Criza COVID-19 | Stirea Zilei

A treia zi cu probleme de functionare la aplicatia Home Bank a ING Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-08-11 21:43

Home Bank, aplicatia de online banking a ING Bank, are probleme de functionare, pentru a treia zi consecutiv, dupa ce duminica banca a actualizat aplicatia cu o noua versiune, care insa a avut diverse "buguri", unele dintre ele corectate, altele inca in curs de rectificare.

Mii de clienti ai bancii au reclamat ca nu pot utiliza Home Bank, conform reprezentantilor bancii.

Pe site-ul ING, la starea serviciilor, exista in prezent urmatorul anunt:

"În urma release-ului noii versiuni a Home’Bank de duminică, am întâmpinat unele buguri pe care le-am corectat în cea mai mare măsură.
Este posibil însă ca o parte din utilizatorii de IOS să mai întâmpine uneori o problemă legată de activarea vibrației atunci când folosesc aplicația – aici am făcut corecția și urmează să fie implementată mâine, când Appstore va urca noua versiune a aplicației.
Totodată, unii utilizatori nu își pot vizualiza conturile din portofoliu, accesând aplicația de pe mobil. Până rezolvăm situația, recomandăm utilizarea Home´Bank în browser sau reinstalarea aplicației și ștergerea cache."

Clientii ING au postat multe mesaje pe pagina Facebook a bancii, in care aceasta este reclamata pentru frecventa prea mare cu care apar problemele in utilizarea Home Bank, precum si lipsa informarii adecvate in aceste cazuri.

"De ce in aplicatia mobila nu apar conturile pentru a realiza un transfer? Nu e vreun update nou si tot apare problema asta", a reclamat, astazi, un client ING.

"ING Romania, eu de vineri nu ma pot loga in aplicatia voastra. Platile cu telefonul nu funcționează nici ele. Am sunat azi la call center, s-a deschis un caz si mi s-a comunicat ca pana in pranz se remediaza. Ideea este ca nici acum nu ma pot loga. Si inainte sa-mi dati un reply standard sunt eu proactiv si va spun: am sters cache, app data, reinstalat aplicatia de cel putin 5 ori, restartat telefonul, incercat sa ma loghez atat pe wi-fi cat si pe 5G. (Toate acestea pe Android 10). Imi pare rau dar situatia pe care ati generat-o este cel putin jenanta chiar inacceptabila in acest moment", s-a plans ieri un client ING, ple Facebook.

"Buna ziua! Aplicatia inca nu functioneaza normal. Cand se vor rezolva problemele? Deja sunteti in a doua zi de nefunctionare in parametri. Conturile nu mai sunt vizibile."

"Aplicaţia Homebank pe IOS 13.3.1 e stricată. De vineri, 7 august. Cu tot cu update-ul la zi", s-a plans alt client.

ING a raspuns: "te rugam sa reinstalezi aplicatia si sa reincerci logarea in app."

"Stergem, instalam din nou. Iar stergem, iar instalam. Super profi! Cea mai jalnica aplicatie de home bank", a replicat un client ING.

Unii clienti ING s-au plans ca nu pot folosi Home Bank nici dupa reinstalarea aplicatiei:

"Si daca dupa reinstalare primesc constant eroarea “Lipsa conexiune la internet”, ce solutie se propune?"

"Nu merge nici dupa reinstalare. Mesajul e ca nu am internet - clar problema de aplicatie. Am reusit sa fac o plata... zic eu... dar nu mai pot vedea daca e reusita sau nu, nu pot descarca pdf, nada-zip-niente... Nici app-ul nu merge nici pe web. ING rezolva problema 🤬 e a nu stiu cata oara in ultima vreme in care avem probleme cu ea! WTF"

ING a recunoscut problema:

"In cursul acestei zile, o parte dintre utilizatorii ING Home’Bank au accesat cu dificultate aplicația. Situatia a fost remediata in prezent", a anuntat ieri ING.

Clientii ING se plang de lipsa de comunicare a bancii privind incidentul:

"ING Romania nu vad nici un comunicat ca ati dat gherle in piata cu ultimul update. Obligati tot userbase-ul sa faca reinstall de aplicatie?"

"ING Romania ar fi de apreciat ca in astfel de situatii sa faceti o informare punctuala pentru clienti (pe sms sau email)."

"Draga ING Romania cum ar fi fost sa faceti o comunicare oficiala legata de problema intampinata in urma update-ului aplicatiei mobile? Dar nu, mai bine sa bagam totul sub pres si sa tacem ca purcelusul in papusoi."

ING a raspuns: "starea serviciilor noastre este actualizata in timp real aici: https://ing.ro/stare-servicii. Cunoastem problema și investigăm in prezent. Pana la remediere recomandam reinstalarea aplicației."

"ING Romania, tocmai asta e problema: starea serviicilor e ok, solutia e stergerea si reinstalarea aplicatiei, adica fix ce recomandati in mesajul deja inregistrat cand suni la voi. Era asa greu sa faceti un post/comunicat despre asta?", a replicat un client ING.

Cum a comunicat ING acest incident? i-am intrebat pe reprezentantii bancii.

Raspunsul ING: "am comunicat aceste probleme schimbând statusul de disponibilitate pentru aplicația mobilă pe ing.ro (pagina de stare servicii) și mesajul prin care explicăm erorile. De asemenea, am adăugat un mesaj de întâmpinare la apelul în call center și am comunicat prin canalele noastre de social media, răspunzând clienților afectați. Toate aceste canale sunt cele mai relevante pentru clienții noștri care au întâmpinat dificultăți."

