Criza COVID-19 | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania transmite clientilor un mesaj de responsabilitate: lupta cu COVID-19 continua, veniti la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-16 17:54

Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.

1. Mentinem standardele de siguranta:

· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:

- in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;

- la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;

- distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;

· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.

2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:

· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;

· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.

3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:

· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.

4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:

· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro

5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:

· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);

· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

Banca Transilvania, apreciata pentru comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obtinut rating Vektor maxim pentru comunicarea cu investitorii in urma evaluarii Asociatiei pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este al treilea an consecutiv in care BT primeste 10 puncte din 10 detalii

Intreb BT, site-ul de informatii utile al Bancii Transilvania, a avut 3,6 milioane vizitatori, doua treimi fiind persoane de peste 65 de ani

3,6 milioane de persoane au accesat informații pe platforma Întreb BT în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă +23% ca număr de vizitatori și +22% din punctul de vedere al vizitelor făcute, prin comparație cu 2020, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care detalii

Aplicatia BTPOS permite acceptarea in magazine a platilor cu cardul, telefonul sau alte accesorii de plata

Banca Transilvania lansează BTPOS App, care transformă dispozitivul cu sistem de operare Android al unui comerciant în POS care acceptă plăți contactless cu cardul, telefonul sau cu alte accesorii de plată, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT oferă un detalii

 



 

Ultimele Comentarii