ECONOMIE | Stiri economice

Seful Crama Ceptura face un apel pentru consumul de produse romanesti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-06 21:53

Crama Ceptura continuă comunicarea ancorată în realitățile acestor vremuri și lansează campania națională “Împreună pentru mai bine!’’. Campania se dorește a fi un îndemn la solidaritate, în această perioadă în care antreprenoriatul românesc este puternic încercat, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Mesajul este unul puternic, adresat deopotrivă antreprenorilor locali, cât și clienților. În ciuda vremurilor dificile pe care le traversăm, producătorii locali de vinuri, și nu numai, au continuat producția în condiții mai solicitante, având în prim plan siguranța tuturor, dar și supraviețuirea business-ului.

În ciuda acestor provocări cu totul noi, au reușit să pună în continuare pe mesele românilor aceleași produse excelente. 

Pentru a putea traversa cu bine această perioadă, unitatea este mai importantă ca oricând. Iată de ce consumul produselor românești este mai mult decât un simplu gest de susținere sau apreciere, este un act vital pentru întreaga economie și pentru revenirea business-urilor românești. 

“Pentru noi este important ca toți să înțelegem un mesaj: doar împreună și susținându-ne reciproc putem să îi convingem pe români să consume produse autohtone. Ne asumăm acest rol și ne dorim ca mesajul nostru să ajungă în cât mai multe case. Crama Ceptura va continua să pună pe mesele românilor vinuri de cea mai bună calitate’’, spune Marcel Grăjdieru, CEO Crama Ceptura.

Campania ’’Împreună pentru mai bine !’’ continuă platforma ’’Crama Ceptura ne aduce împreună’’, inițiată de brand ca răspuns firesc la aceste vremuri complicate și nemaiîntâlnite pe care le traversăm, atât la nivel individual, cât și în business. Sub aceeasi platformă au mai fost dezvoltate campaniile din primăvară “Salut!’’ și ’’Paștele online’’.

Campania “Împreună pentru mai bine!’’ se va desfășura în lunile iunie și iulie și cuprinde mai multe execuții : TV (doua spoturi de 25 si 10 de sec), print si online. 

Mixul de canale include TV, print si online (Social Media, Mobile Programmatic si Promovare Youtube).

Înființată în 2003, Crama Ceptura are în prezent o echipă puternică de profesioniști dedicați și tehnologii sofisticate, de ultimă generație. Totul pentru a valorifica la maxim cele 14 zile în plus de soare pe care natura le oferă acestui tărâm binecuvântat. De mai bine de 15 ani, calitățile deosebite ale vinului produs la Crama Ceptura sunt apreciate nu doar de consumatorii din România, dar și de amatorii acestei nobile băuturi de calitate de peste hotare.

Din 2005, din inima podgoriei Dealu Mare, pleacă spre paharele pasionaților de vinuri cele mai bune soiuri realizate de specialiștii noștri enologi: Fetească Regală, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot, Syrah, Muscat Ottonel, Pinot Noir.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



Inflația anuală a revenit la nivelul de la finele anului anterior

Inflația anuală a scăzut în martie 2024 până la 6,61%, exact nivelul de la finele anului anterior și marginal peste estimarea BNR pentru T1 (6,5%), potrivit datelor publicate de INS. Avansul prețurilor în a treia lună a anului a fost de detalii

Pensia reală de asigurări sociale de stat a crescut anul trecut cu 2,9%

În 2023, creșterea pensiei nominale ca medie anuală a fost de 13,9%, potrivit datelor publicate de INS. Pe fondul unei inflații de 10,4% (tot medie anuală, potrivit metodologiei naționale), puterea de cumpărare a pensionarilor a crescut detalii

Producția de cereale boabe pe 2023, cu o zecime mai mare față de anul precedent

Producţia de cereale boabe anunţată de INS pentru anul 2023 a crescut cu aproape o zecime față de anul precedent, de la 18,86 milioane tone la 20,57 milioane tone. În condițiile unei extinderi marginale a suprafețelor cultivate (+1%), a contat detalii

România, țara UE cu cea mai mare creștere a costului salarial

România a ocupat în T4 2023 prima poziție între statele membre UE în ceea ce privește creșterea costului salarial, potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu un nivel de +16,9%, țara noastră a devansat la acest capitol Ungaria detalii

 



 

Ultimele Comentarii