Protectia Consumatorilor | Educatie financiara

Cum se face o reclamatie la Cetelem

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-06-06 11:54

Cum puteti face o reclamatie la Cetelem, conform procedurii publicate de aceasta firma detinuta de banca franceza BNP Paribas:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii

Pentru BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti satisfactia clientilor este esentiala si ne preocupam constant de imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.

Parerea si sugestiile fiecaruia dintre clienti sunt importante pentru noi si ne ajuta in eforturile noastre zilnice.

In cazul in care ai intampinat o dificultate sau te-ai confruntat cu o situatie mai putin placuta, te rugam sa ne semnalezi acest lucru, pentru a aduce imbunatatiri si a remedia eventualele probleme sesizate.

Iti multumim pentru timpul pe care il acorzi trimiterii sesizarii si te asiguram ca o vom trata cu maxima importanta!

1. Cum formulezi o reclamatie

Pentru a identifica si verifica situatia sesizata, este necesar sa ne ajuti cu cateva informatii:

 datele tale de identificare: nume, CNP, numar de dosar, numar de telefon, adresa de e-mail (daca este cazul)

 detalierea situatiei reclamate (ce s-a intamplat, cand, etc.)

 modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului la sesizarea ta (in scris, telefonic, prin e-mail)

2. Cum ne poti transmite o reclamatie

 prin email la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro

 in scris, prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania

 prin intermediul punctelor de lucru Cetelem din incinta magazinelor noastre partenere, lista o gasesti aici.

3. Termen de solutionare a reclamatiilor

Raspunsul reclamatiei va fi expediat catre tine conform reglementarilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

 in termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clientii care au ca obiect contracte de credit incheiate de BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti cu clientii sai

 in termen de 15 zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clientii care au ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal

In cazul in care investigarea reclamatiei tale depaseste termenul legal de raspuns comunicat, vei fi informat cu privire la stadiul de solutionare si iti va fi comunicat noul termen.

Daca vei considera ca raspunsul primit nu iti este favorabil, te informam ca te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, poti apela la mediator potrivit legislatiei privind medierea sau la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in sistemul bancar.

Te asiguram de intregul nostru suport pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si iti multumim ca ne oferi oportunitatea de a imbunatati calitatea serviciilor si a produselor noastre.

 

Taguri: reclamatie banca  reclamatie IFN  Cetelem  

Comentarii

Alina
Un inprumut
Unchiul meu a facut un inprumut la cetelem avea 65 de ani nu iau facut asigurare iar la un an a murit acum matusa nu poate plati are o pensie de 8 mil iar inprumutul pe luna e de sapte mil doua sute banca o obliga sa plateasca ce se poate face un acest caz i sa mai intimplat curva asa unde trebuie sa mergem

Vasile Coman - Bancherul.ro
Problema imprumut Cetelem
Stimata doamna Alina, iata ce trebuie sa faca matusa care a mostenit imprumutul: in primul rand, trebuie sa faca o cerere la Cetelem in vederea reducerii ratei lunare. Reveniti apoi la mine, cu raspunsul Cetelem, la tel. 0723292899 sau email: vasile.coman@bancherul.ro

SĂRĂCUȚ MELANIA ADINA
RECLAMATIE
Încep a vă spune că sunt foarte dezamăgită de serviciile dvs, am închis conturile la CETELEM prin refinanțare de la BT Transilvania dar adresele de închidere a conturilor abia după data de 16 a lunii, deoarece dvs scoateți extrase o data pe luna - de ce prostiți lumea ca-n în ziua de astăzi se pot ridica "N" extrase pe zi - trecem peste asta, mi s-a spus ca abia a doua vinere (după data de 16 a lunii) se vede în biroul de credite, fiind 26 dec (a doua vinere) a spun doamna "drăguță" ca rămâne pe 28 dec 2020! Astăzi sun să vedem de ce nu s-a rezolvat și am primit următorul răspuns : aveți o sumă în plus de restituit și după ce îmi virează suma în plus abia după 16 ian 2021 din nou extrasul și abia a doua vinere... Deci ajung la finele lunii ian începutul lunii februarie! Întrebarea mea este : de ce nu mi s-a sus de suma în plus de la "faimosul extras" din 16 dec 2020? Numai dacă am sunat eu am fost anunțată că am suma de primit! Va bateți joc de oameni, eu nu pot sa- mi rezolv problemele mai departe din cauza a CE?!? Cum se poate numi asa ceva "politica firmei" care este de a trage pielea de pe om! Cine îmi dă dobânda după banii care-i țineți la dvs di n data de 16 dec? Aștept să mi se rezolve problema cât mai repede posibil, respectiv 30 dec 2020! Și dacă nu, nu mă opresc doar aici, ci și reclama va fi pe măsură! Multumesc

Vasile Coman - Bancherul.ro
Inchidere cont Cetelem
Stimata doamna Saracut, daca nu reusiti sa inchideti conturile la Cetelem, va rog sa ma contactati pentru a va ajuta la tel. 0723292899 sau prin email: vasile.coman@bancherul.ro.

Geza Nagy
Intrbare
Bunaziua,cit este dobinda la cetelem ? La suma de 6500de lei platesc lunar 305 lei de un an si inca nu am reusit sa scap de dobinda ! Restul cind mai apuc sa platesc? cred ca se fac greseli intentionate,

Geza Nagy
Intrbare
Bunaziua,cit este dobinda la cetelem ? La suma de 6500de lei platesc lunar 305 lei de un an si inca nu am reusit sa scap de dobinda ! Restul cind mai apuc sa platesc? cred ca se fac greseli intentionate,



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Pot sa renunt la un telefon comandat pe site-ul Flanco, prin card Cetelem?

"Buna seara, Am găsit intamplator adresa dvs de email cautand pe google informatii despre Cetelem. Va rog sa ma scuzati daca nu mai este de actualitate am vazut ca dvs. Puteti ajuta referitor la Cetelem si „probleme” cauzate de acestia. In data de 10.10.2021 am detalii

Trebuie sa merg la o unitate BCR pentru activarea aplicatiei George?

"Buna ziua, Detin un Token fizic care este nefunctional si de care nu ma mai pot folosi pentru logare la aplicatia George BCR in scopul accesarii conturilor personale si efectuarii diferitelor operatiuni specifice aplicabile. In scopul logarii la George BCR detalii

Reclamatiile catre banci si IFN-uri inregistrate la Reclamatiibanci.ro, Bancherul.ro si Ghiseulbancar.ro in saptamana 4-10 oct. 2021

Bancile care au primit cele mai multe reclamatii de la clienti in saptamana 4-10 octombrie 2021 pe site-ul Reclamatiibanci sunt, in ordine, BRD (4 cazuri), BCR (2 cazuri), CEC Bank, Banca Transilvania si Unicredit (cate un caz). Probleme in utilizarea cardurilor Nickel din Franta si cele detalii

Cum pot sa primesc prima de stat de la Banca pentru locuinte Raiffeisen (Aedificium)?

"Buna ziua, as dori să știu dacă îmi puteți da sfaturi pt a-mi recupera primele de la stat de la Banca Raiffeisen? În linii mari va spun că avem 2 conturi (chiar 3, doar că fetița minora nu beneficiază de prima de la stat, lucru aflat ulterior), suma detalii

 



 

Ultimele Comentarii