IFN | Interviu

CNA interzice o reclama Provident la credite; ce spune IFN-ul

Autor: Bancherul.ro
2020-10-04 09:19

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis sa interzica o reclama la creditele IFN-ului Provident difuzata pe posturile de televiziune, pentru ca nu informa corect publicul cu privire la costul ridicat al respectivelor imprumuturi, reflectat de Dobanda Anuala Efectiva (DAE). Mai ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: Publicitate inselatoare  Provident  DAE credite nevoi personale  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



„Cautam solutii pentru creditele pe termen lung si scurt, pentru fiecare client si fiecare produs” - Interviu cu Dana Dima (Demetrian), vicepresedinte BCR

Vom vorbi despre modalitățile prin care putem echilibra raportul dintre consumatori și bănci în cadrul negocierilor purtate la CSALB. Care dintre soluțiile implementate prin moratoriile legislative credeți că ar putea fi adaptate și extinse de către bancă în detalii

„Bancile cumpara si vand incredere”. Rolul CSALB pentru sistemul bancar - Interviu cu Florin Danescu, Presedintele executiv al Asociatiei Romane a Bancilor

Negocierea dintre consumatori și bănci, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) poate fi una dintre „monedele” de schimb pentru încrederea în sistemul bancar românesc. Care sunt avantajele pe detalii

Dupa amanarea ratelor la credite, problemele ar putea continua, pentru unii clienti ai bancilor si IFN-urilor: solutiile gasite de CSALB

Astăzi expiră termenul până la care consumatorii pot trimite cereri de amânare a plății ratelor pentru cel mult 9 luni, potrivit moratoriilor legislative. Din solicitările transmise de consumatori către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar detalii

Criza COVID-19 a avantajat producatorii romani de legume, datorita reducerii importurilor

Restrictiile de circulatie impuse de criza coronavirusului Sars-cov 2, care a diminuat volumul de importuri, a avantajat producatorii romani de legume, care si-au gasit astfel o mai mare piata de desfacere, astfel ca au avut nevoie de mai multe finantari pentru extinderea productiei. In detalii

 



 

Ultimele Comentarii