Criza COVID-19 | Ultima Ora

Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.

"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.

"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.

Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."

Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".

Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:

"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."

"Si eu am incercat toata ziua azi."

"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".

"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."

"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Iordache Alexandra
Am uitat codul pin la Smart mobile




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



La ATM-urile BCR se pot retrage contactless bani

Banca Comercială Română a demarat implementarea funcționalității de retragere contactless a numerarului la bancomatele și multifuncționalele sale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Funcționalitatea va fi disponibilă atât pentru cardurile emise de BCR, detalii

Rezultatele ING Bank in S1 2022: profit net in crestere cu 39%, la 535 milioane lei

ING Bank anunta, intr-un comunicat, rezultatele din prima jumatate a anului 2022: profit net de 535 milioane lei, in crestere cu 39%, depozite mai mari cu 11%, pana la 51 miliarde lei si in avans de 20% a creditelor brute, la 36,5 miliarde lei.  Costurile cu provizioanele au scazut cu 23%, la 103 milioane lei, iar taxele platite s-au majorat cu 112%, la 368 milioane lei. Comunicatul ING Bank:  ING Bank România: premiere în creditare și revenirea în topul dealerilor primari în trimestrul al doilea - ING aduce o nouă premieră pe piața din România: pre-aprobarea financiară a unui credit ipotecar 100% online; - În al doilea trimestru, ING a detalii

ING Bank: cum se face refuzul la plata pentru recuperarea banilor pe biletele Blue Air

ING Bank si-a informat clientii, intr-o postare pe Facebook, cum trebuie sa formuleze refuzurile la plata in cazul anularii zborurilor anulate de Blue Air, pentru a-si primi banii inapoi pe biletele achitate cu cardul. ING Bank nu mentioneaza, in anunt, numele companiei aeriene, insa se intelege ca este vorba de Blue Air, singura care si-a anulat zborurile in urma popririi conturilor de catre agentia de mediu a statului. Postarea ING Bank pe Facebook: "Venim în ajutorul clienților ING Bank România care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor detalii

Si la Raiffeisen Bank se pot face transferuri instant

Raiffeisen Bank anunta intr-un comunicat ca este a saptea banca din Romania care permite clientilor persoane fizice sa faca transferuri de bani instant, dupa Banca Transilvania, BCR, CEC Bank, Patria Bank, Libra Bank, Vista Bank. Comisionul pentru o plata instant la Raiffeisen este acelasi ca la un transfer interbancar obisnuit: 4,45 lei, dupa cum precizeaza banca: "O plata in lei efectuata de catre un client care nu detine un pachet de cont curent, de tip: Zero Tot, Zero Simplu, Premium sau FWR pe canal instant are comision identic cu cel al unei plati de acelasi tip efectuata pe canal standard: 4 lei+ 0.45 lei comision Transfond. Daca clientul nu indeplineste conditia de gratuitate la pachet (o plata lunar), va plati detalii

 



 

Ultimele Comentarii