Criza COVID-19 | Criza COVID-19

OTP Bank amana doua luni ratele la creditele populatiei, nu si la firme

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-03-23 18:17

OTP Bank anunta, intr-un comunicat, ca amana pe o perioada de doua luni, pana in 29 mai, plata ratelor scadente la imprumuturile persoanelor fizice, din cauza crizei COVID-19.

In cazul fimelor, banca nu ofera nicio facilitate concreta, mentionand doar ca este dispusa sa aplice masuri personalizate.

OTP Bank este printre ultimele banci mari care anunta amanarea ratelor la creditele populatiei.

Comunicatul OTP Bank:

OTP Bank România anunță măsuri pentru clienții cu credite în
derulare, în contextul situației generate de răspândirea virusului COVID-19

OTP Bank România anunţă măsuri pentru clienții cu credite în
derulare persoane fizice, IMM-uri și Corporații, în contextul răspândirii virusului COVID-19.

Date fiind condițiile specifice fiecărui segment de clienți, am adoptat o serie de măsuri personalizate, astfel:

Pentru clienții persoane fizice:

 Pentru toți clienții persoane fizice care dețin credite de nevoi personale, cu sau fară ipotecă, sau credite ipotecare, inclusiv Prima Casă, acordate anterior datei de 20.03.2020, OTP Bank România oferă posibilitatea plății ratelor la scadență sau oricând ulterior până la data de 29 mai 2020, fără trecerea la restanță și aplicarea de penalități de întârziere.

Astfel, încurajând distanțarea socială și evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, OTP Bank oferă această soluție clienților care nu pot asigura la data scadențelor lunare sumele necesare pentru rambursarea ratelor în perioada 24.03 - 29.05.2020.

 Clienții care nu pot asigura în contul curent sumele necesare achitării celor 2 sau 3 rate scadente în aceasta perioadă, folosind operațiuni de la distanță, ca de exemplu: încasarea salariului în contul OTP Bank, depunerea ratelor la ATM-urile OTP de tip cash-in, transfer bancar dintr-un cont deschis la o alta bancă, opțiunea „Magnetul de bani” disponibilă prin serviciul OTPdirekt, etc., nu vor acumula penalități și nu vor înregistra zile de întârziere pentru respectivele sume.

 Clienții aflați în imposibilitatea achitării integrale a ratelor acumulate în această perioadă, sunt rugați să se adreseze din timp băncii pentru a găsi împreună cea mai bună soluție individuală fără niciun fel de costuri suplimentare. În caz contrar, punerea în întarziere se va face începând cu prima scadență lunară ulterioară datei de 29.05.2020 pentru toate sumele acumulate și neachitate până în acel moment.

 În funcție de evoluția situației generale, termenul menționat mai sus (29.05.2020) ar putea fi extins.

Pentru clienții persoane juridice, IMM-uri și Corporații:

 Există soluții pregătite pentru situațiile speciale în care, din motive obiective, nu se pot prelungi facilitățile revolving conform prevederilor contractuale, unul dintre motive fiind
imposibilitatea deplasării reprezentanților clienților la bancă, în vederea semnării documentației contractuale.

 Suntem conștienți că anumite segmente de activitate sunt puternic afectate și în consecință suntem pregătiți cu acele soluții care să permită partenerilor noștri să depășească această perioadă. În cazul persoanelor juridice, soluția optimă este de a aplica măsuri personalizate, astfel că ne dorim să analizăm punctual nevoia fiecărui client.

“Băncile, mai mult ca oricând, trebuie să acționeze cu responsabilitate față de economia locală și cu înțelegere față de clienții lor. În acest context sensibil pentru noi toți, vrem să fim alături de clienții noștri și să colaborăm cu ei pentru a depăși, împreună, mai ușor, o perioadă de grea încercare. Vom fi deschiși și alături de ei, având în minte importanța continuității afacerilor în România.”, a declarat Gyula Fatér, CEO OTP Bank România.

