"puteati sa anuntati clientii printr un sms, ca sa stim si noi, nu sa ne trezim fara bani in conturi".

"Probabil un mesaj privat, fie in aplicatia online banking sau pe sms, pentru clientii afectati de eroarea tehnica mentionata ar fi fost de dorit. Cu mesaje de acest gen, pe FB, riscati sa va descalificati."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon:

"Cum e posibil sa sun in call center și sa aștept 47 min și sa nu ma preia nici un operator ?"

"Stimați Raiffeisen România ce motive puteți oferi pentru 1h de așteptare până voi fi preluat la call center după care sunt informat că nu este nimeni disponibil. Asta după ce în primă fază aud replica celebră : câteva momente.
Nu mai zic motivul apelului : eroarea aplicației fantastice."

Raiffeisen a raspuns:

"Ne cerem scuze pentru inconvenientul generat de durata mare de asteptare.
Ne dorim sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.
Incercam sa folosim cat mai multe canale de comunicare (cum este si acesta) pentru a veni in ajutorul tuturor clientilor nostri, insa unele situatii pot fi rezolvate doar prin call center, de unde si timpii mari de asteptare.
Serviciul de relatii cu clientii este disponibil 24/24 ore. Asadar, poti apela atunci cand timpul iti permite.
Iti multumim pentru intelegere!"

Alti clienti Raiffeisen s-au declarat nemultumiti de serviciile bancii:

"Am pățit o urat anul trecut la mare ,am făcut plinul si surpriza plata cu cardul și tranzacțiile la bancomat nu mergeau, am tras cv si plimbat vreo 40 km ca sa găsesc o agenție sa retrag de la ghișeu, noroc cu cei de la peco si faptul ca a fost în timpul zilei , urat final de concediu mi-ați facut."

"Eu unul m am saturat de serviciile voastre..am ramas cu cardul blocat in bancomat...am asteptat 50 de min in telefon ca sa imi zica operatorul ca nu ma identifica dupa care mi aninchis telefonu..am sunat din nou,am asteptat alte 40 de minute...aseara dupa ce imi apareau pe card -2148 lei am incercat sa dau de voi de la ora 20:00 pana la ora 22:30..alta data am depus bani in cont si pe chitanta imi aparea ca am depus 0 lei..aveti serviciu de depunere non stop la bancomat dar servicii de mentenanta pentru a rezolva problema de ce nu este non stop?nu vreau sa ma gandesc la o situati critica in care cardul ramane blocat la voi in bancomat..va anunt de pe acum...va dau foc.eu o sa renunt la serviciile voastre..e mai sigur si pentru mine si pentru voi.si o sa influentez fiecare persoana care o sa vrea serviciul vostru.."

"Încă sunt probleme cu aplicația. Tocmai ce am avut aceeași problema.va rog sa semnalați aceasta situație și către ceilalți clienti."

"Draga Raiffeisen,

Mai raspundem la telefon? Iar ai incasat de 2 ori o tranzactie (in cazul meu 3), dar ce sa mai zic fata de acum 2 ani cand eram in Grecia si mi-ai stricat vacanta ca ai dublat o tranzactie de cateva mii de lei pe care spre norocul meu si cateva zeci de telefoane din ROAMING ai inapoiat-o in ultima zi de vacanta fara un scuzati inscris sau macar o domne´ hai sa va oferim un bonus pentru ca vam incarcat factura la telefon si timpul... Acum macar esti la cateva sute de lei... Ce sa mai zic esti WoW!!!"

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  banca  

Comentarii

cosming
mda
Și eu confirm o problema similara la pleti cu cardul la pos reifeissen. Oare banca asta de ce nu pleacă din România?! E cam degeaba pe aici. Singurul avantaj e pentru pensionari care nu plătesc comisioane de administrare...

Murat
Pentru Raifasen
Eu ieri am fost prin mall am avut 466 de lei după ce am cumpărat de 26 de lei prin mall am ieșit apoi când am ajuns in stație și am urcat în autobuz am platit online de 22 de lei și 4 lei iar când întru pe aplicație de Raifasen mi sa luat din bani până ce am ajuns in jur de 96 de lei cum e posibil așa ceva am sunat la raifasen și mi-au făcut o socoteală și am așteptat ogramada să îmi răspunda cineva de acolo și îmi zic ei că trebuie să mai aștept ceva timp că pe extras de cont nu apare nush ce pe bune?



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



La ATM-urile BCR se pot retrage contactless bani

Banca Comercială Română a demarat implementarea funcționalității de retragere contactless a numerarului la bancomatele și multifuncționalele sale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Funcționalitatea va fi disponibilă atât pentru cardurile emise de BCR, detalii

Rezultatele ING Bank in S1 2022: profit net in crestere cu 39%, la 535 milioane lei

ING Bank anunta, intr-un comunicat, rezultatele din prima jumatate a anului 2022: profit net de 535 milioane lei, in crestere cu 39%, depozite mai mari cu 11%, pana la 51 miliarde lei si in avans de 20% a creditelor brute, la 36,5 miliarde lei.  Costurile cu provizioanele au scazut cu 23%, la 103 milioane lei, iar taxele platite s-au majorat cu 112%, la 368 milioane lei. Comunicatul ING Bank:  ING Bank România: premiere în creditare și revenirea în topul dealerilor primari în trimestrul al doilea - ING aduce o nouă premieră pe piața din România: pre-aprobarea financiară a unui credit ipotecar 100% online; - În al doilea trimestru, ING a detalii

ING Bank: cum se face refuzul la plata pentru recuperarea banilor pe biletele Blue Air

ING Bank si-a informat clientii, intr-o postare pe Facebook, cum trebuie sa formuleze refuzurile la plata in cazul anularii zborurilor anulate de Blue Air, pentru a-si primi banii inapoi pe biletele achitate cu cardul. ING Bank nu mentioneaza, in anunt, numele companiei aeriene, insa se intelege ca este vorba de Blue Air, singura care si-a anulat zborurile in urma popririi conturilor de catre agentia de mediu a statului. Postarea ING Bank pe Facebook: "Venim în ajutorul clienților ING Bank România care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor detalii

Si la Raiffeisen Bank se pot face transferuri instant

Raiffeisen Bank anunta intr-un comunicat ca este a saptea banca din Romania care permite clientilor persoane fizice sa faca transferuri de bani instant, dupa Banca Transilvania, BCR, CEC Bank, Patria Bank, Libra Bank, Vista Bank. Comisionul pentru o plata instant la Raiffeisen este acelasi ca la un transfer interbancar obisnuit: 4,45 lei, dupa cum precizeaza banca: "O plata in lei efectuata de catre un client care nu detine un pachet de cont curent, de tip: Zero Tot, Zero Simplu, Premium sau FWR pe canal instant are comision identic cu cel al unei plati de acelasi tip efectuata pe canal standard: 4 lei+ 0.45 lei comision Transfond. Daca clientul nu indeplineste conditia de gratuitate la pachet (o plata lunar), va plati detalii

 



 

Ultimele Comentarii