Criza COVID-19 | Criza COVID-19

Cum se amana ratele la creditele BCR: dobanda se calculeaza in continuare, iar ulterior rata creste

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-03-24 13:44

Banca Comerciala Romana (BCR) a fost ultima dintre bancile mari care a anuntat, vineri, ca amana cu trei luni ratele la creditele, cardurile de credit si overdrafturile populatiei, si cu sase luni la finantarile firmelor, dar nu pentru toti clientii, ci doar pentru cei afectati de criza epidemiei virusului COVID-19, la solicitarea acestora.

BCR a precizat ca, in cazul cardurilor de credit si overdrafturilor, dupa cele trei luni de amanare a ratelor, "clientii vor relua platile soldului (principal si dobanzi). Solutia implica faptul ca dobanzile se calculeaza si vor fi reportate."

Ceea ce inseamna ca dupa cele trei luni de amanare, clientii BCR vor fi nevoiti sa achite rate mai mari, intrucat soldul datoriei va creste, la care se vor adauga si dobanzi mai mari, calculate pentru cele trei luni de pauza.

In cazul creditelor persoanelor fizice, precizeaza BCR, "soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi acumulate și împărțite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas."

Astfel ca dupa cele trei luni de neplata a ratei, in a patra luna rata va fi mai mare, intrucat va cuprinde o parte din dobanda neplatita timp de trei luni, esalonata pe restul perioadei de creditare.

Principalul dintr-o rata la credit reprezinta in jur de o treime din totalul ratei, in primii ani de creditare, restul fiind dobanzile.

Cei care vor rate mai mici, precizeaza BCR, pot apela la alte metode de restructurare, dar in acest caz vor fi raportati la Biroul de Credit, cu consecinta ca le va fi dificil sa obtina un nou imprumut in viitor: "În același timp, clienții pot opta pentru alte metode de restructurare, însă acestea vor fi marcate la biroul de credit: reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp si /sau extinderea perioadei de derulare a creditului pentru reducerea ratei lunare."

In cazul firmelor, amanarea cu 6 luni a ratelor se face la fel ca la persoanele fizice, prin prelungirea perioadei de creditare si esalonarea dobanzii amanate pe perioada de rambursare.

Dupa cele 6 luni de amanare, rata va creste, pentru va trebui achitata o parte din dobanda neplatita in perioada de amanare, distribuita pe durata termenului de rambursare: "soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi se vor acumula și ulterior vor fi distribuite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas."

Comunicatul BCR:

BCR a angajat măsuri extinse de sprijin pentru companii și persoane fizice: fluxuri simplificate pentru serviciile bancare, prelungire a facilităților de credit, soluții de amânare la plată și diminuare a ratelor

Banca Comercială Română a decis aplicarea unui amplu program de protecție și sprijin pentru companiile și persoanele fizice afectate de epidemia COVID19. Măsurile urmăresc susținerea economiei și a locurilor de muncă, precum și sprijinul pentru ajustarea creditelor, alături de o serie de soluții pentru a asigura asistența bancară rapidă și eficientă de la distanță.

BCR își sprijină clienții și îi încurajează pe cei care au motive urgente de restructurare a creditelor, în special cazurile de pierdere a locurilor de muncă, să se adreseze cu responsabilitate băncii. BCR își va consilia toți clienții afectați în această perioadă cu soluții personalizate, astfel încât să evite îndatorarea excesivă ori alte consecințe negative viitoare în Biroul de Credite. Soluțiile băncii, considerate cu responsabilitate și prudențialitate, vor fi adaptate situației fiecărui client, inclusiv pentru clienții care, din motive obiective, nu au putut contacta banca la timp.

Clienții Persoane Fizice

Pentru clienții Persoane Fizice, care tranzacționează uzual cu BCR, banca oferă amânarea obligației de plată la carduri de credit și overdraft cu 3 luni de zile. Dupa această perioadă, clienții vor relua plățile soldului (principal și dobânzi). Soluția implică faptul că dobânzile se calculează și vor fi reportate.

