Criza COVID-19 | Criza COVID-19

Cum se poarta BRD cu un client in timpul starii de urgenta: i-a luat tot salariul de pe card, fara sa-l anunte

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-04-15 21:26

Un cititor ni s-a plans ca BRD i-a luat toti banii din salariu de pe card, fara sa fie avertizat in prealabil, iar acum refuza sa-i restituie macar o parte din ei, pentru a-si putea intretine familia afectata de criza COVID-19.

Clientul BRD a constatat ieri ca toti banii din salariu au fost blocati de banca, fara sa fie avertizat in prealabil si fara sa stie din ce motiv, dat fiind ca era la zi cu rata lunara la descoperitul de cont.

A sunat la banca sa intrebe ce s-a intamplat, dar nu i-a raspuns nimeni la telefon, dat fiind ca BRD, la fel ca alte banci, este asaltata cu apeluri de la clientii care vor sa-si amane ratele la credite, asa incat a mers la banca sa afle.

La banca a fost anuntat ca banii i-au fost retrasi pentru achitarea integrala a descoperitului de cont, intrucat contractul a experita de peste 30 de zile, iar el nu s-a prezentat in acest interval pentru reinnoirea lui.

"Dar nu am fost anuntat sa vin sa reinnoiesc contractul!", a exclamat clientul BRD. Functionara bancii i-a replicat ca banca i-a trimis prin posta o invitatie de a se prezenta la banca in acest scop.

Clientul BRD i-a raspuns ca nu a primit scrisoarea de la banca si a intrebat cand a fost expediata si daca poate sa-i arate dovada trimiterii, insa reprezentanta BRD a spus ca nu le are.

Fara explicatii a ramas clientul BRD si cand a intrebat de ce nu i s-a trimis un mesaj pe telefon ca trebuie sa vina sa reinnoiasca acel contract de descoperit de cont. In schimb, banca l-a anuntat, cu cateva zile in urma, ce dobanda are de platit in aceasta luna.

"Cu ce am gresit? Ce n-am respectat?", a intrebat-o clientul pe reprezentanta BRD. "Ati ramas dator la banca si trebuie sa platiti", a venit raspunsul acesteia.

"Dar nu m-ati anuntat ca trebuie reinnoit contractul, n-am avut niciodata restante, din 2014 de cand am acest contract. Eu de unde sa stiu? Cu ce sunt eu vinovat. Si de ce mi-ati oprit tot salariul? Eu cu ce mai traiesc?", au fost intrebarile firesti ale clientului BRD.

Fara rezultat, insa. "Puteti face orice sesizare, nu vi se va accepta", a raspuns angajata BRD.

Mai mult, ne-a relatat cititorul, BRD i-a propus sa faca un nou credit, pe cinci ani, cu care sa poata acoperi datoria la descoperitul de cont.

E normal asa ceva? a intrebat el.

Fireste ca nu este normal, mai ales in aceasta situatie de criza, cand bancile nu ar trebui sa le creeze probleme clientilor si sa-i sileasca sa se deplaseze la sucursale.

BRD este vinovata pentru ca nu si-a anuntat clientul inainte de a-i bloca cardul, iar mai apoi a procedat incorect cand i-a retinut toti banii din salariu.

Am intrebat BRD daca asa procedeaza cu toti clientii sau este un caz izolat, care poate fi solutionat amiabil, insa nu am primit niciun raspuns.

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatie BRD  descoperit de cont  descoperit de card  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Criza COVID-19



La BCR se poate intra fara certificat verde

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca intrarea clientilor in unitatile bancare (hub) este posibila fara prezentarea unui certificat verde (dovada vaccinarii sau trecerii prin boala COVID-19). Iata anuntul bancii, postat pe Facebook: "Împreună rămânem în detalii

Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus

Părinții care trebuie să supravegheze copiii în cazul în care cursurile sunt suspendate pot beneficia de zile libere plătite, conform unui comunicat PwC. Recent, prin Ordonanța 110/2021, Guvernul a reglementat că pentru anul școlar în curs se acordă același tip de sprijin pentru părinți cu cel care a fost în vigoare anul trecut, în contextul pandemiei. Însă pe durata vacanțelor școlare, măsura nu se aplică. Zilele libere se acordă obligatoriu de către angajator numai unuia dintre părinți, în cazul familiilor care au copii mai mici de 12 ani sau copii cu dizabilități de până la 26 de ani înscriși într-o unitate de învățământ sau într-o unitate de educație detalii

CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde

"Accesul la serviciile CEC Bank nu va fi afectat de restricții. Serviciile financiare sunt esențiale pentru asigurarea nevoilor de bază", conform unui anunt al bancii, in care se adauga: "În contextul noilor măsuri, dorim să ne asigurăm clienții că serviciile bancare de detalii

Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA

Garanti BBVA a anuntat modalitatea de amanare a ratelor la creditele persoanelor fizice, conform prevederilor OUG 37/2020. Iata informatiile publicate de banca: Informare privind conditiile si efectele suspendarii platii ratelor la credite Avand in vedere detalii

 



 

Ultimele Comentarii