ECONOMIE | Stiri economice

Seful Crama Ceptura face un apel pentru consumul de produse romanesti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-06 21:53

Crama Ceptura continuă comunicarea ancorată în realitățile acestor vremuri și lansează campania națională “Împreună pentru mai bine!’’. Campania se dorește a fi un îndemn la solidaritate, în această perioadă în care antreprenoriatul românesc este puternic încercat, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Mesajul este unul puternic, adresat deopotrivă antreprenorilor locali, cât și clienților. În ciuda vremurilor dificile pe care le traversăm, producătorii locali de vinuri, și nu numai, au continuat producția în condiții mai solicitante, având în prim plan siguranța tuturor, dar și supraviețuirea business-ului.

În ciuda acestor provocări cu totul noi, au reușit să pună în continuare pe mesele românilor aceleași produse excelente. 

Pentru a putea traversa cu bine această perioadă, unitatea este mai importantă ca oricând. Iată de ce consumul produselor românești este mai mult decât un simplu gest de susținere sau apreciere, este un act vital pentru întreaga economie și pentru revenirea business-urilor românești. 

“Pentru noi este important ca toți să înțelegem un mesaj: doar împreună și susținându-ne reciproc putem să îi convingem pe români să consume produse autohtone. Ne asumăm acest rol și ne dorim ca mesajul nostru să ajungă în cât mai multe case. Crama Ceptura va continua să pună pe mesele românilor vinuri de cea mai bună calitate’’, spune Marcel Grăjdieru, CEO Crama Ceptura.

Campania ’’Împreună pentru mai bine !’’ continuă platforma ’’Crama Ceptura ne aduce împreună’’, inițiată de brand ca răspuns firesc la aceste vremuri complicate și nemaiîntâlnite pe care le traversăm, atât la nivel individual, cât și în business. Sub aceeasi platformă au mai fost dezvoltate campaniile din primăvară “Salut!’’ și ’’Paștele online’’.

Campania “Împreună pentru mai bine!’’ se va desfășura în lunile iunie și iulie și cuprinde mai multe execuții : TV (doua spoturi de 25 si 10 de sec), print si online. 

Mixul de canale include TV, print si online (Social Media, Mobile Programmatic si Promovare Youtube).

Înființată în 2003, Crama Ceptura are în prezent o echipă puternică de profesioniști dedicați și tehnologii sofisticate, de ultimă generație. Totul pentru a valorifica la maxim cele 14 zile în plus de soare pe care natura le oferă acestui tărâm binecuvântat. De mai bine de 15 ani, calitățile deosebite ale vinului produs la Crama Ceptura sunt apreciate nu doar de consumatorii din România, dar și de amatorii acestei nobile băuturi de calitate de peste hotare.

Din 2005, din inima podgoriei Dealu Mare, pleacă spre paharele pasionaților de vinuri cele mai bune soiuri realizate de specialiștii noștri enologi: Fetească Regală, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot, Syrah, Muscat Ottonel, Pinot Noir.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



Deficitul bugetar, deja -4,17% din PIB dupa primul semestru din 2020

Bugetul general consolidat a înregistrat pe prima jumătate a anului în curs un deficit de circa 45 miliarde lei, echivalent cu 4,17% din PIB estimat pentru anul în curs. Rezultatul este de peste două ori mai slab decât în aceeași perioadă a anului detalii

Productia agricola a scazut cu 3,8% in 2019, conform datelor INS

Potrivit datelor comunicate de INS, producția agricolă s-a diminuat în 2019 cu 3,8% în termeni reali față de anul precedent. Deși în termeni nominali valoarea realizată s-a apropiat de 90 de miliarde de lei, ajustarea cu nivelul prețurilor a condus la rezultatul negativ, detalii

Productia industriala a scazut cu 17,4% in primele cinci luni ale anului

Potrivit datelor publicate de INS, după primele cinci luni ale anului curent, industria a consemnat pe seria brută un recul de -17,4% (-17,2% pe seria ajustată cu numărul de zile lucrătoare și sezonalitate). La o pondere a industriei în formarea PIB redusă sub o cincime, detalii

Romania importa cu 1 miliard de euro mai multe alimente decat exporta

Exporturile s-au situat în luna mai 2020 la circa 60% față de aceeași lună a anului trecut iar importurile s-au redus la 65%, potrivit datelor publicate de INS. Astfel, prin restrângerea schimburilor externe ca efect al pandemiei, deficitul comercial a coborât la detalii

Ultimele Comentarii