Pentru cazurile individuale afectate de situația epidemică, banca a stabilit un flux simplificat disponibil clienților pe pagina de internet https://www.bcr.ro/amana-rata și la telefonul *2227 (0800.801.227), oferind solutii individualizate de amânare cu până la 3 luni plata ratelor la credit, astfel încât să evite consecințe negative de raportare la Biroul de Credite. Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi acumulate și împărțite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

În același timp, clienții pot opta pentru alte metode de restructurare, însă acestea vor fi marcate la biroul de credit: reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp si /sau extinderea perioadei de derulare a creditului pentru reducerea ratei lunare.

Clienții Companii

Pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii, BCR va oferi, la solicitarea clienților ale caror cifre financiare au fost verificate în relația cu banca, prelungirea facilităților de credit recurente, păstrând neschimbate costurile actuale. De asemenea, în continuarea măsurilor guvernamentale de sprijin a companiilor, BCR va facilita fluxul si distribuția schemelor de suport, contribuind de asemenea unde va fi necesar cu un flux simplificat de acordare a capitalului de lucru.

În același timp, în funcție de situația individuală a fiecărei companii, BCR va putea oferi o perioadă de amânare la plata ratelor de până la 6 luni, astfel încât să diminueze presiunea pe fluxul de numerar. Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi se vor acumula și ulterior vor fi distribuite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

Angajați și relația cu clienții

Pentru a sprijini măsurile de limitare a deplasărilor publice, toți clienții BCR persoane fizice vor beneficia până la data de 1 mai de retrageri gratuite la bancomatul oricărei bănci din România, iar cardurile vor fi livrate prin curier la adresa clientului, pe cheltuiala BCR, fără a fi necesară deplasarea la bancă.

Pentru a reduce traficul în sucursale în această perioadă, BCR a vizat proactiv clienții recurenți ai sucursalelor pentru plăți de facturi și extrase de cont curent.

Astfel, în cazul clienților recurenți cu plăți de facturi în sucursale: 14.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, cu posibilitatea de a stabili un debit direct sau, pentru cei care au platfroma George, dar nu o folosesc, instrucțiuni despre activarea George; clienții primesc un scurt videoclip care explică cum să plătească factura pas cu pas

În cazul clienților clienților recurenți cu extrase de cont curent în sucursale, 60.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, direcționându-i fie către automate bancare sau platforma George; clienții primesc un scurt videoclip care explică cum să exporte extrasul de cont sau cum să caute o anumită tranzacție.

Alte măsuri

• Securitate / salubrizare extinsă pentru locurile de muncă și soluție de plexiglas pentru ghișeele cu numerar

• Adaptarea și transformarea sucursalelor pentru servicii bancare fără numerar - 160 de sucursale

• 50% din personalul din Front Office a intrat în tele-lucru pasiv pentru a asigura rezistența forței de muncă

• Program de timp redus pentru sucursalele mici

• Limitarea schimburilor valutare pentru non-clienți

 

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  amanare rate credite  

Comentarii

Leanca iancu iulian
Aminare rata
Nu mai pot plati rata din cauza crizei corona virus imsa restructurat locul de munca

Stroe Mihai Danut
Vreau sa aman creditul cu 3 luni


Stroe Mihai Danut
Vreau sa aman creditul cu 3 luni


Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rata BCR
Daca doriti sa va ajut cu amanarea ratelor la BCR, sunati-ma la telefon 0723292899 sau trimiteti-mi un email la adresa: vasile.coman@bancherul.ro.

bodea simona
cat trebuie platita dobanda
cu cat se amana si pentru ce

bodea simona
cat trebuie platita dobanda
cu cat se amana si pentru ce

Dragnea Roxana Maria
Amânarea ratelor.


Grasu
aminarea ratelor


Szilagyi Attila
Attila
Buna Ziua as vrea sa cer Amanarea de Credit pe timp de 3 Lunii

Szilagyi Attila
Amanare Rata
Va multumesc .

Szilagyi Attila
Amanare Rata
Va multumesc.

Stanca Ion Daniel
Amanare rata pe 3 luni
Bună ziua! Vreau sa amân 3 luni rata la Bcr, motivul : soția mea este în șomaj tehnic, dreptul bănesc a scăzut considerabil! Va mulțumesc!!!

Vasile Coman - Bancherul.ro
ajutor amanare rate BCR
Pentru amanarea ratelor la BCR, trebuie sa sunati la telefon *2227 (0800.801.227) sau sa intrati pe site-ul BCR.ro si sa completati formularul de amanare a ratelor, al acest link: https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/credite/amana-rata. Daca nu primiti raspuns sau aveti alte probleme, sunati-ma la 0723292899, sa va ajut.

andrei
anulare solicitare amanare rata
buna ziua, doresc sa inteleg daca la un credit ipotecar, daca se amana rata, atunci dobanda pe cele 9 lun ise acumuleaza si trebuie platita sau este 0 cum este scris pe anumite site-uri cu stirea privind acest OUG. si doresc sa stiu daca dupa ce am facut solicitarea, o pot anula, (eventual cand sunt contactat telefonic,) in caz ca am inteles eu gresit lucrul cu dobanda, ca vad pe site la bcr ca se va plati ulterior dobanda, multumesc. BCR-ul, poate sa imi aplice solicitarea, fara confirmarea mea telefonica?

Vasile Coman - Bancherul.ro
cum se amana ratele la BCR
Andrei, dobanda care trebuia platita pe cele 9 luni amanate nu mai creste, ramane la fel, de aceea se spune ca e 0, urmand sa fie platita ulterior, esalonat pe o perioada de 5 ani. De exemplu, daca ai o rata de 500 de lei, dobanda reprezinta 300 de lei, iar principalul 200 de lei. Daca amani rata 9 luni, dobanda acumulata este 6x300 = 2.700/60 de luni (5 ani) = 45 de lei pe luna, cu atat creste rata ulterior. Cu privire la anularea solicitarii, sigur ca o puteti anula ulterior, fara probleme. Pentru aplicarea solicitarii, e nevoie de confirmarea dumneavoastra, dupa completarea cererii/formularului. Reveniti la mine pentru alte intrebari: 0723292899

Busuioc
Inregistrez restante la credite
Pot beneficia de aplicarea OUG37/2020 daca inregistrez 2 rate neachitate? In situatia in care depun solicitare de amanare, trebuie sa dovedesc cu documente ca mi-au fost diminuate veniturile lunare, sau nu este nevoie, si doar solicit amanare? Multumesc.

Marin ionel
Amsnarea ratelor
Lucrez in strainatate iar acum stau acasa de doua saptamani si se pare ca o sa se mai lungeasca aceasta vacanta nedorita ce pot face ca sa pot amana plata ratei pe 3 luni

Baculea Ana Cristina
Amânare rate
As dori sa Aman ratele cu 3 luni sau maxim 9luni conform Legii. Vreau sa menționez că am sunat pe data de 5.04.2020 in valoare centre am vorbit cu un angajat BCR care era în totala NECUNOASTERE de a aplica online o solicitare de amânare credite. Adică de o incompetenta profesionala care mă mirat . O bancă de renume cum face angajările personalului? Pt că sigur nu pe competențe. Dna respectivă mi-a spus că mi-a înregistrat cererea de amânare credite și că nu am nimik de plata pt luna aprilie iar peste o lună mă va contacta banca pt detaliile ulterioare. Ulterior am primit mesaj de la BCR a doua zi că am de platit rata pt aprilie pe data de 10.04. cum stabilisem inițial. Am sunat indignată din nou în valoare centre ieri 07.4. Am constatat cu stupoare că nu aveam nici o solicitare de amânare rate și că prima consiliera cu care am vorbit habar nu a avut sa rezolve situația. Adică eram in aer. Deci angajată dvs incompetenta și care reprezintă banca BCR și-a bătut joc de mie client BCR și nu a făcut nimik. Am reînnoit cererea de amânare rate la al doilea apel la calm centre. Sper că de această dată să fiu înregistrată că solicitare și am rugămintea să mi răspundeți prin email la solicitarea mea mai ales că eu solicit expres sa Aman ratele creditului începând cu luna aprilie. Adică să nu plătesc rata pe luna aprilie programată fiind pe data de 10.04.2020. Va mulțumesc pt înțelegere și vreau să mă repet că doresc in continuare amânarea ratelor pe o perioadă de 3 luni sau maxim pe 9 luni. Același lucru e valabil și pt cardul de cumpărături pe care îl dețin de la dvs. Și în acest caz solicităm abătea ratelor. Va mulțumesc și aștept un răspuns pozitiv din partea dvs.pe adresa mea de email... baculeacristina@gmail.com. Mulțumesc și pt a nu va face de rușine că banca pe piata revizuiți a competitivitatea angajaților dvs.care interacționează direct cu clienții dvs. Cu respect Baculea Cristina

