Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

BCR are acum un robot telefonic pentru amanarea ratelor la credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-18 08:22

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca a implementat un robot telefonic pentru preluarea cererilor de amanare a ratelor la credite.

Pana acum, cererile de amanare a ratelor se puteau face doar prin completarea unui formular de pe site-ul BCR sau prin e-mail (contact.center@bcr.ro), intrucat la call center-ul BCR (*2227), la care clientii oricum asteaptau foarte mult, nu exista si optiunea de amanare a ratelor.

Pana acum, BCR a amanat ratele la creditele detinute de peste 30.000 de clienti, conform unui comunicat al bancii.

Comunicatul BCR

"Dragi prieteni,

De astăzi, ne întoarcem într-o nouă viață. Depinde însă de noi toți să fie bine. E timpul să avem #încredere, curaj și, mai ales, să respectăm eforturile oamenilor din prima linie, pentru ca munca lor să nu fie în zadar.

Noi rămânem dedicați eforturilor de a ne readapta permanent, de a menține complet operaționale serviciile bancare și a ne proteja colegii. Lupta e departe de a se fi terminat.

Iată ce am reușit să facem în ultimele zile:

- Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;

- 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară;

- Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri);

- 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare;

- Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;

- Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent;

- Am implementat un nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;

- Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că ne pot apela în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;

- Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;

- Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;

- 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu "Push notifications" disponibil în George;

- 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;

 

Taguri: reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  amanare rate credite  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Cum sa previi fraudele informatice (recomandarile BCR)

Creste numarul tentativelor de frauda de la distanta sau de atacuri informatice. Pentru protectia ta iti oferim cateva recomandari si sfaturi de securitate de care sa tii cont, conform unui anunt al BCR, in care se mai arata: - NU furniza niciodata altor persoane datele tale de acces la detalii

Cum sa previi fraudele informatice (recomandarile BCR)

In aceasta perioada, pe langa dorintele pentru 2021, te rugam sa fii atent la tentativele de frauda sau de atacuri informatice. Iti reamintim sa nu oferi niciodata cuiva datele tale de acces la internet banking, cum ar fi numele de utilizator George sau parola de la eToken. In detalii

Cum se fac platile online cu cardurile BCR prin 3D Secure

BCR prezinta pe site-ul propriu, BCR.ro, modul in care se pot efectua platile online cu cardurile, prin serviciul 3D Secure, gratuit, valabil pentru cardurile Visa și MasterCard: - Autentificare Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau cod PIN eToken - Parolă detalii

Programul BCR de sarbatori

Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de iarnă, rămâne disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Sucursalele şi centrele de afaceri corporate detalii



Ultimele Comentarii