TEHNOLOGII BANCARE | Banca Transilvania (BT)

BT Pay permite accesul la Google Fit si Apple Health

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-10-06 19:48

Incepând de azi, BT Pay merge alert dincolo de banking, prin încurajarea unui stil de viață sănătos. Noua facilitate aduce integrarea BT Pay cu aplicațiile de monitorizare a activității fizice Google Fit şi Apple Health, oferind utilizatorilor acces la premii în funcţie de activitatea lor fizică, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga:

Prin această mişcare, banca pregăteşte platforma pentru integrarea mai multor oferte care susțin un stil de viață sănătos, continuând să construiască un ecosistem de oferte şi premii de tip gamification.

“Facem încă un pas mare către obiectivul nostru de a fi primul super-app de payments şi banking din România.

BT Pay a fost primul wallet single issuer din ţară şi şi-a păstrat pozitia pe podium prin faptul că am completat periodic aplicaţia cu noi facilităţi, inclusiv din zone complementare cu bankingul – donații, oferte şi sănătate.

Fiecare dintre noi, deşi avem multe aplicaţii pe telefon, folosim zi de zi doar câteva. Acestea sunt super-apps, iar BT Pay devine una dintre ele.“ - declară Oana Ilaş, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania.

Oana Ilaş, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania
Oana Ilaş, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania

Doze sănătoase de date despre activitatea fizică, în BT Pay

Prin accesul în BT Pay la detalii despre activitatea fizică, dar şi prin premiile acordate, banca încurajează un stil de viaţă activ şi sănătos.

Utilizatorii aplicaţiei vor avea acces la informaţii despre paşii făcuți, distanţa parcursă şi durata activităţii fizice direct din aplicaţie, iar BT pregăteşte campanii personalizate cu beneficii pentru clienţi, pe baza acestor date.

Primul premiu pentru utilizatorii BT Pay este o asigurare pentru incidente, iar etapele care trebuie parcurse sunt următoarele:

 Accesarea secţiunii Oferte-Premii în mişcare din BT Pay şi conectarea contului Google Fit sau Apple Health sau Fitbit;

 Parcurgerea a circa 10.000 de paşi/zi în perioada 5-31 octombrie a.c., ceea ce înseamnă 270.000 în total;

 Activarea ofertei după atingerea țintei de paşi;

 Realizarea de plăţi de cel puțin 100 lei cu BT Pay, Apple Pay sau Fitbit Pay în perioadacampaniei.

BT Pay & #bankingladistanţă

BT Pay este una dintre soluţiile pentru banking prin telefon.

Inclusiv în contextul pandemiei, pentru a ajuta clienţii cu cât mai multe soluţii pentru banking de la distanţă, Banca Transilvania a accelerat lansarea unor facilităţi în aplicaţie începând cu luna martie a.c., iar cele mai importante dintre acestea sunt următoarele:

 Cardul BT nou emis, reemis la cerere sau la scadenţă apare în BT Pay în format digital înainte ca un client să intre în posesia cardului fizic.

 Pot fi retraşi bani cu telefonul de la toate bancomatele Băncii Transilvania, pe bază de cod generat din BT Pay şi primit prin SMS.

 Pot fi incluse în aplicaţie inclusiv carduri emise în România de alte bănci şi de fintech-uri pentru transferuri de bani în cardurile BT.

 Donaţii prin BT Pay.

 Acces la detaliile despre fiecare card din aplicaţie, precum număr, data expirării şi CVV, informaţii pentru cumpărături online rapide.

 Confirmarea cumpărăturilor online cu ajutorul BT Pay prin autentificare biometrică sau folosind metoda de deblocare a telefonului.

1 din 4 clienţi folosesc cardul BT înrolat în wallet-uri: banca a ajuns la peste 1 milion de carduri unice digitale, din cele peste 4 milioane de carduri fizice, care acum sunt active în BT Pay, Apple Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay.

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

Banca Transilvania, apreciata pentru comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obtinut rating Vektor maxim pentru comunicarea cu investitorii in urma evaluarii Asociatiei pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este al treilea an consecutiv in care BT primeste 10 puncte din 10 detalii

Intreb BT, site-ul de informatii utile al Bancii Transilvania, a avut 3,6 milioane vizitatori, doua treimi fiind persoane de peste 65 de ani

3,6 milioane de persoane au accesat informații pe platforma Întreb BT în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă +23% ca număr de vizitatori și +22% din punctul de vedere al vizitelor făcute, prin comparație cu 2020, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care detalii

Aplicatia BTPOS permite acceptarea in magazine a platilor cu cardul, telefonul sau alte accesorii de plata

Banca Transilvania lansează BTPOS App, care transformă dispozitivul cu sistem de operare Android al unui comerciant în POS care acceptă plăți contactless cu cardul, telefonul sau cu alte accesorii de plată, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT oferă un detalii

 



 

Ultimele Comentarii