IFN | Interviu

CNA interzice o reclama Provident la credite; ce spune IFN-ul

Autor: Bancherul.ro
2020-10-04 09:19

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis sa interzica o reclama la creditele IFN-ului Provident difuzata pe posturile de televiziune, pentru ca nu informa corect publicul cu privire la costul ridicat al respectivelor imprumuturi, reflectat de Dobanda Anuala Efectiva (DAE). Mai ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: Publicitate inselatoare  Provident  DAE credite nevoi personale  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Traian Halalai, Eximbank: doar prin educație se poate crea o societate cu valori corecte, care să genereze progres și prosperitate

"Doar prin educație se poate crea o societate cu valori corecte, care să genereze progres și prosperitate", spune Traian Halalai, presedinte executiv EximBank, intr-un interviu pe tema educatiei financiare:  - Ce considerati ca trebuie facut pentru cresterea detalii

Procesatorul de carduri SIBS: in 9 iunie am inregistrat restrictii tehnice severe la platile cu cardurile mai multor banci

Procesatorul de carduri portughez SIBS Romania, care a in 2020 a preluat firma romaneasca Romcard, confirma ca sambata, 9 iunie 2022, a inregistrat "restrictii tehnice severe", care au afectat platile cu carduri ale mai multor banci, pe perioada intregii detalii

Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță, pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Mircea Stroe - conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu - conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan - reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. (vezi video la finalul detalii

Valeriu Stoica: Judecatorii ar trebui sa recomande concilierea, inainte de procesul dintre un consumator si o banca

„Primul lucru pe care ar trebui să îl facă judecătorul la începutul procesului ar fi să întrebe părțile dacă au apelat la concilierea în cadrul CSALB.” „Cele mai armonioase comunități sunt cele detalii

 



 

Ultimele Comentarii