BANCI | Ultima Ora

Probleme la platile cu cardurile Raiffeisen Bank in magazine: clientii au ramas fara bani in conturi, desi tranzactiile le-au fost refuzate

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-04-15 21:51

Raiffeisen Bank anunta ca a "intampinat un incident care a afectat tranzactiile cu carduri" si "depune toate eforturile" sa restuie banii clientilor, dupa ce acestora le-au fost retrasi banii de pe cardurile Visa, desi nu au putut plati cu ele la POS-urile magazinelor.

"Imi refuza cardul la plata unei cumparaturi dar banii sunt retrasi din cont chiar de 4 ori!!! Cum este posibil? La telefon nicio sansa sa dai de vreun operator", s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

"Intr-adevar, am intampinat un incident care a afectat tranzactiile cu cardurile de debit. Colegii nostri depun toate eforturile pentru ca tranzactiile afectate de acesta sa fie returnate in cont in cel mai scurt timp", a raspuns Raiffeisen Bank.

"Am inteles ca a fost o eroare cu cardurile Visa si vor returna banii pe card in cursul zilei de azi. Multi am patit asta", a comentat alt client al bancii.

"Ciudat e ca nu poti rezolva o problema, nu raspund la telefon, mailuri, mesaje. Totusi e vorba de niste banuti care nu se stie unde sunt disparuti. Am incercat de patru ori sa achit si suma mi-a fost retrasa de patru ori. Dar ulterior de pe card am putut scoate."

Unii clienti Raiffeisen s-au plans ca banca nu i-a avertizat ca nu pot face plati cu cardurile:

"Nu merge niciun card Raiffeisen. Era dragut sa informati clientii ca v-a picat sistemul. La telefoane nu raspunde nimeni".

Raiffeisen Bank nu a raspuns la intrebarile Bancherul.ro privind acest incident.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

oita cosmin
defectiune tehnică la raiffaisen bank
La Agentia Rovinari Gorj angajații s-au purtat foarte urât cu clienții când aceștia au spus despre problema care a apărut în data de 13.07.2020 cu tranzacțiile la bancomat. EU în calitate de client am fost sitirit. Rușine să vă fie.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING Bank devine a 10-a banca prin care se pot face plati instant

Începând de astăzi, 20 martie 2023, ING Bank România își îmbogățește portofoliul de servicii de plată inovatoare cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND, care asigură transferul banilor din contul bancar al plătitorului ȋn cel al detalii

Banca elvetiana Credit Suisse, cu o vechime de 167 de ani, a devenit brusc istorie

Credit Suisse, banca mondiala de importanta sistemica, a 17-a ca marime din Europa, cu o istorie de 167 de ani, a fost preluata UBS, cea mai mare institutie de credit din Elvetia, pentru evitarea unei crize bancare in Europa. Credit Suisse si-a pierdut detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A. și constatarea stării de insolvență a detalii

Euroins, a treia mare firma de asigurari din Romania, inchisa de ASF, dupa investigatia ziarului Libertatea

Euroins, detinuta de grupul bulgar Eurohold, a treia mare firma de asigurari din Romania si cea mai importanta pe piata asigurarilor auto RCA, a fost declarata insolventa si i-a fost retrasa autorizatia de functionare de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), dupa o detalii

 



 

Ultimele Comentarii