BANCI | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania promoveaza produsele si serviciile romanesti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-10-27 21:55

BT lansează o nouă iniţiativă pentru susţinerea antreprenorilor, de această dată pentru cei care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi prin afacerile lor, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu de toate de lângă bloc, florăria de pe strada vecină sau magazinul online cu produse naturiste – şi multe alte exemple – sunt business-uri locale şi sufletul oricărui cartier sau oraş.

Cumpără de lângă tine! este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii, aşa încât să afle despre ele cât mai multe persoane.

Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală.

Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară, chiar dacă nu sunt clienţi BT.

Campania începe azi cu Ömer Tetik, Director General, care
prezintă Filgud (Bucureşti), Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, care vorbeşte despre Panemar (Cluj-Napoca) şi cu Sorina Ţigăntea, Manager Relaţii Clienţi Agribusiness, care promovează business-ul Floare din Banat (Timişoara).

Urmează alţi zeci de #OameniDeLaBT.

“Mă întreabă lumea ce este de făcut acum în România. Cred că sunt multe de făcut, dar un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Mă bucur să fiu parte din această iniţiativă şi îi provoc pe cei care mă cunosc, pe colegii şi prietenii mei: alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună. Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Challenge deschis!” – declară Ömer Tetik, Director General BT.

“Nu este o simplă campanie. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum
impactează acestea ţara.” – continuă Ömer Tetik.

Banca a venit şi cu alte iniţiative pentru a susţine antreprenorii în contextul pandemiei. Aşa sunt cele două hub-uri pentru cumpărături online, #DirectLaTine şi #InMişcare, lansate împreună cu clienţii, precum şi Cumpără de la o afacere mică, pentru a impulsiona cât mai multe persoane să cumpere de
la firme aflate la început de drum.

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania deschide Agenții Dialog, fara ghisee, doar pentru consultanta

 Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6)  Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în detalii

Banca Transilvania deschide Stup, un spatiu dedicat antreprenorilor

Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu detalii

Banca Transilvania sustine femeile care conduc afaceri

Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF. Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025, în acțiuni destinate susținerii femeilor cu detalii

Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

 



 

Ultimele Comentarii