BANCI | Ultima Ora

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-13 22:02

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat.

"Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: plati online, plati la POS, aplicatii online, bancomate, tot?!", a reclamat un client Raiffeisen, pe Facebook.

"De ce nu merge sa scot bani de la niciun bancomat?", a intrebat alt client Raiffeisen.

"De ce nu pot plati la casa cumparaturile? Ne plimbam asa, de nebuni?! Nici nu anuntati, doar la casa vedem ce e o hiba! Rusine!", s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

"Am blocat casa la Metro. Se formase o coada in spatele meu...Am sunat la Raiffeisen si operatorul s-a simtit deranjat...dar banii mei erau pe card la ei".

"Nu puteti anunta inainte sa blocati tranzactiile?", a reclamat alt client.

Raiffeisen le-a raspuns ca exista probleme cu utilizarea cardurilor si cu aplicatiile de internet banking: "In prezent intampinam un incident care impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking".

"Acum o ora trebuia dat mesajul asta, cand a picat sistemul", i-a reprosat bancii un client.

"Raiffeisen, rusine! Puteati trimite un SMS catre clienti in momentul producerii evenimentului nefericit", s-a plans altcineva.

"Mi-ati actualizat aplicatia, care a functionat doar o saptamana. Era buna cea veche", se plange alt client.

"La telefoane raspund doar robotii", obiecteaza altcineva.

"Au un sistem informatic invechit, in ultima vreme au avut probleme constant...extrem de slaba aceasta banca".

Raiffeisen Bank nu a anuntat nimic despre acest incident.

Pe site-ul Raiffeisen exista o pagina cu starea serviciilor, care afiseaza ca toate sunt functionale, in contradictie cu ceea ce reclama clientii bancii.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la POS-urile magazinelor: clientilor li s-au luat banii din conturi de doua ori (actualizat)

Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor. "Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook. "S-au facut detalii

Noi comisioane pentru clientii ING Bank

ING Bank a anuntat ca introduce noi comisioane pentru serviciile furnizate clientilor bancii. Astfel, din 1 martie 2021, ING isi va taxa clientii cu cate 18 lei pentru fiecare card livrat la domiciliul acestora. Un comision de 20 de lei va trebui achitat, tot din 1 martie 2021, detalii

Cum a fost jefuita o banca cu un biletel primit de casiera de la hot

O unitate a BRD Groupe Societe Generale din Bucuresti, in apropierea Inspectoratului General al Politiei Romane (IGPR), a fost jefuita cu ajutorul unui biletel transmis de hot casieriei, in care-i cerea sa-i dea banii din sertar. (vezi biletelul in fotografia publicata de detalii

ING Bank va trimite cardurile la domiciliul clientilor, prin curier, cu un comision de 18 lei

ING Bank si-a anuntat clientii ca din 1 martie 2021 "cardurile embosate atașate ING Card Complet sau conturilor curente în EUR, atât cele nou emise cât și cele reînnoite, vor fi livrate la adresa de corespondență sau o altă adresă pe care ne-o vei comunica. Prețul detalii

Ultimele Comentarii

  • Nu merge

    24.11.2020 și tot nu merge aplicație, “înregistrare eșuată” pe Smart token!! Ce e de ... detalii

  • inselatorie

    Este plin Facebook-ul de asemenea ``oferte``.De ce nu se iau masuri ... detalii

  • e-statements Alpha Bank

    Cerasela, suna la Alpha Bank, la tel. 0800825742, iar daca nu se rezolva, sunati-ma la tel ... detalii

  • Cera

    Buna pe aplicatia e statements imi scri cont suspendat ce pot face as avea nevoie de un extras de ... detalii

  • Amânarea ratei

    Buna ziua mă numesc cojocar Ioan domiciliul în Brașov as dorii sa îmi amânați rata pentru că ... detalii