Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

BCR are acum un robot telefonic pentru amanarea ratelor la credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-18 08:22

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca a implementat un robot telefonic pentru preluarea cererilor de amanare a ratelor la credite.

Pana acum, cererile de amanare a ratelor se puteau face doar prin completarea unui formular de pe site-ul BCR sau prin e-mail (contact.center@bcr.ro), intrucat la call center-ul BCR (*2227), la care clientii oricum asteaptau foarte mult, nu exista si optiunea de amanare a ratelor.

Pana acum, BCR a amanat ratele la creditele detinute de peste 30.000 de clienti, conform unui comunicat al bancii.

Comunicatul BCR

"Dragi prieteni,

De astăzi, ne întoarcem într-o nouă viață. Depinde însă de noi toți să fie bine. E timpul să avem #încredere, curaj și, mai ales, să respectăm eforturile oamenilor din prima linie, pentru ca munca lor să nu fie în zadar.

Noi rămânem dedicați eforturilor de a ne readapta permanent, de a menține complet operaționale serviciile bancare și a ne proteja colegii. Lupta e departe de a se fi terminat.

Iată ce am reușit să facem în ultimele zile:

- Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;

- 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară;

- Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri);

- 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare;

- Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;

- Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent;

- Am implementat un nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;

- Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că ne pot apela în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;

- Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;

- Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;

- 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu "Push notifications" disponibil în George;

- 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;

 

Taguri: reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  amanare rate credite  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Ce masuri a luat BCR in ultima saptamana pentru adaptarea la criza COVID-19

BCR anunta masurile luate in ultima saptamana pentru adaptarea la criza COVID-19, printre care amanarea ratelor la credite, trimiterea cardurilor la domiciliul clientilor, teleworking pentru angajati. Anuntul BCR: Dragi prieteni,

De detalii

Aplicatia etoken BCR are o noua versiune actualizata

BCR a anuntat ca din 23 Aprilie exista "o noua versiune actualizata a aplicatiei eToken cu care te autentifici si semnezi in siguranta tranzactii in 24 Banking. Aceasta noua versiune (disponibila in Google Play si App Store) te intampina cu o interfata mai intuitiva si un flux de detalii

Seful BCR: Avem un rol important in repornirea economiei si suntem pregatiti sa ni-l asumam

"Știm ce îi preocupă pe clienții noștri: incertitudinea, scăderea businessurilor, pierderea joburilor, sănătatea angajaților și suntem pregătiți să salvăm cât mai multe locuri de muncă. Suntem puternici. Avem un rol important în repornirea detalii

Cum pot amana ratele la creditele de la BCR firmele, PFA-urile sau profesiile liberale?

"Cum pot amana ratele la creditul tip Sart-up National, la BCR? Am vazut ca pe site exista formular doar pentru persoane fizice", intreaba un cititor. Amanarea ratelor la BCR pentru creditele obtinute de firme mici, PFA, II, IF sau profesiuni liberale, se face din aplicatia de internet detalii

Ultimele Comentarii