BANCI | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la ATM-uri, POS-uri si online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-04-14 21:18

Cardurile Raiffeisen Bank nu au putut fi folosite astazi, timp de mai multe ore, la ATM-uri (bancomate), POS-urile magazinelor si la platile online.

Clientii bancii s-au plans ca desi nu au putut face plati, sumele aferente acestora au fost retinute din conturi si nu au putut fi folosite.

Unii clienti Raiffeisen s-au plans ca li s-au retinut de doua ori tranzactiile esuate cu cardurile.

Mai multi clienti Raiffeisen au reclamat ca nu au reusit sa ia legatura cu banca prin telefon, fiind nevoiti sa astepte foarte mult timp pentru a li se raspunde.

Alti clienti Raiffeisen spun ca este inacceptabil ca nu aiba acces la banii din conturi din vina bancii, fiind pusi astfel in situatia de a nu putea plati cumparaturile.

Banca este criticata si pentru timpul indelungat in care solutioneaza acest incident si returneaza banii clientilor.

Anuntul Raiffeisen de pe Facebook:

"Dragi clienți,
Momentan întâmpinăm un incident tehnic care impactează tranzacționarea cu cardul de debit Raiffeisen la ATM/MFM, POS și tranzacționarea online.
Incidentul este în curs de investigare. Revenim cu informații.
Vă cerem scuze pentru neplăcerile cauzate..

UPDATE (13:04): Sistemele sunt acum stabile, iar tranzacționarea cu cardul de debit Raiffeisen la orice ATM/POS funcționează în parametri normali.
Toate tranzacțiile impactate pe parcursul incidentului vor fi deblocate automat, în mod constant."

Comentariile clientilor Raiffeisen de pe Facebook:

"Am plasat o comanda, banii au fost retinuti de 2 ori si comanda a picat. Deci si cu banii luati de 2 ori si fara comanda 😩 si nici la nr. de telefon nu raspunde nimeni."

"Astazi am incercat sa scot de la un atm BRD 300 lei, ( pt ca singurul atm raiffesen era mai departe) suma a fost debitata din cont, mi´a scuipat cardu afara, banii M*e, merg la banca, le povestesc ce si cum, sun la *2000 stau in asteptare de´mi vine a...... Raspunde finally cnv, again povestea cu intamplarea, am de asteptat cca 30 zile sa faca ei verificari si sa´mi fie returnati propri bani, ca mna au ei probleme si C***t, Pe bune ?! huuu, mance´vă !!! A mai patit cnv asta ? Merci !"

"1h si 11 min a durat povestea mea la *2000, 46 min am stat in asteptare, bataie de joc, daca nu se rezolva tot inchid de la ei, card debit, cumparaturi, nu pt 300 lei, ci Nesimtirea in sine, sa nu ai un nr de tell direct, sa stau in asteptare ca idiotu si nu numai."

"La fel am pățit și eu doar ca cu suma maxima de la BRD 900 lei si au fost retrasi din cont la fel tranzacție eșuată nici un ban in mana ,sun de dimineața cu orele si nimic toti operatori sunt in alta convorbire."

"De aproape 2 ore stau ca prostul si astept...cat naiba mai dureaza ca nici la atm nu merge!!!"

"Eu m-am facut de râs la benzinărie. A trebuit sa las buletinul ca garanție si sa merg sa caut un bancomat oarecare. Care, culmea, nu-mi elibera bani. Noroc ca am putut facr un transfer instant alt card. M-am facut destul de ras pe ziua de azi."

"Nici mie la atm nu merge. Dar am emotii ca dubleaza tranzactiile si daca trecuta am stat 6 sapt sa imi bage banii inapoi."

"Eu am rămas în peco..stau de 2 ore în peco...am alimentat și n am cum plati...e inacceptabil ce se întâmplă...niște incapabili, în 2021 când ne bazam pe carduri...sa ramai ca prostu cu un plastic fără valoare...si sa te mai și faci de ras....."

"De ce nu raspunde nimeni la numerele puse la dispoziție? De ce trebuie sa rămânem ca prosti în magazine cu buza umflata? Asa ceva e inacceptabil..."

"A mai primit cineva banii înapoi?? Am scos de la un alt atm si banii mi-au fost luați din cont dar in mana am primit un rahahat de hartie!"