Clientii ING, nemultumiti de problemele frecvente, renunta la banca

"Nu ne interesează unde vedem starea serviciilor, la voi crapa aplicatia de 2 ori pe luna..."

"Buna ziua! Mai am un pic si renunt la serviciile bancii. Aveti MARI probleme cu aplicatia online. Nu ma mai rugati sa reinstalez, sterg cache si sa reincerc pentru ca nu merge. Lucrez in IT si va pot confirma faptul ca aplicatia nu este stabila si ne faceti mari probleme in momentul in care trebuie sa realizam o plata online (mai ales celor care fac transferuri intre conturile personale). Daca ati fi penalizati pentru fiecare moment in care nu putem accesa propriile noastre conturi, ati da faliment intr-o luna. Inca putin si voi inchide 3 conturi la voi. Bafta!"

"Contul de firma l-am închis la ING. Urmează și cel personal? Aplicația mobila merge vag. Fără autentificare cu amprenta, nu înregistrează dispozitivul ca de încredere cere autentificare cu sms. La fel aplicația de desktop nu înregistrează diapozitiv de încredere. Ce draq se intimpla la voi?"

"ING Romania Aveti idee cand se va rezolva si eroarea de mai sus? Aplicatia e down de la ultimul update de vineri, telefonul nu este jailbroken, reinstalarea aplicatiei nu rezolva nimic."

ING a raspuns: "colegii investigheaza problema si incercam sa gasim o solutie. Va tinem la curent cand avem detalii!"

Cati clienti au fost afectati si cand se vor rezolva problemele? i-am mai intrebat pe reprezentantii ING.

Raspunsul ING:

"Aproximativ 1.400 de clienți au semnalat probleme de duminică și până astăzi. 99% dintre cei care au semnalat erori în urma actualizării au revenit la activitatea normală după reinstalare și curățare cache. Într-adevăr, există câteva cazuri în care reinstalarea aplicației nu a funcționat, motiv pentru care le-am recomandat și recomandăm în continuare acestor clienți să sune colegii din call center care vor înregistra problema specifică și vor reveni cu o soluție după ce au investigat."

ING are frecvent probleme cu aplicatia Home Bank sau cu cardurile.

Ultimul incident a avut loc la sfarsitul lunii iunie, cand ING Bank a dublat platile cu cardurile, pentru a doua luna la rand (vezi aici detalii).

"Salariul meu nu mai vrea la ING"

Clientii ING sunt satuli de serviciile tot mai slabe ale acestei banci, dupa cum rezulta din urmatoarele comentarii, pe Facebook:

🔴 ❗️planul meu pt toamna 2020 este SA SCAP DE VOI!
De ce?

👎🏻Tot timpul carpiti cate ceva, sunteti pe langa IT si modernitate. V-a crapat sistemul (a n-a oara) si mi-ati dublat tranzactiile - adica debitul (bref: am ramas cu minus pe card) exact cand eram in aeroport in Grecia si trebuia sa platesc ceva.

👎🏻Doua zile v-a luat ca sa ne puneti banii inapoi in conturi. Desigur am sunat si mi-ati spus sa ma descurc singur, pt ca voi sunteti o banca ce functioneaza pe principiul “la placinte inainte, la razboi inapoi” si nu dati doi bani pe clientii vostri. Daca nu era un domn binevoitor cu un card la alta banca mai de incredere pierdeam avionul sau bagajul. DIN CAUZA VOASTRA, FARA NICIO RECOMPENSARE.

👎🏻Sunteti niste CARPACI! (Cum naiba se strica sistemul asta astfel incat sa dubleze doar debitele - de fiecare data, niciodata creditele - ca sa vezi)

👎🏻Nici acum nu va merge Home-ul bine. Tot carpiti la el de vreo doi ani.

👎🏻Nu te poti loga cu amprenta, setezi notificari pe care oricum sistemul nu le efectueaza (dar le taxa la un mom dat), primesti sms-urile cu codurile pt 3D Secure dupa minute bune timp in care stai ca prostu. Zau, doar la voi e asa. Mai am doua alte aplicatii pe tel de la banci mai putin cu nasu pe sus decat voi.

👎🏻Serviciul Clienti este nepregatit complet, probabil nu puteti plati niste profesionisti si la salariile alea gasiti numai fara experienta.

👎🏻La updatarea datelor personale v-ati depasit atributiile, ati intrebat si ce servicii am si alte intrebari impertinente fara legatura cu contractul semnat anterior, probabil ca sa va construiti baze de date moka pe spinarea fraierilor.

👎🏻PARTEA DE INTERNET E DEZASTRU - asta in secolul 21.

👎🏻Sunteti praf, tot timpul va crapa ceva si cel mai important:

👎🏻👎🏻👎🏻VA IA ZILE CA SA REMEDIATI, deci nu ne putem baza pe banii nostri - si deci abia astept sa va parasesc

⛔️SALARIUL MEU NU MAI VREA LA ING 👎🏻
Logic. Il inteleg

"Serviciile, din ce in ce mai proaste. Conturi blocate, documente cerute doar in original, GDPR e o mare necunoscuta 🤮"

Taguri: aplicatie mobile banking  ING Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie ING Bank  reclamatie banca  probleme Home Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii