BANCI | Stirea Zilei

BRD a provocat un val de reclamatii ale clientilor care nu-si mai pot accesa conturile prin internet banking (Mybrdnet)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-02-10 19:18

Fotografia care ilustreaza anuntul BRD privind schimbarea modului de logare in internet banking (myBRD net), parola statica utilizata pana acum fiind inlocuita cu un cod unic furnizat de un token mobil sau fizic, este reprezentativa pentru modul in care banca isi trateaza clientii.

La Reclamatiibanci.ro am primit in ultimele zile un val de reclamatii din partea clientilor BRD, care au constatat ca nu mai pot intra pe site-ul de internet banking al bancii, mybrdnet.ro, desi isi introduceau corect datele de autentificare, respectiv codul de utilizator (ID de logare) si parola.

Clientii BRD nu sunt avertizati ca s-a modificat modul de autentificare in mybrdnet, inainte de a accesa pagina de internet banking a bancii, unde apare, in schimb, un mesaj de atentionare impotriva phishingului (vezi foto), asa ca oamenii s-au chinuit sa introduca de nenumarate ori parolele, dar degeaba.

Au sunt la BRD, dar fireste ca liniile au fost foarte ocupate din aceasta cauza, astfel ca in disperare de cauza multi ne-au sunat si ne-au trimis e-mailuri in care sesizau aceasta problema.

Un anunt despre modificare nu exista nici pe site-ul BRD, ceea ce este foarte ciudat.

Reprezentantii BRD ne-au trimis un link catre o pagina de pe site-ul BRD (www.brd.ro/sca), imposibil de gasit de vizitatorii site-ului, care ne anunta in titlu ca "Mobile token devine indispensabil! Incepand cu data de 01.03.2020, nu o sa te mai poti loga fara token in aplicatia MyBRD Net." (vezi foto)

In cuprinsul articolului, insa, se spune ca modificarea are loc la inceputul lunii februarie, nu de la 1 martie: "La începutul lunii februarie 2020, modul în care te loghezi se va schimba automat – în loc de parolă statică, vei folosi mobile token-ul integrat în MyBRD Mobile (selectezi optiunea OTP, generare parolă unică/one time password) sau folosești dispozitivul token, în caz ca deții deja unul."

Unii clienti BRD se plang ca nu au fost atentionati cu privire la aceasta modificare, astfel ca au fost pusi in situatia neplacuta de a nu-si mai putea accesa conturile si efectua tranzactii. Mai rau insa a fost ca nu stiau ce se intampla, nu au gasit nicio informare pe site-ul BRD despre aceasta modificare.

BRD spune ca si-a informat clientii inainte de a le bloca accesul la online banking: "Clientii au fost notificati atat in inbox MyBRD, cat si pe email, de mai multe ori privind acesta modificare a metodei de logare in MyBRD Net. Probabil ca unii nu au dat atentie acestor notificari."

De ce s-a schimbat modul de autorizare in myBRD Net?

BRD: "Schimbarea metodei de logare are loc intr-un dublu context: PSD2, pe de o parte, si contextul in care noi unificam cele doua platforme (internet si mobile banking) in cursul acestui an.
Clientii care au MyBRDNet si folosesc parola la logare vor avea mobile banking / token gratis."

In prezent, BRD percepe doua taxe, a cate patru lei, una pentru internet banking (mybrd net) si alta pentru mobile banking (mybrd mobile).

BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen Bank, in privinta comisioanelor pentru un cont curent cu card si online banking pentru persoanele fizice, conform topului realizat de Bancherul.ro.

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatie BRD  Reclamatiibanci.ro  myBRD  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Programul Prima Casa 2020 a fost lansat: care sunt dobanzile si conditiile in care 10 banci acorda astfel de credite pentru prima locuinta

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) anunta lansarea programului Prima Casa 2020, ceea ce inseamna ca bancile pot trimite la fond dosarele de creditare ale clientilor, in vederea aprobarii garantiilor si apoi a contractelor de credit pentru cumpararea sau detalii

Dublarea platilor la POS-urile Raiffeisen a afectat doar cardurile Visa, nu si cele Mastercard: detalii despre incident (corectat si actualizat)

Doar cardurile Visa, nu si cele MasterCard, utilizate la POS-urile Raiffeisen pentru plata cumparaturilor in magazine, in data de 30 ianuarie 2020, au fost implicate in incidentul care a cauzat dublarea tranzactiilor, ceea ce inseamna ca utilizatorilor de carduri Visa emise de bancile romanesti detalii

CEC Bank lanseaza un produs greu de gasit la alte banci: contul de economii pentru firme

CEC Bank a lansat un cont de economii in lei pentru firme, un tip de produs bancar care se mai regaseste doar la alte doua (Alpha Bank si Garanti Bank) dintre cele mai mari 12 banci romanesti luate in calcul de Bancherul.ro. Contul de economii, spre deosebire de un cont clasic, are detalii

OTP Bank devine putin mai transparenta in oferta de credite ipotecare, dar in continuare isi face reclama incorecta, pentru a ascunde ca are una dintre cele mai mari dobanzi

OTP Bank a schimbat structura de dobanzi pentru creditele ipotecare, care sunt acum putin mai transparente, dar nu in totalitate. Pe de alta parte, banca isi prezinta in continuare incorect costurile acestui imprumut, pentru a ascunde ca are una dintre cele mai mari dobanzi din detalii

Ultimele Comentarii