PENSII PRIVATE | Ultima Ora

Firmele de pensii trimit scrisori anuale de informare celor opt milioane de detinatori de pensii private

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-05 18:46

Peste 8 milioane de plicuri continand scrisoarea anuala de informare ajung in aceste zile in cutiile postale ale tuturor celor care contribuie la fondurile de pensii private (Pilonul II obligatoriu si Pilonul III facultativ), anunta Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR), intr-un comunicat, in care adauga:

Potrivit legii, toti administratorii fondurilor de pensii trimit in fiecare an, pana cel tarziu la data de 15 mai, catre toti participantii la fonduri, scrisoarea anuala de informare, la ultima adresa postala comunicata administratorului. Scrisoarea de informare contine detalii despre evolutia contului personal de pensie privata in anul precedent si despre situatia financiara a administratorului.

In premiera, in 2020 toti administratorii trimit aceasta informare intr-un plic de culoare verde, demers dublat de o campanie online de constientizare a faptului ca #pliculverde contine informatiile despre pensia privata. Astfel, pe toata durata lunii mai 2020, participantii vor primi online indemnul de a cauta plicul verde in casuta postala, de a citi scrisoarea de informare anuala si de a intra in contact cu fondul de pensii prin crearea unui cont online si actualizarea datelor personale si a adresei postale.

Culoarea verde a fost aleasa pentru ca informarea anuala sa fie usor de reperat in corespondenta pe care o primesc participantii, miza industriei fiind cresterea gradului de informare a acestora. Verdele a fost ales intrucat nu se regaseste in paleta cromatica de brand a niciunui administrator.

Suplimentar scrisorii anuale de informare in forma tiparita, toti administratorii ofera participantilor posibilitatea de a se informa online, pe baza unui cont accesibil cu user si parola, cu privire la contul personal de pensie privata. De asemenea, administratorii sunt obligati de lege sa furnizeze, la cererea participantilor, orice detalii suplimentare despre tot ce inseamna participarea la fondul de pensii sau despre datele cuprinse in scrisoarea anuala.

Campania de informare „Plicul Verde” este derulata de catre Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR) in parteneriat cu agentia Rogalski Damaschin PR si se va desfasura in online-ul romanesc pe toata durata lunii mai 2020. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.pliculverde.ro si www.apapr.ro .

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING Bank se joaca de-a avansul la credite

Dupa ce in urma cu o luna a majorat avansul la creditele ipotecare de la 15% la 35%, pentru a se proteja de riscurile induse de criza coronavirusului, ING Bank anunta acum reducerea acestuia la 25%. ING motiveaza scaderea avansului cu trecerea de starea de necesitate la starea de alerta, detalii

Legea privind plafonarea dobanzilor la credite, contestata de PNL la Curtea Constitutionala

Legea privind plafonarea dobanzilor la credite, initiata de senatorul Daniel Zamfir, cunoscut pentru legile sale impotriva sistemului bancar, redactate impreuna cu avocatul Gheorghe Piperea, implicat in numeroase procese impotriva bancilor, adoptata de Parlament in 6 mai, cu votul majoritar al detalii

A cazut iar sistemul informatic al ING Bank: Home Bank si site-ul bancii nu functioneaza (actualizat)

Home Bank, aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, o banca fara ghisee, care isi furnizeaza serviciile exclusiv prin carduri si online banking, nu a functionat timp de aproximativ 24 de ore, de vineri, in jurul orei 12, pana sambata, la aceeasi ora. Cu doar o saptamana in urma, detalii

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat. "Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: detalii

Ultimele Comentarii