BANCI | Ultima Ora

Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-07 17:17

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online nu au functionat astazi pe parcursul catorva ore.

De asemenea, clientii Raiffeisen nu au putut utiliza nici bancomatele pentru depunerea de numerar si nu au primit PIN-ul prin SMS.

Iata anuntul publicat de Raiffeisen, pe Facebook, in jurul orei 13:

"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

De asemenea, nu se poate depune numerar la MFM, nu se primește PIN prin SMS.

Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația. Estimăm că rezolvarea incidentului va dura 2 ore.

[UPDATE] 14:25

✅ Aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online sunt din nou disponibile începând cu ora 14:15.
✅ Depunerea de numerar la MFM- disponibilă începând cu ora 14:00
✅ Transmiterea SMS către clienți - disponibilă începând cu ora 14:00

In prezent, pe site-ul Raiffeisen.ro, la sectiunea disponibilitatea serviciilor, toate serviciile bancii apar ca fiind functionale.

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele sunt frecvente

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca au prea des probleme cu utilizarea aplicatiilor online sau cu cardurile bancii:

"Mai bine ne anuntati doar cand functioneaza...ca sa nu mai avem surprize."

"Tot in ziua de salariu va pica sistemu´."

"Raiffeisen Bank Romania, dar asta se intampla cel putin saptamanal, daca nu cu o regularitate mai mare si va spun din experienta mea."

"Foarte des. Ma gandesc sa plec de la Raiffeisen Bank."

"Cam des pica sistemul."

"De ieri e picat sistemul."

"Faceti sa mearga lucrurile normal si sa nu avem probleme. Au fost destule cu noul sisitem de accesare on line ! O luam de la capat ?? Foarte frustrant!"

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING Bank va emite carduri din plastic reciclat

Începând cu luna septembrie a acestui an, ING Bank va începe tranziția portofoliului de carduri către o alternativă sustenabilă și prietenoasă cu mediul, din plastic reciclat. Astfel, banca va reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%, dar și energia detalii

Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe detalii

ROBOR: 5,5%, EURIBOR: - 0,4%. Ce bine ca am credit in euro!

"Ce bine ca am credit in euro! Daca-l aveam in lei, acum as fi avut probleme, cu ROBOR-ul la peste 5%, in timp ce Euribor-ul este -0,4%", se bucura un cititor. L-am intrebat daca nu este afectat, in schimb, de cursul valutar leu/euro. "Deloc, a raspuns el. Am aceeasi rata de ani detalii

First Bank si-a sporit semnificativ profitul

First Bank raportează un profit de 57,1 milioane de lei pentru anul 2021, o creștere semnificativă față de perioada similară precentă, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Veniturile operaționale nete ale băncii au crescut cu 7% față detalii

 



 

Ultimele Comentarii