BANCI | Profil

Banca Transilvania lanseaza o platforma online cu micile afaceri de cartier din Bucuresti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-04-15 18:59

 Banca Transilvania susţine antreprenorii printr-o nouă iniţiativă pentru solidarizarea românilor, Bucureştiul Întreprinzător 3.0

 BT continuă iniţiativele similare începute în 2020, Cumpără de lângă tine şi Cumpără de la o afacere mică

 85% dintre locuitorii din Bucureşti preferă să cumpere de la business-uri aflate în proximitatea locuinței, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research şi BT

Banca Transilvania vine cu o nouă iniţiativă, Bucureştiul Întreprinzător, platformă online despre oamenii şi ideile de business care au transformat capitala în cel mai întreprinzător oraş din România, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Este vorba de harta business-urilor din Bucureşti, cu branduri de cartier apreciate, care pot fi înscrise online pentru a fi cât mai cunoscute.

BT continuă astfel iniţiativele începute în 2020, #CumparaDeLangaTine şi CumparaDeLaoAfacereMica, prin care
şi-a propus să solidarizeze românii pentru a susţine afacerile locale.

Prin Bucureştiul Întreprinzător 3.0, banca doreşte să contribuie la consolidarea sentimentului de apartenenţă la cele 17 cartiere cuprinse în campanie.

Din acelaşi motiv, campania cuprinde inclusiv mesaje vizuale care vor ajunge la business-urile bucureştene, în linie cu brandul, poziţionarea fiecărui cartier din care fac parte: cartierul Piața Victoriei– Toate drumurile duc la
Victorie(i), Băneasa – Mon glamour, Colentina – Un bazar local cu fler internaţional, Berceni – La stradă e sufletul comerțului, Pipera – Tunari – Un festival de business etc.

De asemenea, o parte dintre afacerile înscrise online în platforma Bucureştiul Întreprinzător vor beneficia de
promovarea băncii prin canalele proprii de comunicare.

Un studiu recent realizat Reveal Marketing Research şi Banca Transilvania pe baza a peste 500 de interviuri online cu locuitori din Bucureşti cu vârsta între 18 şi 50 de ani arată că 85% dintre aceştia preferă să cumpere de la business-uri din cartier, aflate în proximitatea locuinţei.

Argumentele ţin atât de economisirea timpului (86%), cât şi de calitatea produselor şi serviciilor (peste 50%).

Majoritatea respondenților s-au arătat loiali afacerilor din cartierele lor, 57% recomandându-le prietenilor.

Bucureştiul Întreprinzător 1.0 şi 2.0

Recomandarea antreprenorilor a fost prima etapă a programului Bucureştiul Întreprinzător: antreprenorii promovaţi au nominalizat, la rândul lor, alte idei îndrăznețe, precum Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, În Fața Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonică Bucureşti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well.

Etapa a doua din Bucureştiul Întreprinzător a venit cu ceva nou, recomandarea vedetelor – persoanele care au ales să se
alăture iniţiativei BT au nominalizat şi promovat branduri ale antreprenorilor din Bucureşti, arătându-şi astfel susţinerea.

Lansat în iunie 2016, programul este o premieră în comunicarea băncilor din România, prin care BT contribuie la formarea unei comunități aparte, Bucureştiul Întreprinzător.

Taguri: Banca Transilvania  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania implementeaza o solutie de inteligenta artificiala

QUALITANCE și IBM Global Business Services (GBS) au fost selectate de către Banca Transilvania să dezvolte o soluție integrată, unificată și scalabilă, bazată pe inteligență artificială, care oferă experiențe digitale unitare angajaților și clienților băncii. Noua soluție a detalii

Depozitele la TBI Bank, garantate in Bulgaria, au crescut cu 21%

TBI Bank, o banca inregistrata in Bulgaria, anunta "o creștere sustenabilă a depozitelor, depășind în mod substanțial media pieței. Portofoliul total a crescut cu peste 21%, ajungând la 376 milioane euro." Depozitele romanilor la TBI Bank sunt garantate de fondul de detalii

Rezultatele BRD in T1 2021: creditele noi au crescut semnificativ

BRD Groupe Société Générale si-a prezentat rezultatele financiare in primul trimestru (T1) din 2021, in care se arata ca a fost un inceput de an solid. Imprumuturile noi acordate persoanelor fizice au crescut semnificativ, iar creditarea companiilor a detalii

Grupul ING obtine un profit de un miliard de euro in T1 2021

Rezultatul în T12021 înainte de impozitare este de 1.463 de milioane de euro; rentabilitatea capitalurilor rămâne puternică la 15,5%, conform unui comunicat al Grupului ING. Venitul net din dobânzi este în creștere comparativ cu T42020, susținut de detalii

 



 

Ultimele Comentarii