Criza COVID-19 | BRD Groupe Societe Generale

Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-06-11 08:04

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna.

Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa si Mastercard sa-si despagubeasca imediat clientii care au fost victimele fraudelor.

Iata plangerea primita de la cititorul Bancherul.ro, client BRD:

"Buna ziua! Pe data de 26 mai 2020 mi-am verificat aplicatia mobila BRD si am constatat cu stupoare ca de pe cardul meu s-au facut 4 plati catre VIMEO in USA in data de 21.05.2020.

Am sunat la numarul de pe site, am blocat cardul si m-am deplasat la cea mai apropiata sucursala BRD (dupa cum am fost indrumata telefonic), mai precis BRD Pacii, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 111.

Am asteptat 40 de minute afara, in ploaie, pentru a fi preluata de cineva in vederea semnarii formularelor de refuz la plata si eliberarea unul nou card. Intreband cat dureaza pana imi recuperez banii, domnisoara de la ghiseu mi-a raspuns, balbaindu-se, ca dureaza 30 de zile pana la solutionarea problemei.

Domnilor, poate pentru dumneavostra 700 de lei nu este o suma impresionanta, dar pentru un platitor de rate, culmea, rate la BRD este monstuos, suma respectiva reprezentand cuantumul datoriilor catre aceasta banca. 30 de zile sunt inadmisibile pentru solutionarea unui caz de frauda evident."

Raspunsul BRD:

"Pentru refuzurile la plata exista o perioada standard in care se fac investigatiile, si care este acoperitoare pentru eventuale raspunsuri intarziate din partea altor banci, comerciantilor etc.

In majoritatea situatiilor, investigatia se finalizeaza mai repede decat termenul maxim prevazut, ceea ce speram ca se va intampla si in acest caz."

ACTUALIZARE

BRD ne-a transmis, dupa publicarea articolului, ca "acest refuz la plata a fost rezolvat pe 28 mai, in mai putin de 48 de ore de la depunerea lui."

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  Educatie financiara  

Comentarii

Vulpe dumitru
Am aceeasi problema
Am aceeași problemă am doua conturi euro si lei , iar de pe cardul de euro mi au dispărut 700 de euro am recuperat o parte m ai sunt 216 euro de recuperat si banca nu oferă răspunsuri m am saturat sa astept

Vasile Coman - Bancherul.ro
recuperare bani de pe card BRD
Stimate domnule Vulpe Dumitru, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la BRD cu privire la intarzierea rambursarii banilor disparuti de pe card. Reveniti apoi la mine, la tel. 0723292899 sau prin e-mail vasile.coman@bancherul.ro, cu raspunsul la reclamatie sau daca nu primiti raspuns, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Doru
frauda online BRD
buna ziua, in data de 15 noiembrie , am descoperit o tranzactie online( din aplicatia my brd) neefectuata de catre mine. La doar 3-4 ore de la ora tranzactiei am sesizat banca....dupa 2 zile am depus o cere de refuz plata. La circa 30 zile a venit raspunsul bancii in care se mentiona faptul ca beneficiarul ( o banca din Dubai) nu a raspuns procedurii de blocare/refuz plata si ca banii sunt pierduti. ma puteti indruma sau ajuta in incercarea de a recupera suma?

Raluca
Frauda online BCR
Au am avut parte de o metoda "Cumpărători “rapizi” pe OLX" si am facut cerere de refuz la plata pe data 21.05.2021. Dupa 30 de zile banca BCR a constatat ca eu sunt de vina, pentru ca nu m-a facut mama IT-ist si sa imi dau seama ca este un site clonat. Nici pana in momentul de fata nu am recuperat nici un ban iar politia de un an si jumatate inca doar cerceteaza, nici macar nu a fost inaintat dosarul catre Parchet.

Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.ro
clonare card olx
Stimata doamna, va rog sa-mi trimiteti un email la vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cardului BCR clonat.

Csillag carol
Buna ziua
Si eu am patit acelasi lucru cu olx. Mi-au trimis un link cu site-ul bancii, ( un site clonat), mi-am introdus datele, si mi-au plecat banii din cont. In secunda urmatoare am sunag la banca si am cerut blocarea tramzactiei dar mi s-a dat termen de cateva zile, nu mai retin. Nici acum dupa un an nu mi-am recuperat banii. Am facut plangere si la politie.

Csillag carol
Buna ziua.
Luna trecuta am platit cu cadrul brd 6 panouri fotovoltaice de pe site-ul devodep.ro, avand termen de livrare 15 zile. Dupa ce am asteptat o luna fara sa se intample nimic am anulat tranzactia si am primit nota de credit ptr suma aferenta. Au trecut cele 10 zile in care trebuiau sa imi dea banii inapoi, si nu se intampla nimic. Ce ma sfatuiti? Multumrsc



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Cum se poate trimite o alerta confidentiala la BRD

Angajatii si colaboratorii BRD pot trimite, de pe site-ul BRD.ro, alerte confidentiale privind fapte de coruptie, conflicte de interese sau furturi. Iata informatiile publicate de BRD: Considerații juridice Cine poate transmite alerte confidentiale (“Initiatorul”)? Initiatorul poate să fie orice membru al personalului/furnizor al Bancii. Pentru a beneficia de protectie*, Initiatorul trebuie: să fie persoană fizică și
să acționeze în mod imparțial și
să acționeze cu bună-credință. Furnizor Orice persoană juridica, indiferent de forma de organizare, persoana fizica autorizata sau persoana fizica care exercita o profesie liberala, care se detalii

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza. "In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei. Ne cerem scuze pentru detalii

Termeni si conditii privind actualizarea datelor online la BRD

TERMENI ȘI CONDIȚII privind actualizarea datelor online A. Despre BRD - GROUPE SOCIETE GENERALE SA – instituție de credit organizată și funcționând conform legilor din România, cu sediul social în Bd. Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti sub numărul J40/608/1991, cod unic de înregistrare nr. 361579, înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub numărul RB-PJR-40-007/1999, adresa de e-mail: mybrdcontact@brd.ro (denumită in continuare „BRD” sau „Banca”). B. De ce este necesar să-ți actualizezi datele personale? Conform Condițiilor Generale Bancare pentru Persoane Fizice, Clientul detalii

Cum se face amanarea ratelor la BRD

BRD a publicat, in 4 august 2022, procedura de amanare a ratelor la credite, conform OUG 90/2022. Informatiile publicate de BRD: SUSPENDAREA OBLIGAȚIILOR DE PLATĂ PENTRU CREDITE ÎN CONTEXTUL NOII ORDONANȚE DE URGENȚĂ OUG detalii

 



 

Ultimele Comentarii