BANCI | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania promoveaza produsele si serviciile romanesti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-10-27 21:55

BT lansează o nouă iniţiativă pentru susţinerea antreprenorilor, de această dată pentru cei care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi prin afacerile lor, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu de toate de lângă bloc, florăria de pe strada vecină sau magazinul online cu produse naturiste – şi multe alte exemple – sunt business-uri locale şi sufletul oricărui cartier sau oraş.

Cumpără de lângă tine! este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii, aşa încât să afle despre ele cât mai multe persoane.

Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală.

Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară, chiar dacă nu sunt clienţi BT.

Campania începe azi cu Ömer Tetik, Director General, care
prezintă Filgud (Bucureşti), Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, care vorbeşte despre Panemar (Cluj-Napoca) şi cu Sorina Ţigăntea, Manager Relaţii Clienţi Agribusiness, care promovează business-ul Floare din Banat (Timişoara).

Urmează alţi zeci de #OameniDeLaBT.

“Mă întreabă lumea ce este de făcut acum în România. Cred că sunt multe de făcut, dar un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Mă bucur să fiu parte din această iniţiativă şi îi provoc pe cei care mă cunosc, pe colegii şi prietenii mei: alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună. Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Challenge deschis!” – declară Ömer Tetik, Director General BT.

“Nu este o simplă campanie. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum
impactează acestea ţara.” – continuă Ömer Tetik.

Banca a venit şi cu alte iniţiative pentru a susţine antreprenorii în contextul pandemiei. Aşa sunt cele două hub-uri pentru cumpărături online, #DirectLaTine şi #InMişcare, lansate împreună cu clienţii, precum şi Cumpără de la o afacere mică, pentru a impulsiona cât mai multe persoane să cumpere de
la firme aflate la început de drum.

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

Banca Transilvania, apreciata pentru comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obtinut rating Vektor maxim pentru comunicarea cu investitorii in urma evaluarii Asociatiei pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este al treilea an consecutiv in care BT primeste 10 puncte din 10 detalii

Intreb BT, site-ul de informatii utile al Bancii Transilvania, a avut 3,6 milioane vizitatori, doua treimi fiind persoane de peste 65 de ani

3,6 milioane de persoane au accesat informații pe platforma Întreb BT în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă +23% ca număr de vizitatori și +22% din punctul de vedere al vizitelor făcute, prin comparație cu 2020, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care detalii

Aplicatia BTPOS permite acceptarea in magazine a platilor cu cardul, telefonul sau alte accesorii de plata

Banca Transilvania lansează BTPOS App, care transformă dispozitivul cu sistem de operare Android al unui comerciant în POS care acceptă plăți contactless cu cardul, telefonul sau cu alte accesorii de plată, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT oferă un detalii

 



 

Ultimele Comentarii