"Sotul meu a incercat in februarie sa retraga de la un atm Otp folosind card debit Raiffeisen si nu ne-a eliberat nici banii nici chitanta desi cardul a fost debitat .In schimb, timp de o luna am facut numeroase plangeri la ei si apoi la OPC.De abia dupa 31 de zile am primit notificare ca disputa a fost transmisa la MasterCard iar banii au fost recuperati abia acum in aprilie."

"Nu se poate asa ceva! Imi iei banii si apoi lasa ca ii primesc eu înapoi. Daca scoteam tot salariul ce făceam?! Am o problema, o rata, chirie.. Nu e posibil asa ceva!"

"Si nu e prima dată. Cu prima ocazie scap de raiff."

"O banca in care nu exista comunicare! Sunt dezamagita!
As renunta si maine la serviciile dvs dar deocamdata nu pot.Ati merita sa fiti reclamati!
Clientul nostru sclavul nostru!!"

"Si banii pe care i-am pierdut in tranzactiile de dimineata cine ii restituie ? Foarte dezamagit de serviciile voastre , este bine ca puteti trimite SMS-uri cu oferte dar astfel de deranjamente nu pot fi informate din timp sa evitam asemenea complicatii !"

"Am sunat, cica teoretic sumele se vor restitui pana maine, a fost o eroare de sistem intre 12 si 13... Daca banii nu revin in cont pana maine mi-a spus sa ii sun din nou."

"Pe mine m-a pus sa fac cerere, cu toate detaliile. Cică in cateva zile se rezolva."

"Încă nu ați dat drumul!!! Tot cu banii pe minus și fără posibilitate de a avea acces la ei", a comentat un client Raiffeisen, in jurul orei 19.

Probleme si cu aplicatia de mobile banking

Unii clienti Raiffeisen s-au plans ca au probleme si cu aplicatia de mobile banking, Raiffeisen Smart Mobile:

"Aplicatia nu merge in acest moment. Nu imi vede conturile deschise la Raiff."

"Raiffeisen Bank Romania ne puteți spune ceva despre nefuncționarea aplicației? A, mă scuzați, e târziu. Pe de altă parte, desigur, ce să facem cu banii la ora asta...?"

"Zilnic sunt probleme cu aplicatia! In special in a doua a parte a zilei..."

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  Raiffeisen Smart Mobile  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profit record al sistemului bancar in primele noua luni din 2021

Sistemul bancar romanesc, format din 34 de institutii de credit, dintre care o cooperativa de credit (Creditcoop) si doua banci pentru locuinte, a obtinut in primele trei trimestre din 2021 un profit reecord de aproximativ 6,6 miliarde lei, conform indicatorilor agregati publicati de Banca detalii

BRD isi avertizeaza clientii despre cresterea tentativelor de fraude online

BRD isi avertizeaza clientii despre cresterea tentativelor de fraude online, prin intermediul unor mesaje prin e-mail, SMS sau retelele sociale care aparent vin din partea bancii, dar care in realitate sunt ale hackerilor care incearca sa fure datele personale si parolele cardurilor si detalii

Clientii ING, vizati de e-maluri tip phishing (inselaciune electronica)

Mai multi cititori ne semnaleaza ca primesc frecvent e-mailuri care par a veni de la banca ING, dar care in realitate au alte adrese de expediere si care contin linkuri catre pagini clona, false, ale ING Bank menite a fura datele personale precum numarul cardurilor si parolele de acces in detalii

Zdenek Romanek este noul sef al Raiffeisen Bank Romania, in locul lui Steven van Groningen

Grupul Raiffeisen Bank International (RBI) a desemnat noul CEO al Raiffeisen Bank Romania, in urma unui proces de selectie international: Zdenek Romanek se va alatura echipei Raiffeisen Bank incepand cu data 1 februarie 2022, si va prelua mandatul dupa aprobarea de catre Banca Nationala a detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • BT pay

    Exact aceiasi problema ca dl Ionescu si dna Jeni am si eu. Daca aveti o solutie va rog? Multumesc ... detalii

  • YOU BRD

    Aplicatia MY BRD este inca functionala, o puteti reinstala din Google Play, App Store sau Windows ... detalii

  • YOU BRD

    Foarte proasta aplicatia.O vreau pe cea veche.Cum pot sa o reinstalez pe cea ... detalii

  • Buna ziua!

    Am instalat bt pay, am introdus numele și nr de telefon, îmi vine mesajul de confirmare prin SMS ... detalii

  • Rambursare anticipata

    Buna seara, Cum pot convinge funcționarul de la banca (in cazul meu BRD), ca rata pe care vreau ... detalii