Protectia Consumatorilor | Educatie financiara

Cum se face o reclamatie la Cetelem

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-06-06 11:54

Cum puteti face o reclamatie la Cetelem, conform procedurii publicate de aceasta firma detinuta de banca franceza BNP Paribas:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii

Pentru BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti satisfactia clientilor este esentiala si ne preocupam constant de imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.

Parerea si sugestiile fiecaruia dintre clienti sunt importante pentru noi si ne ajuta in eforturile noastre zilnice.

In cazul in care ai intampinat o dificultate sau te-ai confruntat cu o situatie mai putin placuta, te rugam sa ne semnalezi acest lucru, pentru a aduce imbunatatiri si a remedia eventualele probleme sesizate.

Iti multumim pentru timpul pe care il acorzi trimiterii sesizarii si te asiguram ca o vom trata cu maxima importanta!

1. Cum formulezi o reclamatie

Pentru a identifica si verifica situatia sesizata, este necesar sa ne ajuti cu cateva informatii:

 datele tale de identificare: nume, CNP, numar de dosar, numar de telefon, adresa de e-mail (daca este cazul)

 detalierea situatiei reclamate (ce s-a intamplat, cand, etc.)

 modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului la sesizarea ta (in scris, telefonic, prin e-mail)

2. Cum ne poti transmite o reclamatie

 prin email la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro

 in scris, prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania

 prin intermediul punctelor de lucru Cetelem din incinta magazinelor noastre partenere, lista o gasesti aici.

3. Termen de solutionare a reclamatiilor

Raspunsul reclamatiei va fi expediat catre tine conform reglementarilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

 in termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clientii care au ca obiect contracte de credit incheiate de BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti cu clientii sai

 in termen de 15 zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clientii care au ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal

In cazul in care investigarea reclamatiei tale depaseste termenul legal de raspuns comunicat, vei fi informat cu privire la stadiul de solutionare si iti va fi comunicat noul termen.

Daca vei considera ca raspunsul primit nu iti este favorabil, te informam ca te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, poti apela la mediator potrivit legislatiei privind medierea sau la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in sistemul bancar.

Te asiguram de intregul nostru suport pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si iti multumim ca ne oferi oportunitatea de a imbunatati calitatea serviciilor si a produselor noastre.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



BRD mi-a blocat alocatia copilului pe card si nu vrea sa mi-o dea. Ce pot sa fac?

"Am avut un card la BRD in urma cu 3-4 ani, pe care incasam salariul si alocatia copilului. Acum salariul il primesc pe alt card, iar cand am fost la BRD sa scot alocatia, doamna de la ghiseu n-a vrut sa mi-o dea, pentru ca as avea o datorie mai veche la ei, mai intai sa platesc acea datorie detalii

Cum se fac inselaciunile cu credite in numele bancii HSBC, cu ajutorul Western Union, Money Gram si WhatsUpp

Banca engleza HSBC este preferata hotilor online, care se folosesc de numele acesteia pentru a insela diverse persoane naive, carora le promit credite sau ca le vor cumpara diverse obiecte scoase la vanzare pe site-ul de anunturi gen Olx.ro.
Iata care este reteta unei astfel de inselatorii detalii

BCR nu mi-a aprobat amanarea creditului pentru ca depasesc limita de varsta de 70 de ani. Ce pot sa fac?

"Am completat un formular pentru amânarea cu 9 luni a ratelor la credit la BCR și mi-au răspuns ca nu se poate acest lucru deoarece la sfârșitul contractului de credit voi depăși vârsta de 70 de ani. Ce pot face în aceasta situație?", intreaba un cititor, la detalii

Pensionarii pot cere amanarea ratelor la credite?

"Buna ziua, Am facut o cerere de amanare a ratelor la banca si am fost refuzata, cu motivul ca sunt pensionara, iar pensionarii nu pot beneficia de amanarea ratelor la credite pentru ca nu sunt afectati de criza coronavirusului. Este normal? Familia mea a fost afectata de criza, fiul meu a ramas fara serviciu", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro. Raspuns ReclamatiiBanci.ro Stimata doamna, Da, si pensionarii pot cere amanarea ratelor la credite, daca ei sau familia acestora, adica sotul/sotia sau copiii, sunt afectati de criza COVID-19. Normele de aplicare a OUG 37/2020 prevad ca pot amana ratele la credite cei carora le-au fost afectate “veniturile proprii și/sau veniturile aferente familiei debitorului, direct sau detalii

Ultimele Comentarii