BANCI | Raiffeisen Bank

Raiffeisen are in continuare probleme cu cardurile, la o zi de la caderea sistemului; clientii reclama ca trebuie sa astepte 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-14 21:26

Raiffeisen Bank are in continuare probleme cu platile cu cardurile, dupa ce ieri intreg sistemul informatic aferent cardurilor, inclusiv ATM-urile si POS-urile, au fost nefunctionale, iar clientilor li s-au luat banii din conturi, desi tranzactiile nu au fost procesate.

Clientii Raiffeisen au acuzat banca ca nu au fost avertizati cu privire la nefunctionarea platilor cu cardurile, astfel ca au fost pusi in situatii neplacute, de a nu putea achita cumparaturile. Mai mult, au fost lasati si fara bani in conturi, desi n-au putut face plati sau retrageri de la ATM-uri (vezi aici detalii).

Banca a anuntat acum ca le-a inapoiat banii clientilor, insa unii dintre acestia se plang ca  inca nu si-au primit banii retinuti ieri din conturi sau ca li s-a transmis ca trebuie sa astepte 30 de zile pentru remedierea situatiei.

Anuntul Raiffeisen de astazi, pe Facebook, in jurul orei 17:

"Dragi clienți,

În acest moment tranzacțiile cu carduri funcționează normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată, în urma unei actualizări complexe a sistemelor informatice. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create! 

De asemenea, confirmăm că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi. 

În situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acțiune din partea clienților (apel în call center sau în agenție). 
Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!"

Unii clientii Raiffeisen s-au plans insa ca nu li s-au deblocat banii retinuti, iar altora li s-a spus ca vor primi banii inapoi abia peste 30 de zile:

"Eu am primit mesaj ca am banii inapoi in cont acum 2 ore, dar inca nimic ..", a postat un client, pe Facebook, marti 14 iulie, la ora 19:30.

"Mie mi-au retinut 1.000 de lei si mi-au spus ca in termen de 30 de zile mi-i vor da."

"Am 4.000 blocati la voi, timp de returnare 30 de zile, care o ora?"

"Mi-au luat banii de doua ori pentru o plata catre o alta banca. Noua aplicatie, un dezastru!"

"Mie nu mi s-a deblocat nicio suma...vorbiti balarii".

"Am incercat sa retrag 500 de lei de la ATM, tranzactia nu s-a putut efectua, dar banii mi-au fost retrasi din cont! In aplicatie apare tranzactie efectuata cu succes...asta este furt!"

 "N-ati fost in stare sa anuntati clientii ca nu functioneaza sistemul, ne-ati facut de ras la magazinele unde am vrut sa facem cumparaturi, sa va fie rusine, un simplu SMS ca nu functioneaza sistemul era mare lucru? Sa va fie rusine."

"Poate lucrurile s-ar schimba daca am face plangere catre Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau Politie..."

"Am sunat aseară si mi s-a zis ca se rezolva până la 24:00, eventual să revin cu un apel dimineața. Bineînțeles că nu s-au restituit banii. Azi dimineață am sunat din nou si mi s-a spus că se rezolvă imediat. Tot nimic. Acum vad update ca s-au restituit toți banii. Cum este posibil să se mintă în halul ăsta?! Încă nu s-a rezolvat nimic si iar o iau de la capăt cu 2-3 ore de așteptare pt a da de un operator call center 🙁 Deja mi se pare ca își bat joc de noi. Nu ne anunță nimeni ca sunt probleme (un sms, ceva) si apoi anunță banal pe Facebook că este totul ok. Serios? Văd că nu sunt o excepție, încă sunt multe persoane care așteaptă restituirea banilor", a postat un client pe Facebook astazi, in jurul orei 22.

Alte comentarii:

"Fugiți fraților la alta banca ...au devenit foarte neserioși in ultima perioada".

"Online banking nu functioneaza! Am blocat de 2 ori cardul pana acum. Cand restabiliti online bankingul?"

"Este o bancă extraordinar de mediocră și slabă !!! Mutați cît mai urgent conturile din această mediocră bancă !!! Da-ți în judecată această mediocră bancă!!!!"

"Sunt încă client la ei .....dar nu pentru mult timp.....cea mai japcoasa banca ...2% comision de retrage valută.....mult"

Bancherul.ro a intrebat Raiffeisen ce s-a intamplat ieri in privinta nefunctionarii sistemului de carduri si internet banking, cand se va remedia situatia, cati clienti au fost afectati si cand isi vor primi banii inapoi.

Raspunsul bancii este urmatorul:

"Au aparut niste intreruperi de scurta durata in contextul unor actualizari de sisteme de operare si operatiuni de mentenanta planificata, pe parcursul zilei de ieri. Sumele implicate in tranzactiile care au fost nefinalizate au fost deblocate."

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Raiffeisen are in continuare probleme cu cardurile, la o zi de la caderea sistemului; clientii reclama ca trebuie sa astepte 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi

Raiffeisen Bank are in continuare probleme cu platile cu cardurile, dupa ce ieri intreg sistemul informatic aferent cardurilor, inclusiv ATM-urile si POS-urile, au fost nefunctionale, iar clientilor li s-au luat banii din conturi, desi tranzactiile nu au fost procesate. Clientii detalii

Raiffeisen Bank a incalcat principiul comportamentului loial la creditele in franci elvetieni, au constatat judecatorii

Raiffeisen Bank nu si-a informat clientii carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) ca gradul lor de indatorare va creste exponential ca urmare a majorarii dobanzii si a deprecierii leului, au constatat judecatorii care au confirmat amenda primita de banca de la Autoritatea pentru detalii

Cum pot amana firmele ratele la creditele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank a publicat modul in care firmele cu cifra anuala de afaceri mai mica de 5 milioane de euro pot solicita suspendarea ratelor la credite, conform OUG 37/2020: - Apeland responsabilul de clientela dedicat, acelasi care se ocupa de solicitarile tale curente; - detalii

Raiffeisen actualizeaza datele personale ale clientilor prin telefon, nu si online

Raiffeisen Bank a facut posibila actualizarea datelor personale ale clientilor prin telefon, in contextul pandemiei coronavirusului, insa clientii acesteia se plang ca trebuie sa astepte foarte mult pana sa li se raspunda la apeluri. In aceasta perioada, cand toata lumea sta acasa, detalii

Ultimele Comentarii