BANCI | Ultima Ora

Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-07 17:17

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online nu au functionat astazi pe parcursul catorva ore.

De asemenea, clientii Raiffeisen nu au putut utiliza nici bancomatele pentru depunerea de numerar si nu au primit PIN-ul prin SMS.

Iata anuntul publicat de Raiffeisen, pe Facebook, in jurul orei 13:

"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

De asemenea, nu se poate depune numerar la MFM, nu se primește PIN prin SMS.

Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația. Estimăm că rezolvarea incidentului va dura 2 ore.

[UPDATE] 14:25

✅ Aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online sunt din nou disponibile începând cu ora 14:15.
✅ Depunerea de numerar la MFM- disponibilă începând cu ora 14:00
✅ Transmiterea SMS către clienți - disponibilă începând cu ora 14:00

In prezent, pe site-ul Raiffeisen.ro, la sectiunea disponibilitatea serviciilor, toate serviciile bancii apar ca fiind functionale.

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele sunt frecvente

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca au prea des probleme cu utilizarea aplicatiilor online sau cu cardurile bancii:

"Mai bine ne anuntati doar cand functioneaza...ca sa nu mai avem surprize."

"Tot in ziua de salariu va pica sistemu´."

"Raiffeisen Bank Romania, dar asta se intampla cel putin saptamanal, daca nu cu o regularitate mai mare si va spun din experienta mea."

"Foarte des. Ma gandesc sa plec de la Raiffeisen Bank."

"Cam des pica sistemul."

"De ieri e picat sistemul."

"Faceti sa mearga lucrurile normal si sa nu avem probleme. Au fost destule cu noul sisitem de accesare on line ! O luam de la capat ?? Foarte frustrant!"

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profitul bancilor creste puternic, cu 70%

Profitul sistemului bancar a inregistrat o crestere puternica in primul trimestru al anului, cu 70% fata de aceeasi perioada a anului precedent, de la 2 la 3,4 miliarde lei, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Umflarea castigurilor detalii

Credit pentru panouri fotovoltaice, de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu energia, care cuprinde finanțare BT pentru panouri fotovoltaice, simulator online de economisire a banilor și oferte specifice din partea partenerilor băncii în acest program, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluțiile sunt destinate antreprenorilor care doresc să-și crească sustenabil afacerea prin producerea și utilizarea energiei verzi din surse regenerabile. Soluții pentru reducerea consumului de energie și independență energetică:  Creditul pentru panouri fotovoltaice o Fără comision de acordare până la finalul anului o Perioadă de acordare de până la 10 ani o Împrumuturi detalii

BCR este a 4-a banca la care se pot face transferuri catre un numar de telefon, fara cod IBAN

Banca Comerciala Romana (BCR) este a patra banca ai carei clienti pot face transferuri de bani catre numerele de telefon ale clientilor Bancii Transilvania (BT), ING si CEC Bank, fara a fi necesar codul IBAN.  Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George printr-o nouă funcționalitate și lansează plățile intra și interbancare prin intermediul numerelor de telefon. Astfel, clienții BCR pot transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea de plată funcționează prin intermediul TRANSFOND și este valabilă între băncile participante la serviciu și între clienții care și-au dat acordul de a detalii

ANPC cere bancilor sa schimbe modul de calcul al ratelor la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a sanctionat mai multe banci pentru modul in care calculeaza ratele la credite. Concret, ANPC spune ca "pe graficul de rambursare, rata era compusă, în primii ani, 25% din soldul principal de rambursat și 75 % dobândă. Prin aceasta modalitate de calcul, consumatorii plateau, de fapt, preponderent dobândă. Comisarii ANPC au propus măsura de emitere a unor noi grafice de rambursare, atât pentru creditele aflate în curs, cât și pentru cele viitoare, unde principalul creditului datorat să fie achitat de către consumatori în rate egale, pe întreaga perioadă de creditare, în raport cu dobânda detalii

 



 

Ultimele Comentarii