Baculea Ana Cristina
Amânare rate
As dori sa Aman ratele cu 3 luni sau maxim 9luni conform Legii. Vreau sa menționez că am sunat pe data de 5.04.2020 in valoare centre am vorbit cu un angajat BCR care era în totala NECUNOASTERE de a aplica online o solicitare de amânare credite. Adică de o incompetenta profesionala care mă mirat . O bancă de renume cum face angajările personalului? Pt că sigur nu pe competențe. Dna respectivă mi-a spus că mi-a înregistrat cererea de amânare credite și că nu am nimik de plata pt luna aprilie iar peste o lună mă va contacta banca pt detaliile ulterioare. Ulterior am primit mesaj de la BCR a doua zi că am de platit rata pt aprilie pe data de 10.04. cum stabilisem inițial. Am sunat indignată din nou în valoare centre ieri 07.4. Am constatat cu stupoare că nu aveam nici o solicitare de amânare rate și că prima consiliera cu care am vorbit habar nu a avut sa rezolve situația. Adică eram in aer. Deci angajată dvs incompetenta și care reprezintă banca BCR și-a bătut joc de mie client BCR și nu a făcut nimik. Am reînnoit cererea de amânare rate la al doilea apel la calm centre. Sper că de această dată să fiu înregistrată că solicitare și am rugămintea să mi răspundeți prin email la solicitarea mea mai ales că eu solicit expres sa Aman ratele creditului începând cu luna aprilie. Adică să nu plătesc rata pe luna aprilie programată fiind pe data de 10.04.2020. Va mulțumesc pt înțelegere și vreau să mă repet că doresc in continuare amânarea ratelor pe o perioadă de 3 luni sau maxim pe 9 luni. Același lucru e valabil și pt cardul de cumpărături pe care îl dețin de la dvs. Și în acest caz solicităm abătea ratelor. Va mulțumesc și aștept un răspuns pozitiv din partea dvs.pe adresa mea de email... baculeacristina@gmail.com. Mulțumesc și pt a nu va face de rușine că banca pe piata revizuiți a competitivitatea angajaților dvs.care interacționează direct cu clienții dvs. Cu respect Baculea Cristina

Baculea Ana Cristina
Amânare rate
As dori sa Aman ratele cu 3 luni sau maxim 9luni conform Legii. Vreau sa menționez că am sunat pe data de 5.04.2020 in valoare centre am vorbit cu un angajat BCR care era în totala NECUNOASTERE de a aplica online o solicitare de amânare credite. Adică de o incompetenta profesionala care mă mirat . O bancă de renume cum face angajările personalului? Pt că sigur nu pe competențe. Dna respectivă mi-a spus că mi-a înregistrat cererea de amânare credite și că nu am nimik de plata pt luna aprilie iar peste o lună mă va contacta banca pt detaliile ulterioare. Ulterior am primit mesaj de la BCR a doua zi că am de platit rata pt aprilie pe data de 10.04. cum stabilisem inițial. Am sunat indignată din nou în valoare centre ieri 07.4. Am constatat cu stupoare că nu aveam nici o solicitare de amânare rate și că prima consiliera cu care am vorbit habar nu a avut sa rezolve situația. Adică eram in aer. Deci angajată dvs incompetenta și care reprezintă banca BCR și-a bătut joc de mie client BCR și nu a făcut nimik. Am reînnoit cererea de amânare rate la al doilea apel la calm centre. Sper că de această dată să fiu înregistrată că solicitare și am rugămintea să mi răspundeți prin email la solicitarea mea mai ales că eu solicit expres sa Aman ratele creditului începând cu luna aprilie. Adică să nu plătesc rata pe luna aprilie programată fiind pe data de 10.04.2020. Va mulțumesc pt înțelegere și vreau să mă repet că doresc in continuare amânarea ratelor pe o perioadă de 3 luni sau maxim pe 9 luni. Același lucru e valabil și pt cardul de cumpărături pe care îl dețin de la dvs. Și în acest caz solicităm abătea ratelor. Va mulțumesc și aștept un răspuns pozitiv din partea dvs.pe adresa mea de email... baculeacristina@gmail.com. Mulțumesc și pt a nu va face de rușine că banca pe piata revizuiți a competitivitatea angajaților dvs.care interacționează direct cu clienții dvs. Cu respect Baculea Cristina

