Criza COVID-19 | Ultima Ora

Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.

"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.

"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.

Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."

Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".

Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:

"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."

"Si eu am incercat toata ziua azi."

"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".

"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."

"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Iordache Alexandra
Am uitat codul pin la Smart mobile




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profitul bancilor creste puternic, cu 70%

Profitul sistemului bancar a inregistrat o crestere puternica in primul trimestru al anului, cu 70% fata de aceeasi perioada a anului precedent, de la 2 la 3,4 miliarde lei, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Umflarea castigurilor detalii

Credit pentru panouri fotovoltaice, de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu energia, care cuprinde finanțare BT pentru panouri fotovoltaice, simulator online de economisire a banilor și oferte specifice din partea partenerilor băncii în acest program, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluțiile sunt destinate antreprenorilor care doresc să-și crească sustenabil afacerea prin producerea și utilizarea energiei verzi din surse regenerabile. Soluții pentru reducerea consumului de energie și independență energetică:  Creditul pentru panouri fotovoltaice o Fără comision de acordare până la finalul anului o Perioadă de acordare de până la 10 ani o Împrumuturi detalii

BCR este a 4-a banca la care se pot face transferuri catre un numar de telefon, fara cod IBAN

Banca Comerciala Romana (BCR) este a patra banca ai carei clienti pot face transferuri de bani catre numerele de telefon ale clientilor Bancii Transilvania (BT), ING si CEC Bank, fara a fi necesar codul IBAN.  Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George printr-o nouă funcționalitate și lansează plățile intra și interbancare prin intermediul numerelor de telefon. Astfel, clienții BCR pot transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea de plată funcționează prin intermediul TRANSFOND și este valabilă între băncile participante la serviciu și între clienții care și-au dat acordul de a detalii

ANPC cere bancilor sa schimbe modul de calcul al ratelor la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a sanctionat mai multe banci pentru modul in care calculeaza ratele la credite. Concret, ANPC spune ca "pe graficul de rambursare, rata era compusă, în primii ani, 25% din soldul principal de rambursat și 75 % dobândă. Prin aceasta modalitate de calcul, consumatorii plateau, de fapt, preponderent dobândă. Comisarii ANPC au propus măsura de emitere a unor noi grafice de rambursare, atât pentru creditele aflate în curs, cât și pentru cele viitoare, unde principalul creditului datorat să fie achitat de către consumatori în rate egale, pe întreaga perioadă de creditare, în raport cu dobânda detalii

 



 

Ultimele Comentarii