Criza COVID-19 | BRD Groupe Societe Generale

Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-06-11 08:04

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna.

Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa si Mastercard sa-si despagubeasca imediat clientii care au fost victimele fraudelor.

Iata plangerea primita de la cititorul Bancherul.ro, client BRD:

"Buna ziua! Pe data de 26 mai 2020 mi-am verificat aplicatia mobila BRD si am constatat cu stupoare ca de pe cardul meu s-au facut 4 plati catre VIMEO in USA in data de 21.05.2020.

Am sunat la numarul de pe site, am blocat cardul si m-am deplasat la cea mai apropiata sucursala BRD (dupa cum am fost indrumata telefonic), mai precis BRD Pacii, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 111.

Am asteptat 40 de minute afara, in ploaie, pentru a fi preluata de cineva in vederea semnarii formularelor de refuz la plata si eliberarea unul nou card. Intreband cat dureaza pana imi recuperez banii, domnisoara de la ghiseu mi-a raspuns, balbaindu-se, ca dureaza 30 de zile pana la solutionarea problemei.

Domnilor, poate pentru dumneavostra 700 de lei nu este o suma impresionanta, dar pentru un platitor de rate, culmea, rate la BRD este monstuos, suma respectiva reprezentand cuantumul datoriilor catre aceasta banca. 30 de zile sunt inadmisibile pentru solutionarea unui caz de frauda evident."

Raspunsul BRD:

"Pentru refuzurile la plata exista o perioada standard in care se fac investigatiile, si care este acoperitoare pentru eventuale raspunsuri intarziate din partea altor banci, comerciantilor etc.

In majoritatea situatiilor, investigatia se finalizeaza mai repede decat termenul maxim prevazut, ceea ce speram ca se va intampla si in acest caz."

ACTUALIZARE

BRD ne-a transmis, dupa publicarea articolului, ca "acest refuz la plata a fost rezolvat pe 28 mai, in mai putin de 48 de ore de la depunerea lui."

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  Educatie financiara  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna. Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa detalii

BRD permite abia acum firmelor sa-si amane ratele la credite, la o luna de la aparitia OUG 37/2020

BRD Groupe Societe Generale permite acum si firmelor mici, PFA-urilor si profesiilor liberale sa-si amane ratele la credite, dupa o luna si jumatate de la instituirea starii de urgenta pentru combaterea COVID-19 si o luna de la adoptarea OUG 37/2020 privind amanarea ratelor la detalii

Masurile BRD pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020

BRD Societe Generale anunta masurile pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020: MyBRD Net și MyBRD Mobile gratuit - 0 cost lunar de administrare; - 0 comision pentru transferuri în zona SEPA detalii

BRD este apostrofata de judecatori: introduce si perpetueaza strategii nelegale, ca formator de opinie profesionala

BRD Groupe Societe Generale este mustrata de judecatori pentru ca introduce si perpetueaza strategii comerciale ilegale de vanzare a creditelor si cardurilor, prin introducerea in eroare si manipularea potentialilor clienti. Practica este cu atat mai grava, mentioneaza instanta de detalii

Ultimele Comentarii