Baculea Ana Cristina
Amânare rate
As dori sa Aman ratele cu 3 luni sau maxim 9luni conform Legii. Vreau sa menționez că am sunat pe data de 5.04.2020 in valoare centre am vorbit cu un angajat BCR care era în totala NECUNOASTERE de a aplica online o solicitare de amânare credite. Adică de o incompetenta profesionala care mă mirat . O bancă de renume cum face angajările personalului? Pt că sigur nu pe competențe. Dna respectivă mi-a spus că mi-a înregistrat cererea de amânare credite și că nu am nimik de plata pt luna aprilie iar peste o lună mă va contacta banca pt detaliile ulterioare. Ulterior am primit mesaj de la BCR a doua zi că am de platit rata pt aprilie pe data de 10.04. cum stabilisem inițial. Am sunat indignată din nou în valoare centre ieri 07.4. Am constatat cu stupoare că nu aveam nici o solicitare de amânare rate și că prima consiliera cu care am vorbit habar nu a avut sa rezolve situația. Adică eram in aer. Deci angajată dvs incompetenta și care reprezintă banca BCR și-a bătut joc de mie client BCR și nu a făcut nimik. Am reînnoit cererea de amânare rate la al doilea apel la calm centre. Sper că de această dată să fiu înregistrată că solicitare și am rugămintea să mi răspundeți prin email la solicitarea mea mai ales că eu solicit expres sa Aman ratele creditului începând cu luna aprilie. Adică să nu plătesc rata pe luna aprilie programată fiind pe data de 10.04.2020. Va mulțumesc pt înțelegere și vreau să mă repet că doresc in continuare amânarea ratelor pe o perioadă de 3 luni sau maxim pe 9 luni. Același lucru e valabil și pt cardul de cumpărături pe care îl dețin de la dvs. Și în acest caz solicităm abătea ratelor. Va mulțumesc și aștept un răspuns pozitiv din partea dvs.pe adresa mea de email... baculeacristina@gmail.com. Mulțumesc și pt a nu va face de rușine că banca pe piata revizuiți a competitivitatea angajaților dvs.care interacționează direct cu clienții dvs. Cu respect Baculea Cristina

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rate BCR
Stimata doamna Baculea, am transmis la BCR cererea dumnevoastra, cu rugamintea sa va contacteze pentru preluarea cererii. Daca nu rezolvati problema, reveniti va rog la mine: 0723292899.

Luca Cristina
Aminare rate
Reducerede salariu

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rate BCR
Stimata doamna Luca, pentru amanarea ratelor la BCR, trebuie sa sunati la telefon *2227 (0800.801.227) sau sa intrati pe site-ul BCR.ro si sa completati formularul de amanare a ratelor, al acest link: https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/credite/amana-rata. Daca nu primiti raspuns sau aveti alte probleme, sunati-ma la 0723292899, sa va ajut.

Radu Ana maria
Amânare rate bcr
Bună ziua!am completat formularul după site-ul https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/credite/amana-rata,pentru amânarea ratelor,dar când dau trimite cerere nu apare nici o confirmare cu,că a ar fi trimis.cum mă asigur că cererea este trimisa?vă mulțumesc!

Vlad Dragos
Amanare rata
Cerere trimisa acum 3 zile cand am constatat imposibilitatea de a plati rata ipotecara si am asteptat raspuns pana astazi 10.04 cand am scadenta. Am sunat la banca pt a incerca urgentarea amanarii si mi-au comunicat ca trebuia sa depun cererea cu doua saptamani inainte de data scadenta. Nu stiu ce sa mai fac. Adica sa rezolvat dar nu se poate.

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rate BCR
Stimata doamna Radu, pentru confirmarea cererii, sunati la BCR, la telefon *2227 (0800.801.227). Daca nu reusiti, reveniti la mine, sa va ajut: 0723292899.

