BANCI | Stirea Zilei

Clientii BRD sa plang ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-01-26 19:51

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

Potrivit BRD, “clientul este anuntat sa vina la banca pentru actualizare. Din momentul notificarii, are 3 luni de zile ca sa isi actualizeze datele personale.”

Cu toate acestea, unii clienti ai BRD se plang ca le-au fost blocate conturile fara sa fie avertizati. Mai mult, conturile le-au ramas inactive chiar si dupa actualizarea datelor personale.

"Doamna se uita pe monitor dupa ce i-am dat buletinul, tasteaza ceva si imi spune ca datele sunt actualizate si in maxim 48 de ore contul se va debloca. Trece weekendul si verific iarasi dar contul tot blocat este, intru iarasi in banca, dau de aceeasi femeie si imi spune ca nu am semnat ceva acte, le semnez si astept. Miercuri, contul tot blocat este. Vorbesc iarasi cu acea individa si imi spune sa mai astept ca sunt multe cereri.
Precizez ca nu mi-am schimbat datele, nu mi-am schimbat numele, nu am schimbat buletinul, adresa, permisul, femeia, etc, doar masina.
Ce sanse am daca le fac plangere penala celor de la BRD pentru sechestru pe bani?", se plange un cititor (vezi aici detalii).

Alt client reclama ca BRD nu l-a contactat telefonic sau prin e-mail inainte de a-i bloca contul, astfel ca nu a putut sa-si achite facturile si alte rate la banca si nici sa se deplaseze cu masina, dat fiind ca dupa actualizarea datelor contul a ramas in continuare blocat mai multe zile.

Altcineva ne-a sesizat ca BRD i-a blocat contul, fara sa fie avertizat, iar pentru deblocare i se cere numărul de rezidență fiscală din alta tara. (vezi aici detalii)

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  

Comentarii

Petre Gheorghe
banca de 2 lei
BRD a fost, ramane si probabil va continua sa fie o banca proasta pentru retail. O structura anchilozata, cu costuri ridicate si servicii proaste. Am avut aceiasi solicitare de la alta banca si le-am spus ca in secolul 21 nu "vin la banca" cand imi zic ei, sa gaseasca alta metoda. Probabil nu le-am spus doar eu, in cateva saptamani au gasit o solutie prin aplicatia de internet banking si toata lumea a fost multumita. Probabil ca in cazul acestor solicitari, acolo unde se poate, ar fi bine ca atunci cand "vii la banca" sa vii si cu cererea de inchidere de cont si tranfer catre alta banca :(



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Cum amana bancile ratele la credite, inainte de intrarea in vigoare a Ordonantei Guvernului

Aproape toate bancile, 13, mai exact, au anuntat masuri de amanare a ratelor la creditele populatiei, iar sapte banci si pentru firme, pentru a putea face fata crizei pandemiei coronavirusului COVID-19. Majoritatea bancilor sunt dispuse sa suspende ratele timp de pana la trei luni, doua detalii

Guvernul a decis cine si cum poate amana ratele la credite, pe maxim 9 luni: doar cei afectati de criza coronavirus, nu toata lumea; de fapt, doar o treime din rata se amana, restul fiind dobanda, care se plateste ulterior si rata creste

Amanarea ratelor la credite se va putea face atat la banci, cat si la IFN-uri si firmele de leasing, doar de persoanele fizice, PFA-urile si IMM-urile ale caror venituri sunt afectate direct sau indirect de criza coronavirusului COVID-10, nu de toata lumea, pe o perioada de maxim noua luni, prin detalii

BNR ne asigura ca toate bancile si IFN-urile, precum si Guvernul, pot decide fara probleme amanarea ratelor la credite pentru cei afectati de criza COVID-19

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a anuntat ca toate bancile si IFN-urile pot lua masura amanarii ratelor la credite pentru clientii afectati de criza coronavirusului COVID-19, iar Guvernul poate adopta un moratoriu pentru credite, in care poate include masuri suplimentare, precum subventionarea detalii

BNR adopta masuri de urgenta pentru criza COVID-19, mult mai ample decat cele luate in timpul crizei financiare din 2008: scade dobanda si injecteaza bani in piata, lansand in premiera un program de relaxare cantitativa, prin achizitia de titluri de stat

Banca Nationala a Romaniei a luat astazi, intr-o sedinta de urgenta, masuri pentru combaterea crizei coronavirusului COVID-19 mult mai ample decat cele adoptate la izbucnirea crizei financiare din 2008. Astfel, a fost redusa dobanda de politica monetara cu o jumatate de punct, la fel cum detalii

Ultimele Comentarii