OTP Bank România rămâne alături de toți clienții săi și este determinată să asigure continuitatea activităților bancare, prin toate canalele disponibile.

În actualul context, recomandăm clienților noștri să folosească preponderent serviciile bancare la distanță, respectiv cele telefonice, online (Internet Banking și Mobile Banking) și pe e-mail, care le vor permite acestora accesul cu angajații băncii.

În această perioadă, responsabilitatea OTP Bank este de a proteja clienții și angajatii băncii. În acest sens, salariații noștri vor avea un program de muncă flexibil sau vor lucra de la distanță, tocmai pentru ca activitatea să se desfășoare în cele mai bune condiții.

Pentru a contacta OTP Bank în acest scop, vă rugăm să folosiți:

 Adresa de email office@otpbank.ro
 Numărul de telefon TELVERDE 0800 88 22 88, gratuit din orice rețea fixă sau mobilă din România, sau numărul +4021 308 57 10, dacă vă aflați în altă țară, de luni până vineri, între
orele 8:30 - 21:00.

 

Taguri: OTP Bank  Criza COVID-19  

Comentarii

GIANGA CONSTANTIN
Amanare rate
Multumesc Bancii OTP pentru ajutorul dat clientilor pe aceastra perioada de 2 luni, este bine venita. Cu stima.

Vasile Coman - Bancherul.ro
ajutor amanare rate OTP Bank
Daca doriti sa va ajut cu amanarea ratelor la BCR, sunati-ma la telefon 0723292899 sau trimiteti-mi un email la adresa: vasile.coman@bancherul.ro.

Raul
Ratr
Cele 2 rate amânate trebuie plătite pana la sf lunii mai? Sau se extinde perioada contractului cu lunile respective?

Raul
Ratr
Cele 2 rate amânate trebuie plătite pana la sf lunii mai? Sau se extinde perioada contractului cu lunile respective?

Vasile Coman - Bancherul.ro
amanare rate OTP Bank
"Plata tuturor ratelor acumulate și neachitate integral în perioada 24.03-29.05.2020 se va face începând cu prima scadență ulterioară datei de 29.05.2020", precizeaza OTP Bank. In prezent, puteti cere amanarea ratelor conform OUG 27/2020. Daca aveti nevoie de ajutor, reveniti la mine: 0723292899.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Criza COVID-19



La BCR se poate intra fara certificat verde

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca intrarea clientilor in unitatile bancare (hub) este posibila fara prezentarea unui certificat verde (dovada vaccinarii sau trecerii prin boala COVID-19). Iata anuntul bancii, postat pe Facebook: "Împreună rămânem în detalii

Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus

Părinții care trebuie să supravegheze copiii în cazul în care cursurile sunt suspendate pot beneficia de zile libere plătite, conform unui comunicat PwC. Recent, prin Ordonanța 110/2021, Guvernul a reglementat că pentru anul școlar în curs se acordă același tip de sprijin pentru părinți cu cel care a fost în vigoare anul trecut, în contextul pandemiei. Însă pe durata vacanțelor școlare, măsura nu se aplică. Zilele libere se acordă obligatoriu de către angajator numai unuia dintre părinți, în cazul familiilor care au copii mai mici de 12 ani sau copii cu dizabilități de până la 26 de ani înscriși într-o unitate de învățământ sau într-o unitate de educație detalii

CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde

"Accesul la serviciile CEC Bank nu va fi afectat de restricții. Serviciile financiare sunt esențiale pentru asigurarea nevoilor de bază", conform unui anunt al bancii, in care se adauga: "În contextul noilor măsuri, dorim să ne asigurăm clienții că serviciile bancare de detalii

Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA

Garanti BBVA a anuntat modalitatea de amanare a ratelor la creditele persoanelor fizice, conform prevederilor OUG 37/2020. Iata informatiile publicate de banca: Informare privind conditiile si efectele suspendarii platii ratelor la credite Avand in vedere detalii

 



 

Ultimele Comentarii