Criza COVID-19 | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania transmite clientilor un mesaj de responsabilitate: lupta cu COVID-19 continua, veniti la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-16 17:54

Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.

1. Mentinem standardele de siguranta:

· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:

- in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;

- la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;

- distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;

· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.

2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:

· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;

· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.

3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:

· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.

4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:

· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro

5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:

· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);

· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Cum se face actualizarea datelor personale la Banca Transilvania

"Ce faci primul lucru cand iti schimbi numarul de telefon? Anunti persoanele apropiate, ca sa tineti legatura in continuare. Ce faci, de exemplu, cand ti-ai luat casa noua si ti-ai schimbat adresa? Sarbatoresti 😊, dar mai este necesar ceva pentru ca unele schimbari din detalii

Ghid pentru grantul de capital de lucru, realizat de Banca Transilvania

Ghid pentru grantul de capital de lucru, publicat de Banca Transilvania Ai bifat toate criteriile din etapa de selectie a Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri si ai fost acceptat in program? Perfect! Hai sa iti spunem care sunt pasii detalii

Banca Transilvania este pregatita pentru noile cerinte de autentificare la platile online: banca recomanda aplicatia BT Pay

Din ianuarie 2021, tranzacţiile online cu cardul, realizate pe site-uri sau în aplicaţii din spaţiul economic european, trebuie să fie autentificate respectând standarde mai ridicate de securitate conform Directivei Europene revizuite privind serviciile de plată (PSD2), prin detalii

Contestarea tranzactiilor cu carduri Banca Transilvania se poate face si prin BT Visual Help

BT Visual Help vine cu o opţiune nouă şi utilă pentru gestionarea cât mai bună a cardurilor şi a banilor, în cazul în care clienţii sunt nevoiţi să conteste o tranzacţie efectuată cu cardul, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care detalii

Ultimele Comentarii