Criza COVID-19 | BRD Groupe Societe Generale

Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-06-11 08:04

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna.

Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa si Mastercard sa-si despagubeasca imediat clientii care au fost victimele fraudelor.

Iata plangerea primita de la cititorul Bancherul.ro, client BRD:

"Buna ziua! Pe data de 26 mai 2020 mi-am verificat aplicatia mobila BRD si am constatat cu stupoare ca de pe cardul meu s-au facut 4 plati catre VIMEO in USA in data de 21.05.2020.

Am sunat la numarul de pe site, am blocat cardul si m-am deplasat la cea mai apropiata sucursala BRD (dupa cum am fost indrumata telefonic), mai precis BRD Pacii, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 111.

Am asteptat 40 de minute afara, in ploaie, pentru a fi preluata de cineva in vederea semnarii formularelor de refuz la plata si eliberarea unul nou card. Intreband cat dureaza pana imi recuperez banii, domnisoara de la ghiseu mi-a raspuns, balbaindu-se, ca dureaza 30 de zile pana la solutionarea problemei.

Domnilor, poate pentru dumneavostra 700 de lei nu este o suma impresionanta, dar pentru un platitor de rate, culmea, rate la BRD este monstuos, suma respectiva reprezentand cuantumul datoriilor catre aceasta banca. 30 de zile sunt inadmisibile pentru solutionarea unui caz de frauda evident."

Raspunsul BRD:

"Pentru refuzurile la plata exista o perioada standard in care se fac investigatiile, si care este acoperitoare pentru eventuale raspunsuri intarziate din partea altor banci, comerciantilor etc.

In majoritatea situatiilor, investigatia se finalizeaza mai repede decat termenul maxim prevazut, ceea ce speram ca se va intampla si in acest caz."

ACTUALIZARE

BRD ne-a transmis, dupa publicarea articolului, ca "acest refuz la plata a fost rezolvat pe 28 mai, in mai putin de 48 de ore de la depunerea lui."

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  Educatie financiara  

Comentarii

Vulpe dumitru
Am aceeasi problema
Am aceeași problemă am doua conturi euro si lei , iar de pe cardul de euro mi au dispărut 700 de euro am recuperat o parte m ai sunt 216 euro de recuperat si banca nu oferă răspunsuri m am saturat sa astept

Vasile Coman - Bancherul.ro
recuperare bani de pe card BRD
Stimate domnule Vulpe Dumitru, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la BRD cu privire la intarzierea rambursarii banilor disparuti de pe card. Reveniti apoi la mine, la tel. 0723292899 sau prin e-mail vasile.coman@bancherul.ro, cu raspunsul la reclamatie sau daca nu primiti raspuns, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Rezultatele financiare ale BRD Groupe Société Générale in T3 2020

BRD Groupe Société Générale a publicat rezultatele financiare la 30 septembrie 2020 (T3 2020). Iata comunicatul de presa al bancii: REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMELE 9 LUNI DIN 2020: ACTIVITATE DE CREDITARE SUSȚINUTĂ ÎN detalii

Care sunt planurile BRD in timpul pandemiei coronavirusului: banca pregateste o noua platforma de online banking

Conducerea BRD va adopta o strategie mai prudenta in privinta costurilor cu riscul de creditare anul viitor, dupa perioada de expirare a moratoriului privind amanarea ratelor la credite, pentru a preveni eventuale situatii de nerambursare a imprumuturilor. "Datorita moratoriului detalii

BRD a prelungit perioada de amanare a ratelor la credite pana in 30 iunie

BRD, la fel ca BCR, a prelungit perioada de amanare a ratelor la credite, conform propriei oferte, timp de trei luni si fara costuri suplimentare, pana la sfarsitul lunii iunie, dupa ce termenul pentru depunerea cererilor de suspendare a ratelor conform OUG 37/2020 a expirat in 15 detalii

Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna. Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa detalii

Ultimele Comentarii