Vasile Coman - Bancherul.ro
aprobare rata BCR
Stimate domnule Vlad Dragos, BCR mi-a confirmat ca va tine cont de data la care ati trimit cererea pentru amanarea ratei, astfel incat chiar daca intre timp s-a depasit scadenta si nu ati platit rata, nu veti fi inregistrat cu restanta si nu veti fi raportat la Biroul de Credit. Reveniti la mine daca veti intampina probleme: 0723292899

Lucaci marius
Amînez rata
Amîn rara

Vasile Coman - Bancherul.ro
confirmare cerere amanare rate
Stimata doamna Radu, BCR spune ca va puteti asigura ca cererea a fost trimisa "doar daca primiti confirmare pe mail. Sa nu aveti o problema de conexiune sau de browser. Recomandarea e sa schimbati browserul in care completati cererea, e posibil sa fie outdated." Completati inca o data formularul, iar daca nu primiti confirmare pe email, reveniti la mine: 0723292899.

Vlad Dragos
Amanare rata
Multumesc pentru raspuns. In data de 10 am reusit sa imprumut bani pt plata ratei. dupa inca un telefon la banca am reusit sa fac o amanare dar pentru luna mai. Pe mail nu am primit nici o confirmare nici de inregistrare a cererii si nici de aprobare sau respindegere. Voi astepta sa vad ce se intampla. Multumesc.

Coman Cristian
Amînare rata
Buna ziua as vrea sa amîn rata pe 3 luni datorită faptului că sunt afectat de covid19 adica sunt in somaj tehnic am mai facut o cerere online si nu ma sunat nimeni pînă în prezent ,ce trebuie sa fac?

Tanase Valerica
Amanare rate 3 luni


Popa iulica florian
Aminare rata pe 3lunii
Aminare rata pe 3 lunii

covatar c-tin
aminarea ratelor
intrucit am mari probleme familiare si ichiderea firmei la care lucrez din cauza pandemiei nu avem voie sa deshidem pina la noi ordine vreau sa amin ratele pe 9 luni am tris la dumneavostra plic cu cerere data 6 04 2020nu am primit nici un raspuns sau tel multumesc

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rata BCR
Stimate domnule Covatar, daca nu ati primit raspuns la amanarea ratelor de la BCR, sunati-ma la 0723292899 sau trimiteti-mi e-mail la vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta.

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Marchidanu Carolina
Cum aman rata la banca
Cum aman rata la banca de ore ce tatăl copilului nu a primit plata indemnizatiei creștere copil

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rate BCR
Stimata doamna Marchidanu, pentru amanarea ratelor la BCR, trebuie sa sunati la telefon *2227 (0800.801.227) sau sa intrati pe site-ul BCR.ro si sa completati formularul de amanare a ratelor, al acest link: https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/credite/amana-rata. Daca nu primiti raspuns sau aveti alte probleme, sunati-ma la 0723292899, sa va ajut.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Criza COVID-19



La BCR se poate intra fara certificat verde

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca intrarea clientilor in unitatile bancare (hub) este posibila fara prezentarea unui certificat verde (dovada vaccinarii sau trecerii prin boala COVID-19). Iata anuntul bancii, postat pe Facebook: "Împreună rămânem în detalii

Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus

Părinții care trebuie să supravegheze copiii în cazul în care cursurile sunt suspendate pot beneficia de zile libere plătite, conform unui comunicat PwC. Recent, prin Ordonanța 110/2021, Guvernul a reglementat că pentru anul școlar în curs se acordă același tip de sprijin pentru părinți cu cel care a fost în vigoare anul trecut, în contextul pandemiei. Însă pe durata vacanțelor școlare, măsura nu se aplică. Zilele libere se acordă obligatoriu de către angajator numai unuia dintre părinți, în cazul familiilor care au copii mai mici de 12 ani sau copii cu dizabilități de până la 26 de ani înscriși într-o unitate de învățământ sau într-o unitate de educație detalii

CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde

"Accesul la serviciile CEC Bank nu va fi afectat de restricții. Serviciile financiare sunt esențiale pentru asigurarea nevoilor de bază", conform unui anunt al bancii, in care se adauga: "În contextul noilor măsuri, dorim să ne asigurăm clienții că serviciile bancare de detalii

Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA

Garanti BBVA a anuntat modalitatea de amanare a ratelor la creditele persoanelor fizice, conform prevederilor OUG 37/2020. Iata informatiile publicate de banca: Informare privind conditiile si efectele suspendarii platii ratelor la credite Avand in vedere detalii

 



 

Ultimele Comentarii