Criza COVID-19 | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania transmite clientilor un mesaj de responsabilitate: lupta cu COVID-19 continua, veniti la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-16 17:54

Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.

1. Mentinem standardele de siguranta:

· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:

- in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;

- la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;

- distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;

· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.

2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:

· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;

· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.

3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:

· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.

4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:

· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro

5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:

· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);

· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Simona Halep: 90% dintre meciurile de tenis se castiga inainte de joc

Banca Transilvania anunta: Bun venit la BT Talks, Podcast-ul B─âncii Transilvania. ­čÄž S─â ai c─â╚Ötile preg─âtite pentru c─â avem în noul episod un erou al genera╚Ťiei noastre - Simona Halep. Împreun─â cu Andi Moisescu, gazda podcast-ului nostru, vorbesc despre multe - detalii

Banca Transilvania lanseaza un nou hub de shopping in rate fara dobanda: InMiscare, cu biciclete, trotinete, role, scootere, longboarduri

Banca Transilvania lanseaz─â #ÎnMi┼čcare, hub cu solu┼úii de mobilitate urban─â - biciclete, trotinete, role, scootere, longboard-uri etc., anunta banca, intr-un comunicat, in care adauga: Clien┼úii BT cu carduri STAR au posibilitatea de a face cump─âr─âturi în rate f─âr─â detalii

Banca Transilvania a acordat pana acum 500 de credite prin Programul IMM Invest

Din cele aproximativ 60.000 de firme care au aplicat în cadrul programului IMM Invest, peste 22.000 au ales Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pân─â acum, BT a contactat peste 12.000 de clien┼úi ┼či au fost
aprobate aproape 500 de detalii

Banca Transilvania are un chatbot pentru informatii despre amanarea ratelor la credite

Pentru clien┼úii care au nevoie de informa┼úii despre amânarea ratelor la credite – stadiul solicit─ârii, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc s─â aplice, Banca Transilvania lanseaz─â un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino, anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Ultimele Comentarii