TEHNOLOGII BANCARE | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania are un chatbot pentru informatii despre amanarea ratelor la credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-24 13:19

Pentru clienţii care au nevoie de informaţii despre amânarea ratelor la credite – stadiul solicitării, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc să aplice, Banca Transilvania lansează un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Clienţii pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe siteul băncii, în fereastra de dialog din hompage.

Chatbotul este unul dintre proiectele digitale prioritizate de bancă în această perioadă. A fost dezvoltat in-house de echipele BT Digital (Chatbots & Machine Learning), UI & UX, Customer Care & Call Center şi Marketing, Comunicare & PR, folosind platforma oferită de Drudit,
partener al Băncii Transilvania de aproape doi ani.

Ce informaţii pot afla clienţii de la chatbot:

 Statusul solicitării pentru amânarea ratelor pentru clienţii care au aplicat;

 Paşii necesari pentru a aplica online pentru amânarea ratelor;

 Ce presupune amânarea ratelor;

 Dobânzi, comisioane, asigurări asociate creditelor;

 Condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilitate;

 Cum se poate renunţa la amânarea ratelor.

Personalitatea chatbotului Ino

Numele Ino vine de la inovaţie, de la focusul BT pe digital banking pentru a veni constant cu soluţii de banking online pentru clienţi.

Ino comunică exclusiv prin chat, 24h/24, iar în această
perioadă este de ajutor clienţilor interesaţi de amânarea plăţii ratelor la credite.

Banca Transilvania are 5 chatboţi în echipă: Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk), AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane) şi, de acum înainte, inclusiv Ino.

Comentarii

VASILE SANDA
AMANAREA RATELOR PANA LA SF ANULUI 2020
Buna ziua! Am facut o cerere la dvs pentru amanarea ratelor lunare pentru 3 luni: Aprilie, Mai Iunie. Doresc sa fac amanarea ratelor pana la sf anului 2020. deoarece venitul lunar s-a diminuat, sotul nu mai are serviciu si suntem in imposibilitatea de a plati ratele lunare. Multumesc.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania a aprobat 1.000 de credite IMM Invest pentru firme

Banca Transilvania a aprobat 1.000 de credite în cadrul IMM Invest, program care susţine antreprenorii prin acces la lichiditate, prin garantarea majoritară a acestor credite şi subvenţionarea dobânzii de către Stat până la finalul anului, anunta banca intr-un comunicat, detalii

Simona Halep: 90% dintre meciurile de tenis se castiga inainte de joc

Banca Transilvania anunta: Bun venit la BT Talks, Podcast-ul Băncii Transilvania. 🎧 Să ai căștile pregătite pentru că avem în noul episod un erou al generației noastre - Simona Halep. Împreună cu Andi Moisescu, gazda podcast-ului nostru, vorbesc despre multe - detalii

Banca Transilvania lanseaza un nou hub de shopping in rate fara dobanda: InMiscare, cu biciclete, trotinete, role, scootere, longboarduri

Banca Transilvania lansează #ÎnMişcare, hub cu soluţii de mobilitate urbană - biciclete, trotinete, role, scootere, longboard-uri etc., anunta banca, intr-un comunicat, in care adauga: Clienţii BT cu carduri STAR au posibilitatea de a face cumpărături în rate fără detalii

Banca Transilvania a acordat pana acum 500 de credite prin Programul IMM Invest

Din cele aproximativ 60.000 de firme care au aplicat în cadrul programului IMM Invest, peste 22.000 au ales Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Până acum, BT a contactat peste 12.000 de clienţi şi au fost
aprobate aproape 500 de detalii

Ultimele Comentarii